Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشکلات پروژه ورزشی چند منظوره شهرداری پیشوا بررسی گردید و مقرر شد ۳۰ درصد اعتبارات مورد نیاز تامین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا به همراه شهرام عدالتی معاون‌ سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ تهران، معاونین فرماندار، بخشدار مرکزی و شهردار پیشوا از پروژه ورزشی چند منظوره شهرداری بازدید نموده و مشکلات آن را بررسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید مقرر شد، بعد از برآورد و اعلام هزینه از سوی مدیریت شهری، ۳۰ درصد از اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه طی موافقت‌نامه با شهرداری از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تامین گردد.

لازم به ذکر است، پروژه ورزشی چندمنظوره شهرداری پیشوا در زمینی به مساحت ۱۲ هزار مترمربع در حال احداث بوده و ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که شامل مجموعه‌ای کامل از استخر حرفه‌ای، استخر کودک، جکوزی، سونا، سالن‌ ورزشی، رختکن، کافه و فروشگاه، رستوران، سوئیت و.... است.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: تزریق اعتبارات عباسی فرماندار پیشوا پروژه ورزشی پروژه ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۱۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری و دولت اختلافی در زمینه اجرای مونوریل قم ندارند

به گزارش خبرنگار مهر، سید مرتضی سقاییان نژاد بعداز ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید استاندار قم از مونوریل در جمع خبرنگاران گفت: شهرداری قم برای حل مشکلات مونوریل عزم دارد و در این راستا به مصوبه سفر رییس جمهور در سفر استانی در خصوص این پروژه عمل کرده است.

شهردار قم بیان کرد: شهرداری و دولت در زمینه موضوع مونوریل قم اختلافی با یکدیگر ندارند هر چند نگرانی‌های فنی و اقتصادی در خصوص اجرای این پروژه وجود دارد.

سقاییان نژاد با بیان اینکه همه مباحث در زمینه پروژه مونوریل کارشناسی و فنی بوده افزود: تلاش می شود در نهایت تا اقدامی با صرفه و صلاح مردم قم صورت گیرد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه حل مشکلات مونوریل قم در دفتر معاون اجرایی رییس جمهور گفت: در این جلسه موانع و مشکلات مونوریل قم دسته بندی و برنامه ریزی لازم برای رفع آنها صورت گرفت.

شهردار قم بیان کرد: دولت و شهرداری تصمیمات مشترکی در خصوص مونوریل قم اتخاذ کردند که در مرحله اول ۴.۷ کیلومتر از این پروژه اتمام و به بهره برداری خواهد رسید و ۶.۸ کیلومتر دیگر در مرحله دوم تکمیل خواهد شد.

سقاییان نژاد با بیان اینکه نمی خواهیم خطB متروی قم حذف شود افزود: اجرای خطوط A و B متروی قم در طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر قم آمده و جز لایفنک حمل و نقل شهری قم است.

کد خبر 6094696

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است
  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • به‌روزرسانی نقشه راه هوشمندسازی شهرداری اصفهان
  • کمبود پارکینگ از مشکلات اصلی ترافیک سنندج است
  • اجرای بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه
  • دولت و شهرداری قم در موضوع مونوریل اختلافی ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
  • شهرداری و دولت اختلافی در زمینه اجرای مونوریل قم ندارند
  • دولت و شهرداری قم در موضوع منوریل اختلافی ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است