Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمجتبی علوی‌مقدم دوشنبه شب در نشست با نامزدهای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر سبزوار افزود: شهرستان سبزوار یکی از اولین مراکز حکومت شیعی ایران بوده است لذا شان این شهر رعایت اخلاق و انصاف در تبلیغات انتخاباتی است.

وی ادامه داد: نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر در اظهار نظرها، بیان و کلام خود با رعایت اخلاق از ارائه وعده‌های غیر واقعی دوری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه سبزوار با اشاره به اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی سپردن کار و امور مردم به خود آنهاست و شوراها طی پنج دوره گذشته عملکرد به نسبت موفقی داشته اند.

وی با اشاره به شاخصه‌های نامزدهای شورای اسلامی شهر افزود: تعهد، تقوا، رعایت ارزش‌های اسلامی، وفاداری به نظام، تخصص لازم در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، روحیه سازندگی و خدمتگزاری و تعامل هوشمندانه برخی از این موارد است.

علوی مقدم ادامه داد: اعضای شورای اسلامی حافظ آرای مردم در مدیریت امور شهری هستند لذا باید ضمن اشراف به شرح وظایف خود و عمل به قانون با حفظ پاکدستی و به دور از تنش، شان شورا را رعایت نمایند.

وی گفت: تخصصی شدن کرسی‌های شورا، توجه به  کار تیمی در این نهاد، تبدیل رقابت‌ها به رفاقت پس از پایان انتخابات باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار سبزوار افزود: شناسایی مشکلات حوزه مدیریت شهری و اولویت بندی آن، تبیین بودجه عملیاتی و دقیق و توجه به توسعه متوازن مناطق شهری به ویژه  در حاشیه شهر از اعضای شورای شهر مورد انتظار است.

شورای اسلامی شهر ۲۴۷ هزار نفری سبزوار ۹ کرسی دارد.

شهر ۲۵۰ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سبزوار پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سبزوار انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سبزوار اخبار کنکور شورای اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۱۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت قوانین و حفظ کیان شورا سرلوحه اقدامات شهردار باشد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود محمدی بعدازظهر سه شنبه در تذکر پیش از دستور یکصد و شصت و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج در خصوص رعایت مفاد قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورای اسلامی کشور و حفاظت و صیانت از شأن و کیان شورا تذکر داد و گفت: بر اساس اختیارات قانونی در جایگاه رئیس شورا و به نمایندگی از اعضا به شهردار کرج تذکر می‌دهم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج خطاب به شهردار کرج خاطرنشان کرد: شما به عنوان شهردار منتخب همین شورا، گاهاً خود را ملزم به رعایت مصوبات شورای اسلامی شهر به عنوان پارلمان شهری نمی‌دانید و چندین مرتبه نیز در مصاحبه‌ها و اقدامات، خارج از ضوابط و قوانین جاری وعده داده یا عمل کرده‌اید.

وی با اشاره به تصویب و ابلاغ بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرج و تعیین اولویت‌ها و پروژه‌های عمرانی شهر افزود: مصوباتی در جهت افزایش سطح خدمات رسانی در کلانشهر کرج تصویب شده که بسیاری از آنها روی زمین مانده است که البته هر یک به قدر کفایت زمان و انرژی می‌طلبد تا به نتیجه برسد لذا نباید فرصت سوزی شود.

محمدی با تاکید بر اینکه شهردار کرج انرژی خود را صرف اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر کند، بیان کرد: امیدواریم در ادامه مدیریت شهردار کلانشهر کرج شاهد رعایت قوانین و حفظ کیان شورا باشیم.

کد خبر 6086893

دیگر خبرها

  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • دبیر: زخم زبان زدن درست نیست/ قول داده بودند اخلاق را رعایت کنند
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • رعایت قوانین و حفظ کیان شورا سرلوحه اقدامات شهردار باشد
  • رقابت ۲ نامزد مجلس برای یک سهمیه باقیمانده در مشهد و کلات