Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس: صبح امروز در رسانه‌ها خبر تغییر روز برگزاری مناظره‌های انتخاباتی به نقل از سخنگوی ستاد انتخابات کشور منتشر شد، این خبر با واکنش سخنگوی ستاد علیرضا زاکانی مواجه شد، مالک شریعتی در این باره گفته: هم آن برنامه ریزی اولیه و هم این تصمیم ثانویه، نشانه یک نوع ضعف جدی و بی‌نظمی در مدیریت کشور است که این شیوه ها باید تغییر کند و کنار گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عصر امروز اما روابط عمومی رسانه ملی اعلام کرد که سازمان صدا و سیما بر اساس برنامه ریزی قبلی صورت گرفته مناظرات انتخاباتی را درروزهای تعیین شده دوشنبه ۱۷، جمعه ۲۱ و سه شنبه ۲۵ خرداد انجام می‌دهد.

خبر دیگر اینکه برنامه نامزدها در رسانه ملی اینکه از امروز تا 16 خرداد به ترتیب فیلم های اول تبلیغاتی میرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی، عبدالناصر همتی، محسن رضایی میرقائد، سعید جلیلی، سید ابراهیم رئیسی، محسن مهرعلیزاده و علیرضا زاکانی پخش خواهد شد.

بسته پانزدهم «خط و ربط»، مهمترین اخبار امروز مرتبط با انتخابات 1400 را در معرض دید شما قرار می‌دهد.
 


اولین اقدام رئیسی بعد از استقرار در پاستور

سید ابراهیم رئیسی معتقده که باید با تمامی کشورهای دنیا به ویژه کشورهای همسایه تعامل داشته باشیم. او گفته: یکی از بخش های مهمی که باید فعال شود دیپلماسی اقتصادی است

رئیسی تأکید کرده که عمیقا به آزادی فکر و اندیشه، آزادی قلم و آزادی بیان اعتقاد دارم او تصریح کرده که معتقدم یک جامعه وقتی بالندگی دارد که مردم به ویژه جوانان بتوانند آزاد باشند.

او اولین اقدام خود پس از پیروزی در انتخابات را اینطور اعلام کرده که: در اولین روز شروع به کار یک اقدام سلبی و یک اقدام ایجابی خواهیم داشت؛ اقدام سلبی، پایان روابط فسادانگیز و جریان رانت خواری و بخش ایجابی هم آغاز جریان مسکن سازی در کشور خواهد بود.

رئیسی ضمن اینکه گفته ایران کشور چهار فصلی است و باید صنعت گردشگری در آن فعال شود، به این نکته هم تأکید کرده که: امروز اینترنت به حق مردم تبدیل شده و مسائل آموزشی و اقتصادی و تحقیق و پژوهش در اقصی نقاط کشور در بستر فضای مجازی انجام می‌شود. باید استفاده از اینترنت برای دهک‌های پایین رایگان شود.


سال ۹۲ کلید در نیاوردم

جلیلی در گفت‌وگوی تلویزیونی خود گفته: اینکه از میان راه‌های مختلف فقط به یک راه اکتفا کنیم رویکردی غلط است. ما هیچ وقت مخالف مذاکره نبودیم اما می‌گوئیم نباید همه تخم مرغ‌ها را در یک سبد گذاشت. اینکه بگوئیم ما گفت‌گو می‌کنیم و همه مسائل حل می‌شود، اینکه امتیاز بدهیم و وعده بگیریم رویکردی غلط است.

او تصریح کرده که سال ۹۲ کلید در نیاوردم و وعده ۱۰۰ روزه ندادم، ۸ سال کشور با کلید لبخند به دنیا قفل شد. معتقدم که کشور را نباید معطل مذاکره با قاتلان حاج ‎قاسم کرد. 

جلیلی معتقده که همسایگان شرقی ایران یکی از بهترین بازارهای صادراتی برای ما هستند، او گفته: سیستان و بلوچستان دروازه ورود ایران به پاکستان و افغانستان است و اگر بنای ما بر تعاملات اقتصادی در منطقه باشد، سیستان و بلوچستان یکی از محورهای این تعامل خارجی است. می‌توان به جای کولبری یا سوخت‌بری، شهروندان این استان به صادرکننده رسمی کشور تبدیل شوند.

وعده یارانه‌ای مهرعلیزاده

محسن مهرعلیزاده طی نامه‌ای به بهزاد نبوی رئیس نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان (ناسا) درخواست کرده که در این نهاد حضور یابد و برنامه‌های خود را به سمع اعضای جبهه برساند. او همچنین این وعده را داده که از ماه دوم رئیس‎ جمهور شدنم، یارانه ۵ دهک کم‎ درآمد را ۵ برابر می‎‌کنم.

رونمایی از سایت ارتباط مردمی رضایی

امروز محسن رضایی از طراحی و بهره‌برداری پرتال ارتباط مردمی و مدیریت ستاد‌های انتخاباتی خود در کل کشور به نشانی اینترنتی EghdamvaTahavol.ir خبر داد.

در کشور انسداد نداریم

زاکانی معتقده که ما در کشور انسداد نداریم و همه امکانات برای تحول در کشور موجود است. او گفته: دریای مشکلات امروز بواسطه بی‌عنایتی به مردم و ظرفیت‌های کشور ایجاد شده و با اراده تحول و استفاده از فرصت‌های منطقه‌ای و جهانی می‌توان از سد مشکلات عبور کرد.

کاندیداتوئیت| از همتی تکنوکرات تا وعده تک رقمی کردن تورم در چهار سال

 

 

 


ادامه حمایت‌ها از سید ابراهیم رئیسی

نماینده ادوار مختلف مجلس در دیدار با رئیسی حمایت خود را از وی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اعلام کردند.

روسای فدراسیون‌های بدنسازی و پرورش اندام، هندبال، ورزش‌های همگانی و ورزش سه‌گانه به همراه نماینده فدراسیون والیبال و رییس انجمن کنگ‌فو هم در یکی از ستادهای انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی حاضر شدند.

مهدی چمران هم گفته: آرزوی من این است که جلیلی به نفع رئیسی کنار برود این دو کاندیدا هر در یک طیف هستند البته دفعه پیش هم آقای جلیلی به نفع آقای رئیسی از انتخابات کناره‌گیری کرد.

غلامعلی حداد عادل، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب معتقده که همیت مشارکت در انتخابات کم از پیروزی شخص مورد نظر نیست. او گفته که: شورا تمام امکانات و ظرفیت های خود را بدون هیچ پیش شرط و پس شرط و سهم خواهی برای حمایت از ابراهیم رئیسی به میدان خواهد آورد.

ناصر ایمانی معتقده که در روز رأی گیری حداقل 5 نامزد خواهیم داشت، او گفته که احتمالا قاضی‌زاده هاشمی و زاکانی پیش از آغاز فرایند رأی‌گیری انصراف خواهند داد.

عباس سلیمی نمین اما معتقده که اصلاح‌طلبان چون می‌خواهند آرام و پنهان، کارشان را پیش ببرند می‌گویند که کاندیدا ندارند. او گفته: در نهایت رقابت اصلی بین رئیسی و مهرعلیزاده  شکل می‌گیرد.‌

 

انتصاب‌هایی در ستادهای رئیسی و همتی

شورای هماهنگی ستادهای دانشجویی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی تشکیل و طی بیانیه‌ای هادی ژیان به عنوان مسئول این شورا معرفی شد.

مهدی دوستی سخنگوی شورای هماهنگی ستادهای حامی آیت الله رئیسی شد. او در اولین اظهارنظر خود گفته که: رئیسی در ایام انتخابات برنامه‌ای برای تاسیس ستاد انتخاباتی نداشته  و بر همین اساس اخبار مربوط به انتصابات در ستادهای ایشان فاقد اعتبار است.

از طرف دیگه با حکم ولی الله فاطمی اردکانی رییس ستاد عبدالناصر همتی در ۱۰ استان تعیین شدند.

 

از اردوگاه اصلاحات

پزشکیان بالاخره امروز درباره عدم احراز صلاحیتش واکنش نشان داده و گفته: از شورای نگهبان تشکر می‌‌کنم، چراکه لطف کرد و بار سنگینی را از دوش ما برداشت. از آن‌ها خواهش می‌کنم شفاف آنچه که اشکال یا نقصی در کار ما است را علنا در جامعه بگویند و بگویند چه عیب‌هایی داریم.

جواد امام، فعال سیاسی اصلاح‌طلب هم تأکید کرده که نامزدهایی که در عرصه حضور دارند اگرچه اصلاح‌طلب هستند یا ممکن است نزدیک به جریان اصلاح‌طلبی باشند، اما هیچکدام از این دو بزرگوار نامزدهای مدنظر ما نبودند.

سایت فرارو مدعی شده که در دو روز اخیر شانس همتی برای اینکه مورد حمایت نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان قرار گیرد بیشتر شده است.

