Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@17:36:58 GMT

امید آفرینی و ایجاد نشاط انقلابی در جامعه نهادینه شود

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۰۴۲۳

امید آفرینی و ایجاد نشاط انقلابی در جامعه نهادینه شود

سردار سرتیپ دوم پاسدار" محسن کریمی" عصر دوشنبه در آیین افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی شهرستان کمیجان افزود: در راستای برگزاری رزمایش بزرگ جهاد امیدآفرینی و مشارکت حداکثری با هدف ایجاد شور و نشاط انقلابی که از روز گذشته در استان مرکزی شروع شده بیش از یک هزار و  ۲۰۰ گروه جهادی برای خدمت رسانی به مردم در عرصه های مختلف در سطح استان سازماندهی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی در طول این سال ها در خط مقدم خدمت به مردم و خنثی سازی توطئه های دشمنان بوده‌اند گفت: اکنون جهادگران بسیجی با همه توان برای نقش آفرینی در رزمایش جهاد امیدآفرینی و مشارکت حداکثری پای کار آمده‌اند.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار داشت: یکی از راهبردهایی که در طول انقلاب اسلامی به عنوان یک تجربه موفق پیش روی قرار دارد، سپردن امور به مردم و ایجاد بسیج مردمی برای رفع مشکلات است و هر زمان مردم نقش آفرین بودند، موفقیتهای بزرگ هم کسب شده است.
سردار کریمی بیان کرد: نقش آفرینی گروه های جهادی در مناطق محروم که بسیج مردمی را به شکل هنرمندانه محقق میسازد، نقش مهمی در امیدآفرینی دارد که رزمایش جهاد امیدآفرینی و مشارکت حداکثری در این راستا است.
وی یادآور شد: از روز گذشته گروه های جهادی برای انجام اقدامات مختلف و در عرصه های گوناگون در سطح استان اعزام شده اند و این رزمایش  تا پایان خرداد ماه ادامه دارد که امید است تلاش‌های جهادگران در کنار مردم هم در راستای خدمت رسانی به مردم و هم در راستای امیدآفرینی آثار و برکات زیادی داشته باشد.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه گروه های جهادی در سال گذشته عملکرد درخشانی در عرصه‌های محرومیت زدایی، تحقق اقتصاد مقاومتی و نهضت کمک مومنانه از خود به ماندگار گذاشته اند، گفت: اهدای ۸۲۰ جهیزیه، توزیع ۲۲ هزار بسته لوازم التحریر، احداث ۱۹۰ واحد مسکونی و بازسازی ۱۷۰ واحد مسکونی برای ولی نعمتان، ایجاد ۷۸۰ فرصت شغلی و تثبیت ۱ هزار و ۴۲۰ شغل بخشی از اقدامات آنها است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان نیز در این آیین گفت: نقش آفرینی گروه‌های جهادی برای زدودن فقر، محرومیت و خدمت صادقانه به مردم همچون جهاد، مقدس است و اکنون اولویت فعالیت های جهادگران امیدآفرینی و ایجاد شور و نشاط انقلابی است.
سرهنگ پاسدار " نعمت کمیزی " افزود : در راستای اجرای رزمایش بزرگ جهاد امیدآفرینی ومشارکت حداکثری که از روز گذشته در شهرستان کمیجان شروع شده بیش از ۴۰ گروه جهادی در عرصه‌های مختلف به مردم خدمات ارائه می‌دهند.
وی اظهار داشت: سال گذشته بیش از ۵۰ واحد مسکونی توسط جهادگران بسیجی و مشارکت دستگاه‌های انقلابی تحویل ولی نعمتان انقلاب و بیش از هشت طرح محرومیت زدایی اجرا شده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کمیجان ادامه داد: در راستای کاهش آسیب های  کرونا تاکنون بیش از ۸ هزار بسته معیشتی توزیع شده که نهضت کمک مومنانه با مشارکت خیرین و مردم ادامه دارد.
سرهنگ کمیزی تاکید کرد: در راستای ایجاد اشتغال بیش از ۳۹ صندوق قرض الحسنه مردم محور در سطح شهرستان فعال هستند که در سال گذشته بیش از ۲۲۵ اشتغال ایجاد شد.
 

برچسب‌ها اراک استان مرکزی کمیجان سازمان بسیج سازندگی سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی کمیجان اراک استان مرکزی کمیجان سازمان بسیج سازندگی سازمان بسیج مستضعفان اخبار کنکور جهاد امیدآفرینی مشارکت حداکثری گروه های جهادی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۰۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور یک کار جهادی و انقلابی است

جانشین فرمانده انتظامی کشور، از طرح نور به عنوان یک کار جهادی و انقلابی در فراجا نام برد و گفت: طرح نور در چارچوب اعتقاد و بصیرت جاری شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار قاسم رضایی، روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در آیین تجلیل از استادان مدرسان و گروه‌های علمی برتر فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: آموزش یکی از ارکان اصلی امنیت داخلی و مولفه مؤثر در روابط بین‌الملل است

وی با عنوان این مطلب که معلمی در تعریف کتابت نمی‌گنجد، افزود: بعید می‌دانم در مجموعه بزرگ‌انتظامی کسی نقش معلمی نداشته باشد. در مجموعه انتظامی، چون سازمان انسان محور با انسان‌ها سر و کار دارد.

سردار رضایی ادامه داد: در مجوعه انتظامی آموزش و تعلیم و تربیت یک مسئله بسیار جدی است تعامل با جامعه نیازمند آموزش در بحث‌های اخلاقی مدیریتی رفتاری و…، است.

وی گفت: هفت شاخص است که باید همیشه مورد برسی قرار بگیرد که عبارت از اعتقاد، احکام، اخلاق، بصیرت، مهارت، تخصص و مدیریت، است.

جانشین فرمانده انتظامی کشور افزود: هر مهارتی فرد داشته باشد، اما اعتماد نداشته باشد آسیب پذیر می‌شود. در چارچوب احکام الهی باید کامل اشرافیت داشته باشیم. اخلاق داشتن یکی از ویژگی‌های مهمی است که نمونه آن حاج قاسم سلیمانی که با اخلاقی که داشتند در دل‌های مردم جای گرفتند.

سردار رضایی ادامه داد: مورد بعدی بصیرت مجموعه انتظامی است که طرح نور در چارچوب اعتقاد و بصیرت جاری شده است و بیش از ۳۰ دستگاه در نهی از منکر جامعه نقش دارند؛ امروز افتخار سازمان مقدس انتظامی این است که با بصیرت و اعتقاد در صحنه حاضر شده و فرمان الهی را بر اساس قانون در کشور اجرا می‌کند.

وی با اشاره به اجرای طرح نور، افزود: طرح نور، اجرای فروع دین و احکام الهی است و امروز مجموعه انتظامی افتخار می‌کند که طرح نور یک کار جهادی و انقلابی است.

دیگر خبرها

  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم 
  • طلوع خورشید اسلام، روح نشاط و امید در کالبد زن دمید
  • طرح نور یک کار جهادی و انقلابی است
  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور در سال گذشته
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم
  • سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم