Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیوردیلو از تلاش بچه های کانون حضرت قائم(عج) برای حضور حداکثری و مشارکت گسترده اقشار مختلف در انتخابات خبر داد.

«حمید علیوردیلو » با اشاره به انتخابات پیش رو و اهمیت حضور گسترده اقشار مختلف جامعه در این صحنه سیاسی و با اهمیت به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: حضور حداکثری و آگاهانه در این انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همگان باید در این راستا به هر شکلی که می توانند تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت قائم(عج) مسجد حضرت مسلم ابن عقیل(ع) افزود: دشمنان انقلاب اسلامی از ماه ها قبل در تلاش برای توطئه افکنی و کم رنگ کردن حضور مردم در این صحنه سیاسی هستند که در این راستا می طلبد مسئولان فرهنگی وارد عمل شوند.

وی به تلاش بچه های کانون فرهنگی هنری حضرت قائم (عج)مسجد مسلم ابن عقیل(ع) و پایگاه بسیج ولیعصر(عج) برای حضور حداکثری و مشارکت در انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: اعضای کانون با نوشتن شعار روی شیشه ماشین های عبوری، تشکیل جلسات هم اندیشی ، سخنرانی امام جماعت در مسجد به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان، پخش پوستر در محله و مغازه ها و تبلیغات چهره به چهره همه‌ توان خود را برای انتخاباتی پرشور به کار گرفته اند.

 

علیوردیلو اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران بیش از 40 سال با قوت و قدرت پیش رفته است و دشمنان باید بدانند که کارشکنی ها و توطئه های آنها راه بجای نخواهد برد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت قائم(عج) مسجد حضرت مسلم ابن عقیل(ع) ادامه داد: ملت ایران در این سال ها ثابت کرده اند که پای آرمان های انقلاب و امام راحل ایستاده اند و همواره پیرو ولایت فقیه هستند.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان ساوه استان مرکزی ساوه کانون های مساجد حضور حداکثری حضرت قائم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۱۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از امشب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد: تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزد‌های واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۳/۰۲/۱۴۰۳ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰/۰۲/۱۴۰۳ پایان می‌یابد.

انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ برگزار خواهد شد.


برگزاری دوم انتخابات به صورت مکانیزه در حوزه انتخابیه قائم شهر


دکتر قاسم عزیززاده گرجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران و رییس ستاد انتخابات استان با همراهی مولائی قرا فرماندار شهرستان قائم شهر از کلاس آموزش فرآیند برگزاری دور دوم انتخابات به صورت مکانیزه و تمام الکترونیک در فرمانداری شهرستان قائم شهر بازدید کرد.

مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه قائم شهر با رقابت چهار کاندیدا جهت کسب ۲ کرسی در خانه ملت با ایجاد ۴۰۸ شعبه برگزار می‌شود.

دور دوم انتخابات بیست و یکم اردیبهشت ماه جاری بصورت تمام الکترونیک در حوزه انتخابیه قائم شهر برگزار خواهد شد.

رییس ستاد انتخابات استان مازندران از برگزاری دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه قائم شهر به صورت تمام الکترونیک خبر داد و گفت: آموزش‌های لازم به مردم و عوامل اجرایی حاضر در پای صندوق‌های رای در حال ارائه است.

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از امشب
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • حکمرانی نخبگانی، سلسله مراتبی نیست بلکه یک شبکه است/ هیئت‌های اندیشه‌ورز با حضور حداکثری نخبگان در استان‌ها تشکیل شود
  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • استاندار تهران: اتباع غیرمجاز دستگیر و از کشور خارج شوند
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه (س) در دهه کرامت