Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه الجزیره، در پی انفجار خودروی بمب گذاری شده در برابر مقر پلیس در ولایت بغلان در شمال افغانستان، شماری کشته و زخمی شدند.

همچنین برخی دیگر از منابع خبری در شبکه‌های اجتماعی مدعی شدند عصر امروز، یک خودروی متعلق به طالبان در منطقه بغلان مرکزی منفجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منابع به نقل از یک فرمانده ارتش در این ولایت نوشتند: دفتر مرکز پلیس در منطقه بغلان مرکزی بوسیله یک بمب هدف حمله قرار گرفت.

بر اساس گزارشها، یک خودروی «هاموی» پر از مواد منفجره نیرو‌های امنیتی را در منطقه مرکزی ولایت بغلان در حدود ساعت ۰۶:۵۰ بعد از ظهر به وقت محلی هدف قرار داد. مقامات محلی این حمله را تأیید کردند؛ اما اطلاعات بیشتری در خصوص قربانیان در اختیار نگذاشتند.

در حال تکمیل ...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افغانستان ارتش افغانستان ولایت بغلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۹۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان

هدایت‌الله بدری، رئیس بانک مرکزی افغانستان با حسن کاظمی قمی، سفیر و نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران در افغانستان، دیدار و گفتگو کرد.

براساس اطلاعیه بانک مرکزی افغانستان، در این دیدار درباره موضوعات مختلف از جمله توسعه همکاری‌های تجاری و بانکی بین دو کشور گفتگو شده است.

گفتنی است هیاتی دیپلماتیک از ایران به ریاست سفیر ایران در کابل امروز با ملا عبدالغنی برادر معاون اقتصادی نخست وزیر طالبان دیدار و گفتگو کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • متعهد به برق رسانی یکسان در افغانستان هستیم
  • طرح ازبکستان برای اتصال از افغانستان به آسیای مرکزی
  • طرح ازبکستان برای کریدور لجستیکی از افغانستان به آسیای مرکزی
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • مسدود شدن راه های مواصلاتی در ۴ ولایت افغانستان
  • ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • وقوع انفجار در غرب کابل
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد
  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان