Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@17:14:02 GMT

طرح های بزرگ زیرساختی کردستان امسال نهایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۱۰۸۸

طرح های بزرگ زیرساختی کردستان امسال نهایی می‌شود

به گزارش ایرنا، بهرام نصراللهی زاده شامگاه دوشنبه در اولین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار داشت: در تمام سالهای اخیر نسبت به سال قبل شاهد رشد بودجه استان بوده ایم و دولت و مجلس نگاه خوبی به استان داشته اند.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی های بودجه امسال سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای راههای روستایی است، افزود: در زمینه محرومیت زدایی هم ردیف دیگری از محل یارانه ها به بودجه استان اضافه شده که در صورت تامین، عدد بزرگی  است و به روند اجرای پروژه‌های ملی و ملی استانی شده ، سرعت خواهد بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان با بیان اینکه سال گذشته یکی از سخت ترین سال های کشور بود افزود: در سال ۱۳۹۹ با دو ابر تکانه مواجه بودیم که یکی اعمال هوشمندانه ترین و ظالمانه ترین تحریم ها و بعدی بحران کرونا بود که عمده منابع درآمدی کشور تحت تاثیر قرار گرفت.

 نصراللهی‌زاده اضافه کرد: اما آنچه که در عمل و در سایه تدبیر کامل رهبر معظم انقلاب و هنر مدیران اتفاق افتاد این بود که نه تنها هزینه های کشور کاهش پیدا نکرد بلکه تمامی مطالبات کارکنان دولت هم پرداخته شد.

 وی با بیان اینکه سال ۱۳۹۹ از شاخص‌ترین سال های عمرانی کردستان بود تاکید کرد: با وجود تمام کارهایی که انجام گرفت   از جمله سامانه انتقال آب از سد آزاد به دشت‌های قروه و دهگلان، راه‌آهن سنندج – همدان، جاده مریوان – سنندج،تبدیل اراضی دیم به آبی و بسیاری از طرح‌های بزرگ دیگر، هنوز عده‌ای به دنبال این هستند تا چهره سیاه و نفرین شده از کردستان در بعضی از رسانه ها ارائه دهند.

نصراللهی‌زاده اضافه کرد: ۱۵ طرح استانی ویژه استان با ۲ هزار و ۳۵۴ میلیارد و ۲۶۶ میلیون ریال، ۲۶ پروژه ملی با هفت هزار و ۸۶۷ میلیارد و ۱۸۴ میلیون ریال و ۶ طرح ملی مشترک با استانهای دیگر با پنج هزار و ۳۰۶ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال از محل بودجه ۱۴۰۰ در استان اجرا و یا تکمیل می شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان تاکید کرد: آبرسانی شهری و روستایی، توسعه فضاهای آموزشی، فرودگاه، راه آهن، ورزشگاه، تصفیه خانه های آب و فاضلاب، بیمارستان، شبکه و خطوط انتقال گاز، بزرگراه، اراضی آبی زیر کشت از مهمترین زیرساخت هایی است که پیوسته اعتبار برای آنها تامین شده و توسعه آنها در حال توسعه و ارتقا هستند.

نصراللهی زاده یادآور شد: در بسیاری از این شاخص ها از جمله شاخص تخت بیمارستانی، شاخص ضریب نفوذ گازرسانی شهری و روستایی، شاخص پوشش شبکه و تصفیه خانه فاضلاب شهری از میانگین های کشوری بالاتر هستیم و همه این زیرساخت ها در آینده ای نزدیک زمینه توسعه اقتصادی و تولید ثروت و ایجاد اشتغال بیشتر را فراهم خواهند کرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان تاکید کرد:  سال گذشته با وجود همه فشارهای اقتصادی و محدودیت های مالی، هزینه های جاری و پرسنلی دستگاه ها و از جمله پاداش بازنشستگان استان تا پایان سال ۱۳۹۸ بطور کامل پرداخت و همه مطالبات فرهنگیان و معلمان نیز تسویه شد.