علی محمد نمازی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران البته معتقده که شرایط در سال 1400 هیچ شباهتی با شرایط در سال 92 ندارد چرا که روحانی با آن رزومه قوی با همتی و مهرعلیزاده تفاوت دارد. او گفته: در آن دوره با توصیه هاشمی و سفارش خاتمی روحانی انتخاب شد اما این دوره نه هاشمی در قید حیات است و نه قرار است خاتمی تکرار کند.

امکان ویژه رسانه ملی برای نامزها

رسانه ملی به تعداد نامزد‌ها، استودیو اختصاصی با امکان ضبط و پخش ویدیویی و ارتباط زنده و امکان ارتباط با مهمان خارج از استودیو و تعامل با مخاطبان و نیز پلی اوت برای چینش برنامه‌ها و ایجاد یک شبکه خطی، تجهیز کرده که به صورت ۲۴ساعته بربستر تلویزیون‌های اینترنتی تلوبیون، لنز و تیوا برای مخاطبان داخلی و خارجی برنامه پخش می‌کند.

طبق پروتکل بهداشتی برگزاری انتخابات 1400، اخذ اثر انگشت در روز رای‌گیری ممنوع است، همچنین تاکید شده رای دهندگان حتی‌الامکان از خودکار شخصی استفاده کنند.

گزینه‌های شهرداری از منظر طلایی

مرتضی طلایی 4 گزینه مطلوب خود برای شهرداری تهران معرفی کرده؛ رستم قاسمی، سردار دهقان، سعید محمد و مهرداد بذرپاش.

منبع: فارس

کلیدواژه: سید ابراهیم رئیسی رسانه ملی او گفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۹۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: با عملیات وعده صادق، سایه جنگ از کشور برداشته شد/ عده‌ای فکر می‌کردند با موشک می‌شود معامله کرد/ همه باید به قانون حجاب پایبند باشند/ دشمن به دنبال حیازدایی از جامعه است

به گزارش جماران؛ سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری در دهمین گفت و گوی تلویزیونی زنده گفت: عملیات وعدۀ صادق احساس غرور ملی و اجماع‌ساز بود.

 

رئیسی: عده‌ای فکر می‌کردند با موشک می‌شود معامله کرد

 

 گزیده ای از دهمین گفت و گوی تلویزیونی زنده با سید ابراهیم رئیسی:

عملیات وعده صادق احساس غرور ملی بود. غزه پیروز میدان است.

با اینکه حماس با انعطاف آتش بس را می پذیرد اما رژیم صهیونیستی به کودک‌‌کشی ادامه می‌دهد. ما کشور قدرتمندی هستیم. 

با عملیات وعده صادق هم سایه جنگ برداشته شد هم می توان جلوه‌های آن را در وضعیت اقتصادی دید.

اگر در زمان مناسب تصمیم درست بگیریم حتما آثار مناسب خواهد داشت.

وعده صادق جلوه بسیار روشنی از عقلانیت انقلابی و همکاری میدان و دیپلماسی بود

این عملیات ثابت کرد که ایران قوی می‌تواند سایه جنگ را از سر کشور بردارد و گزینه نظامی را از روی میز حذف کند.

امروز می‌بینید که وقتی حماس با انعطاف آتش‌بس را می‌پذیرد، باز رژیم صهیونیستی به کودک‌کشی ادامه می‌دهد و این شرمی برای حامیان این رژیم است. 

یکی از جلوه‌های این استیصال، مورد هدف قرار دادن کنسولگری ایران در دمشق بود و رهبر معظم انقلاب وعده دادند که این رژیم باید تنبیه شود که محقق شد.

 

عده‌ای فکر می‌کردند با موشک می‌شود معامله کرد

 عده‌ای فکر می‌کردند با موشک می‌شود معامله کرد ولی دیدیم که با اقتدار، سایه جنگ از کشور کنار رفته و با اتکال به خدا و اعتماد به نفس می‌توان بسیاری از کارها را در کشور به‌پیش برد.

 

 رئیسی: در این دولت میز مذاکره را هیچوقت ترک نکردیم

بارها اعلام کردیم جمهوری اسلامی برای کشورهایی که میخواهند روابط خوبی داشته باشند آمادگی دارد دست آنها را بفشارد.

در دیدار با مسئولین اقلیم کردستان عراق مطرح شد خدماتی که حاج قاسم به اقلیم کرد هیچ موقع از یاد آنها نخواهد رفت.

ما در این دولت میز مذاکره را هیچ وقت ترک نکردیم. آنکه عهدشکنی کرده است در مذاکرات آمریکا و اروپا بوده است.

بیش از ۱۵ بار آژانس اعلام کرده است که جمهوری اسلامی به تعهدات خود عمل کرده است.

 

 دولت پای کار وعده ساخت ۴ میلیون مسکن است

اگر در سال های گذشته شاهد تولید مسکن به اندازه نیاز مردم بودیم الان شاهد این مقدار از مشکلات مسکن نبودیم.

مسکن روستایی هم اکنون فعال است. بیش از ۲۶۰ هزار مسکن روستایی در حال ساخت است.

 

چند موسسه که اضافه برداشت داشتند را منحل کردیم

 

امروز طبق آخرین گزارش که از بانک مرکزی گرفتم رشد نقدینگی به ۲۳ درصد رسیده است و امروز همه معترف هستند که دولت توانسته است نقدینگی را کنترل کند.

چند موسسه که از بانک مرکزی اضافه برداشت داشتند را منحل کردیم و بقیه موسسات نیز اگر انضباط مالی نداشته باشند منحل می‌کنیم.

سعی کردیم علت‌های تورم را کنترل کنیم اما این موضوع زمان‌بر است.

 

 رئیسی: روزانه قیمت کالاها را بررسی می‌کنم

من از قیمت کالاها بااطلاع هستم و روزانه قیمت‌ها را بررسی می‌کنم.

روند تورم کاهشی شده اما امیدواریم اقدامات ما به کاهش تورم منجر شود و مردم اثرش را در قیمت‌ها ببینند.

زنجیره تامین کالا تا تولید و مصرف باید قابل کنترل باشد.

یک انضباطی در موضوع مسکن ایجاد شده است و با سوداگری در این بخش برخورد می‌شود.

 

همه باید به قانون حجاب پایبند باشند/ دشمن به دنبال حیازدایی از جامعه است

 

 زنان‌ کشور ما در طول تاریخ نسبت به عفت، حجاب و حجاب پایبند بوده اند و این پایبندی هموراه زبانزد بوده، اکنون هم این‌توجه وجود دارد.

 

مساله حجاب و عفاف هم وظیفه شرعی و هم وظیفه قانونی است و قانون در این زمینه صراحت دارد. ممکن است افرادی باشند که نسبت به جهات شرعی آن تقید را نداشته باشند اما در کشور قانون حاکم است و‌همه  باید به آن پایبند باشند و قانون مداری اصلی است که مورد توجه همگان قرار دارد.

 

معتقدیم دشمن به دنبال حیازدایی از جامعه ماست و‌مردم اجازه نخواهند داد دشمن به این هدف خود دست یابد. پایبندی زنان و دختران نسبت به عفاف و حجاب ریشه در اعتقادات و باورهای آنان دارد.

 

افرادی با یک برنامه ریزی به دنبال هنجار شکنی هستند ضوابط قانونی در این زمینه روشن است.امروز با فضایی که در جامعه وجود دارد توجه به حیا و عفاف بیش از پیش  مورد توجه است.دولت وظیفه قانونی خود را در این زمینه باید انجام دهد.

 

تکمیل می شود...

حجم ویدیو: 3.68M | مدت زمان ویدیو: 00:01:57 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند / دولت به وعده ایجاد سالی یک میلیون شغل عمل کرده است
  • عملیات وعده صادق عامل ایجاد احساس غرور ملی است
  • رئیسی: «وعده صادق» از نقاط عطف اجماع‌ساز میان مردم بود | انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم
  • رئیسی: «وعده صادق» از نقاط عطف اجماع‌ساز میان مردم بود/انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم
  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند / دولت به وعده ایجاد سالی یک ملیون شغل عمل کرده است
  • رئیسی: با عملیات وعده صادق، سایه جنگ از کشور برداشته شد/ عده‌ای فکر می‌کردند با موشک می‌شود معامله کرد/ همه باید به قانون حجاب پایبند باشند/ دشمن به دنبال حیازدایی از جامعه است
  • رئیسی:تورم روز به روز کاهشی می‌شود/ فرآیند تولید ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مسکن اجرایی شده است/گشت ارشاد مدیران عملیاتی شده است
  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند سایه جنگ را از سر کشور بردارد
  • رئیسی: «وعده صادق» اجماع‌ساز بود و همگان آن را ستودند
  • دفاع بذرپاش از وعده ۴ میلیون مسکن رئیسی