Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادن هازارد برای حضور در رقابت های یورو 2020 به اردوی تیم ملی بلژیک ملحق شد.

ادن هازارد که در پایان دومین فصل حضورش در رئال مادرید هم عملکرد قابل توجهی نداشت، حالا خود را آماده حضور در رقابت های یورو 2020 می کند تا شاید نقطه عطفی برای بازگشت به فرم سابق باشد.

به گزارش طرفداری، ستاره شماره 7 رئال مادرید بعد از حضور در اردوی تیم ملی راجع به آینده اش در رئال مادرید به خبرنگاران گفت:

در حال حاضر آینده ام را خارج از رئال مادرید نمی بینم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه سال دیگر از قراردادم باقی است. من خودم را می شناسم. فصل آینده می توانم تمام توانم را برای رئال مادرید به کار بگیرم. برنامه من این است. می دانم چه کار باید بکنم و می دانم که وقتی از لحاظ جسمانی 100% آمادده باشم کمک خواهم کرد. هنوز هم کمی در عضله ران احساس درد دارم و آن را با کادر پزشکی و مربی در میان گذاشته ام. نتوانستم در بازی آخر برای رئال مادرید به میدان بروم و هفته گذشته به تعطیلات رفتم. حالا باید ببینیم که در ابتدا تنهایی تمرین خواهم کرد یا نه... البته که هنوز 100% آماده نیستم. از لحاظ ذهنی شرایط خوبی دارم، اما جسمانی... قدم به قدم این آمادگی بازخواهد گشت. امیدوارم تا 12 ام برای بازی در رقابت های یورو کاملاً آماده شوم.

من دلتنگ ریتم بازی هستم. از ابتدای دوران بازی ام به سختی آسیب دیده ام. به همین خاطر است که الان خیلی سخت به نظر می آید. اما نمی توانم همه چیز را به گردن بدشانسی بیاندازم. کووید-19 هم بود و مصدومیت هایی که مدام و مدام تکرار شدند... به ریتم رقابت احتیاج دارم. طی یک سال و نیم اخیر تاکنون موفق به پیدا کردن این ریتم نشده ام اما حس می کنم که در حال نزدیک شدن به بهترین سطح خود هستم. حالا فقط به بازی احتیاج دارم. هرکاری بتوانم انجام می دهم تا دوباره مصدوم نشوم. هنوز چند سال خوب دیگر پیش رو دارم.

بازگشت کریم بنزما به تیم ملی فرانسه

اینکه او در رقابت های یورو بازی خواهد کرد، خوب است. به عنوان یک هوادار فوتبال همیشه وقتی بهترین بازیکنان و قوی ترین تیم ها حاضر هستند را دوست دارم. کریم مشخصاً یکی از بهترین بازیکنان دنیاست. حالا دو سال است که کنار او بازی می کنم و می توانم این را تأیید کنم. ما قبلاً در نیمه نهایی جام جهانی بدون حضور بنزما هم مقابل فرانسه شکست خوردیم. بنابراین با حضور بنزما سخت تر هم خواهد بود. ما هر کاری که بتوانیم انجام خواهیم داد. من به طور ویژه برای بنزما خوشحالم.

جدایی زیدان

خیلی ناراحتم. شخصاً با تمام آن مصدومیت ها، نتوانستم چیز زیادی از خود واقعی ام به او نشان دهم و این ناامید کننده است. سخت بود اما او می داند که من هم به عنوان بازیکن و هم مربی ارزش بسیار زیادی برای او قائل هستم. دو سال فوق العاده کنار او داشتم و می خواهم از این بابت تشکر کنم، هر چند از اینکه نتوانستم چیزهای بیشتری برای او ارائه کنم ناراحت هستم اما امیدوارم که در آینده بتوانم این شرایط را تغییر دهم.

اخبار داغ 

تجاوز به لیلای 12 ساله در خانه پدری اش / در تهران اتفاق افتاد قابل توجه پرسپولیسی ها؛ یک معلول مستمری بهزیستی را به حساب باشگاه پرسپولیس ریخت! دلایل 5 گانه استعفای اعضای هیات مدیره استقلال  شایعه تماس رامین رضاییان با رییس فدراسیون فوتبال هالند، کوادرادو و ادوارد مندی، بهترین های لیگ قهرمانان فصل 21-2020 تیم های راه یافته به لیگ قهرمانان اروپا 22-2021 + سیدبندی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رقابت های یورو رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۹۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد

11 تیم تاکنون صعودشان به لیگ قهرمانان فصل آینده قطعی شده است.

طرفداری | شاگردان ژاوی جایگاه‌شان را در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده رزرو کردند.

دیدار دو تیم بارسلونا و والنسیا دقایقی پیش با پیروزی 4-2 آبی‌اناری‌ها به پایان رسید تا ژاوی و تیمش علاوه بر پس گرفتن جایگاه دوم خود از ژیرونا، حضورشان را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 25-2024 قطعی کنند. رئال مادرید به عنوان اولین تیم از لالیگا حضورش را در لیگ قهرمانان فصل آینده قطعی کرده بود و حالا بارسلونا دومین تیمی است که به همراه رئال مادرید، جایگاهش را در تورنمنت فصل آینده چمپیونز لیگ که با شکل و شمایلی جدید هم برگزار می‌شود، رزرو کرده است.

بیشتر بخوانید: بارسلونا 4-2 والنسیا؛ هت‌تریک لوانگُلفسکی بلای جان خفاش‌های 10 نفره! چه تیم‌هایی تا به الان به لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 راه یافته‌اند؟

تا به امشب، 11 تیم به لیگ قهرمانان اروپا در فصل 25-2024 راه یافته‌اند. این باشگاه‌ها عبارتند از:

آرسنال منچسترسیتی رئال مادرید بایرلورکوزن بایرن مونیخ اینتر میلان پاری سن ژرمن آیندهوون فاینورد بارسلونا تیم‌هایی که سهمیه قطعی لیگ قهرمانان اروپای 25-2024 را بدست آورده‌اند

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • انزو، پسر مارسلو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد / عکس
  • زمان اعلام رسمی تمدید قرارداد تونی کروس مشخص شد
  • استیو مک منمن: تاثیر بلینگام از زیدان و رونالدو نازاریو در رختکن رئال مادرید بیشتر است
  • مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • ببینید | نمادین‌ترین نبرد تاریخ قاره سبز | رئال و بایرن؛ یک گام تا فینال
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!