Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز بزرگ اسلامی شهرستان بانه گفت: مقاومت اسلام در برابر قدرتمندان، حاصل بینش بزرگان انقلابی است و با بینشی که روحانیون و مردم انقلابی ایران اسلامی داشته‌اند تمام برنامه‌های دشمنان با شکست روبه‌رو شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ماموستا عابد نقیبی مدیر مرکز بزرگ اسلامی بانه در همایش ائمه جمعه و جماعت شهرستان که با موضوع  انتخابات و مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در محل  سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان بانه برگزار شد، اظهار کرد: امروز روحانیون واقعی اهل تسنن در ایران اسلامی و استان کردستان پیرو حضرت امام شافعی هستند و در دیانت و علم و دین فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: یکی از افتخارات ما این است که عالمان اهل سنت بر پایه سلف صالح استوار هستند و برخی فکرهای وارداتی که محصول دشمنان اسلام است این تفکر را قبول نداشته و ندارند.

 

نقیبی تصریح کرد: از بدوانقلاب اسلامی دشمنان با روش‌های متفاوت بر علیه جمهوری اسلامی توطئه می‌کنند اما با بینشی که روحانیون و مردم انقلابی ایران اسلامی داشته‌اند تمام برنامه‌هایی که دشمنان از تهاجم فرهنگی و جنگ هشت ساله و فتنه ۸۸ و کودتای نوژه تا به امروز، گروه‌های تکفیری نتوانسته‌اند علیه نظام اقدام کنند و بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب، ایران در دنیا و خاورمیانه حرف اول را می‌زند.

 

مدیر مرکز بزرگ اسلامی شهرستان بانه اذعان کرد: امروز اسرائیلی که به قول خودش حرف اول را در منطقه می‌زند در برابر مقاومت حکومت اسلامی امروزه  شکست می‌خورد و این مقاومت اسلام در برابر قدرتمندان، حاصل بینش بزرگان انقلابی است.

 

وی ادامه داد: تفکر انقلابی حاصل حرکتی است که امام راحل و مقام معظم رهبری به نسلی که در برابراستکبارمقاومت کرده‌اند انتقال داده‌اند امروزه همچنان حرف اول را در منطقه می‌زند و همچنین اندیشه سردار عرصه شرف و جهاد سردار شهید قاسم سلیمانی امروز در خط مبارزه با دشمن همچنان ادامه دارد.

 

ماموستارحمان صالح زاده امام جمعه شهر بوئین و عضو شورای افتاء شهرستان بانه اظهار کرد: از دیرباز روحانیون مورد اعتماد مردم بوده و درجه علمی ممتاز و  عزت نفس بالایی دارند.

 

وی افزود: تریبون‌های ما منادی اعتدال و پرهیز از افراط و تفریط بوده است و باعث ایجاد امنیت و حفظ امنیت و برای حفظ منافع ملی بوده است.

 

حجت‌‌الاسلام لطفیان دبیر شورای نمایندگان مناطق قومی گفت: در طول ۴۰ سال گذشته فتنه‌های زیادی را پشت سر گذاشته‌ایم و امروز در عرصه نظامی به حدی قوی هستیم که دشمن فکر حمله به ایران را از سر بیرون برده است.

 

وی بیان کرد: وجود نقص‌ها در کشور نباید در عرصه انتخابات باعث عدم اشتقاق مردم در شهر و روستا شود.

 

وی افزود: نزاع مذهبی، قومیتی، جغرافیایی قدرت را دچار تحلیل می‌کند و باید در جلوگیری از بروز چنین موضوع‌هایی باید فعال عمل کنیم.

 

دبیر شورای نمایندگان استان در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح برای تصدی منصب ریاست جمهوری وشوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: امیدوارم انتخابات پیش‌رو با مشارکت حداکثری مردم روبه‌رو باشد و باردیگر شاهد ورق خوردن برگ زرین دیگری در استان باشیم.

 

لطفیان در رابطه با وجود مشکلات مالی و تحصیلات علوم دینی و مدرک تحصیلی بیان کرد: باتوجه به وجود مشکلات ما در شورای آموزشی از همه استان‌های سنی مذهب کشور نماینده داریم.  

 

وی افزود: اقتضای این استان نظام آموزشی خاصی است پس باید برنامه‌ای تبیین شود و به شورای برنامه‌ریزی واگذار و تصویب و اجرا شود.

 

وی یادآورشد: نظامی که در آینده در استان وجود خواهد داشت نظامی بومی است نه ملی لذا در شرایط پذیرش طلبه و تعیین شرایط سنی ایرادی برای پذیرش وجود ندارد.

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: همایش ائمه جمعه کردستان انتخابات شهرستان بانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۱۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان به دعوت مردم متدین و انقلابی مشهد به استان خراسان رضوی می رود.

این سفر به درخواست مردم شریف انقلابی و متدین استان خراسان رضوی برای حمایت از طرح نور فراجا صورت گرفته و حامیان عفاف و حجاب میزبان فرمانده کل انتظامی خواهند بود. وعده گاه این اجتماع عظیم ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در عرصه میدان شهدای مشهد می باشد.

کد خبر 6093202

دیگر خبرها

  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • حاجی‌صادقی: دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • استان بوشهر خط مقدم محور مقاومت ایران اسلامی است + تصویر
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • فلاحت پیشه: نه‌تنها از منابع فروش نفت نفعی برای مردم حاصل نشد؛ بلکه دولت دست در جیب مردم کرده است
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند