Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@08:42:13 GMT

پول ایران باید قوی‌ترین پول منطقه شود

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۰۰۷۹

پول ایران باید قوی‌ترین پول منطقه شود

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: پول ایران باید ظرف مدت ۸ سال به قویترین پول کشور‌های منطقه تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محسن رضایی میرقائد در حاشیه ضبط برنامه تلویزیونی با جوانان در استودیو معاونت سیما با اشاره به اینکه انتخابات فرصت خوبی برای آگاه شدن جامعه از مسائل کلیدی و مفاهیم اقتصادی است، افزود: وقتی در سال ۱۳۸۸ راجع به شاخص فلاکت حرف زدم، عده‌ای تعجب کردند و تا مدت‌ها بحث بود که چنین شاخصی وجود دارد یا خیر؟

وی افزود: در چند روز گذشته نیز وقتی از این صحبت کردم که پول ایران باید بعد از دلار و یورو باید قوی‌ترین پول منطقه باشد عده‌ای پول‌های منطقه را به عنوان پول‌های قوی پیش کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامزد انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری اسلامی ایران افزود: در حوزه پول دو شاخص مطرح است که یکی نرخ برابری پول ملی در برابر ارز‌های دیگر و دیگری شاخص قوی بودن پول است.

وی افزود: پول قوی یعنی وقتی به صرافی می‌روید و قصد تبدیل داشته باشید آن پول را به شما بدهند.

رضایی افزود: همین الان در ایران یکی از ارز‌هایی که برای تبدیل ارز پیشنهاد می‌شود، درهم امارات را که ۲۵ صدم دلار است پیشنهاد می‌دهند، اما کسی دینار کویت را که ارزش برابری آن ۲ و نیم دلار است، پیشنهاد نمی‌دهند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: رضایی انتخابات ریاست جمهوری محسن رضایی انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۰۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی کودک درون فرمانده تانک فعال باشد! (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تولید تانک‌های مشهور ام ۱ آبرامز (M۱ Abrams) در یک کارخانه نظامی آمریکایی (فیلم) نمایش تسلیحات غنیمتی روس‌ها در «پارک پیروزی» (فیلم) تفریح ارتش اسرائیل در غزه (فیلم)

دیگر خبرها

  • روایت‌هایی از نخستین شرکت‌های مسافربری | وقتی گاریخانه‌ها به گاراژ تبدیل شدند
  • وقتی کودک درون فرمانده تانک فعال باشد! (فیلم)
  • ایران با تلاش معلمین و استادان به قطب علمی منطقه تبدیل شده است
  • ساخت فرودگاه هایی که تبدیل به لانه پرندگان شد
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • پول انتخابات و جنگ؛ اهداف واقعی‌تر سفر بلینکن به منطقه‌
  • وقتی آندره آ پیرلو فوتبال را به هنر تبدیل می‌کند / فیلم
  • ۵۰ پروژه جدید به ارزش ۲۵ میلیارد دلار برای ایجاد ارزش افزوده در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • ۵۰ پروژه جدید برای ایجاد ارزش افزوده به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • حراج نفت ایران به قیمت مال‌دزدی است؟