Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان سینمایی در پی توقف پخش سریال شبکه نمایش خانگی «می‌خواهم زنده بمانم» گفت: تنظیم‌گری فقط امر و نهی به صاحب اثر نیست، بلکه دفاع از حقوق او هم است.

به گزارش ایسنا، حسین انتظامی در متنی کوتاه و کنایه‌آمیز که در توییتر منتشر کرده نوشته است: «هیچ سریالی توسط سازمان سینمایی توقیف نشده، زیرا موظفیم پای مجوزهایی که می‌دهیم بایستیم و در مقابل فشارها، طرف پدیدآورنده را بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تنظیم‌گری (رگولاتوری) فقط امر و نهی به صاحب اثر نیست بلکه دفاع از حقوق او هم هست.»

انتظامی همچنین در انتهای توییت خود به فیلم‌های و سریال‌های «خانه پدری»، «متری شیش و نیم»، «قصر شیرین» و «قورباغه» با هشتگ یاد کرده که در مقطعی با مشکلاتی از جنس حساسیت‌های نیروی انتظامی مواجه شدند. 

امروز دوشنبه، 10 خردادماه طبق روال هر هفته قرار بود قسمت جدیدی از سریال شبکه نمایش خانگی «می‌خواهم زنده بمانم» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و تهیه‌کنندگی مصطفی شایسته پخش شود ولی از روز گذشته شایعه‌هایی مبنی بر ایرادهایی که نیروی انتظامی به سریل وارد کرده و مانع از ادامه پخش شده شنیده می‌شد تا اینکه شامگاه گذشته روابط عمومی فیلیمو از توقف پخش این سریال با درخواست نیروی انتظامی خبر داد.

بعد از آن سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) در واکنش به این اتفاق اعلام کرد، بر اساس بررسی‌های ساترا دغدغه‌های ناجا ناظر به جهان و جریان داستان و نیز شخصیت‌پردازی برخی کاراکترهاست که به نحوی خدشه به چهره نیروی خدوم انتظامی و کمیته‌های انقلاب اسلامی به عنوان شاکله ناجا محسوب شده است.

در اطلاعیه این سازمان آمده است که سریال بدون طی کردن هماهنگی‌های لازم با موسسه ناجی هنر آغاز به تولید کرده و ملاحظات در سریال مورد غفلت قرار گرفته است.

از سوی دیگر مرکز اطلاع رسانی و ارتباط معاونت اجتماعی ناجا اعلام کرده است که این سریال ایراد ماهوی شکلی و محتوایی داشته و داستان آن فاقد مستندات و بر مبنای تخیلات و رویاپردازی نویسنده بوده که نیازمند اصلاحات اساسی است و مراتب به عوامل و سازندگان اصلی سریال ابلاغ شده است. لذا علیرغم تعهدات اخذ شده در خصوص اعمال اصلاحات اقدامی صورت نگرفته است.

همچنین در اطلاعیه این مرکز آمده است: وقایع تحریف شده در این سریال موجبات نگرانی و تکدر خاطر تعداد زیادی از بینندگان را فراهم آورده و ادامه روند پخش این سریال در دست بررسی و رسیدگی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حسين انتظامي توقف پخش می خواهم زنده بمانم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۰۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم

رهنگ منوچهر نصیری، جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: این کالا‌ها شامل انواع لوازم رایانه‌ای، تجهیزات پزشکی، گردو، ابزار و تجهیزات ساختمانی، قهوه، موتور سیکلت و... است که در هشت ماموریت جداگانه توسط پلیس اقتصادی قم کشف و توقیف شد.

وی گفت: یکی از خودرو‌های توقیف شده در پوشش حمل ضایعات، انواع کالای قاچاق را جاساز کرده و از استان‌های جنوبی به سمت مرکز کشور در حال حرکت بود که با هوشیاری ماموران پلیس قم از ادامه حرکت وی جلوگیری به عمل آمد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان با اشاره به توقیف دو دستگاه خودروی شوتی در ۴۸ ساعت گذشته گفت: ۸ نفر قاچاق‌بر نیز ظرف این مدت بازداشت و جهت تکمیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شدند.

وی همچنین از کشف و توقیف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت گاز (گازوئیل) از یک کامیون خبر داد و گفت: این کامیون حامل مقدار قابل توجهی سوخت قاچاق از یکی از استان‌های همجوار به سمت شرق کشور در حال حرکت بود که با رصد اطلاعاتی ماموران کشف و با بازرسی از مدارک خودرو و بارنامه، قاچاق بودن سوخت در حال جابجایی محرز و توقیف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • واکنش طعنه‌آمیز شبکه TNT به مصاحبه تند یورگن کلوپ + عکس
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • ببینید | کنایه هاشم بیک‌زاده به قیمت دلار در برنامه زنده
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • واکنش سازمان ملل به رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان
  • واکنش جبلی به جلوگیری از پخش سریال «حشاشین»
  • واکنش توهین‌آمیز سپهر حیدری خطاب به امید نورافکن + عکس
  • جهان از اسرائیل می‌خواهد از حمله به رفح اجتناب کند