برچسب‌ها کرونا کردستان سنندج دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا کردستان سنندج کرونا کردستان سنندج دولت اخبار کنکور نصراللهی زاده برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۱۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید

اسطوره باواریایی‌ها مایل است بار دیگر دورتموند را در فینال لیگ قهرمانان ملاقات کند.

بب

طرفداری | مانوئل نویر به صحبت درباره اهمیت و بزرگی تقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید پرداخت.

تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید فردا در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. این دو رقیب سنتی قاره سبز پس از 5 سال بار دیگر یکدیگر را ملاقات می‌کنند و مانوئل نویر، گلر افسانه‌ای فوتبال آلمان یکی از بازیکنانی است که پس از گذشت سال‌ها هنوز مرد شماره 1 چارچوب دروازه اف‌سی بایرن به شمار می‌آید. 

مانوئل نویر که به تازگی رکورددار بیش‌ترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شده، در مصاحبه با یوفا در خصوص مسائل مختلفی از جمله تقابل حساس با رئال مادرید مصاحبه کرد که در ادامه می‌خوانید.

 نیمه نهایی مقابل رئال مادرید

همه رئال مادرید را می شناسند. آن‌ها تیم فوق العاده‌ای هستند و دوئل‌های بایرن و رئال مادرید کم و بیش بهترین بازی‌هایی هستند که می‌توانید ببینید. کل دنیای فوتبال مشتاق این بازی‌هاست؛ ما هم مشتاق هستیم و می‌دانیم رسیدن به ومبلی و بازی در فینال آنجا کار سختی خواهد بود. به همین دلیل، باید در هر دو بازی در بهترین فرم خود باشیم و تمام توان خود را در زمین بگذاریم تا بتوانیم به فینال برسیم.

احتمال رویارویی دوباره با دورتموند در فینال

اول از همه، برای فوتبال آلمان بسیار خوب است که دو تیم در نیمه نهایی حضور دارند. همچنین به خاطر محل برگزاری فینال (ومبلی) و اینکه هر دو فینالیست ۲۰۱۳ دوباره در نیمه نهایی هستند، بسیار خاص است. بدیهی است که بازیکنان زیادی از آن روز دیگر بازی نمی‌کنند، اما من و توماس [مولر] به خوبی به یاد می‌آوریم که آن قهرمانی چقدر فوق العاده بود. حالا باید همه توانمان را بگذاریم تا دوباره به آنجا برسیم.

 قهرمانی در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰

قهرمانی دوم واقعاً احساسی بود، این درست است. این یک دستاورد تیمی بود و متاسفانه نتوانستیم آن را با هواداران زیاد (به دلیل شیوع کرونا) جشن بگیریم. با توجه به نحوه آمادگی، روحیه و آمادگی جسمانی‌ای که با آن وارد بازی ها شدیم، فکر می کنم بهترین عملکرد تیمی‌ای بود که برای باشگاه انجام دادیم.

 شکستن رکورد کلین شیت در لیگ قهرمانان

مهمترین چیز نیست، اما برای هم تیمی‌هایم هم خوب است که به کارهای دفاعی‌مان و تمام هم‌بازی‌هایی که در گذشته با آن‌ها بازی کرده‌ام فکر کنیم. من با شالکه شروع کردم و بعد در بایرن ادامه دادم و این عالی است که هنوز کار من تمام نشده‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • سهراب سپهری و سیمین دانشور مهمانان امسال نشر فیل در نمایشگاه کتاب
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • ریزش ۳۳۹ واحدی بورس در شروع معاملات امروز
  • مراکز جوار کارگاهی امسال ۵۰ درصد افزایش می یابد
  • تولید میدان گازی بزرگ عراق پس از حمله پهپادی متوقف شد
  • نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • گزارش روزانه بورس امروز ۹ اردیبهشت؛ افت بیش‌از ۲۰هزار واحدی شاخص