Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@17:17:25 GMT

هر فرد چند کارت هدیه می‌تواند بگیرد؟

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۱۱۳۱

سقف صدور کارت هدیه در تمام بانک‌ها معادل دو میلیون تومان است که با مراجعه به کیوسک، هر فرد در طول شبانه روز می‌تواند پنج کارت هدیه دریافت کند، اما شرایط و میزان دریافت این کارت با مراجعه به شعب بانک‌ها متفاوت است.

خبرگزاری میزان - ایسنا نوشت: این اواخر گفته‌هایی از سوی مشتری یک بانک خصوصی مطرح شد که برای دریافت ۱۰ کارت هدیه به شعبه مراجعه کرده، اما موفق به دریافت آن نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از طرح این موضوع، پیگیری‌ها نشان داد که در هر شبانه روز هر فرد حقیقی با مراجعه به کیوسک بانک‌ها می‌تواند معادل پنج کارت هدیه دریافت کند.

همچنین، در برخی از موسسات اعتباری دریافت وجه برای صدور کارت هدیه به صورت غیرشتابی امکان پذیر است، اما کارت هدیه‌ای که بدون مراجعه به شعب و غیر حضوری صادر می‌شود برای جلوگیری از کلاهبرداری‌های احتمالی پنج روز بعد از صدور امکان انجام تراکنش دارد.

علاوه براین، طبق آخرین بخشنامه بانک مرکزی سقف صدور کارت هدیه معادل دو میلیون تومان است.

اما برای پاسخ به اینکه آیا مراجعه حضوری به شعب برای دریافت کارت هدیه در طول شبانه روز با محدودیتی از نظر تعداد مواجه است یا خیر؟ بانک شهر به ایسنا توضیح داد که محدودیتی در این زمینه وجود ندارد و فردی که نتوانسته است، ۱۰ کارت هدیه دریافت کند ممکن است به شعبه‌ای مراجعه کرده باشد که سیستم آن قدیمی بوده است و نمی‌توانسته این تعداد کارت را صادر کند.

از سوی دیگر، طبق اطلاعات دریافتی اگر درخواست صدور کارت هدیه در شعبه از پنج تا بیشتر شود، باید کارمند بانک به خزانه نامه بزند تا میزان مورد نظر صادر شود که مقداری زمان می‌برد این فرآیند طی شود.

البته این نکته حائز اهمیت است که صدور تعداد کارت هدیه در بانک‌های مختلف متفاوت است.

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: کارت بانکی اخبار اقتصادی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کارت بانکی اخبار اقتصادی صدور کارت هدیه کارت هدیه بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۱۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مشتریان گرانقدر با مراجعه به سامانه بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی بانک ملت به نشانی ebanking.bankmellat.ir و انتخاب گزینه فعال سازی در صفحه ورود می‌توانند از طریق فعال سازی با اطلاعات کارت بانکی و یا فعال سازی با برنامه کاربردی امضای ملت، رمز عبور دریافت و بانکداری اینترنتی را فعال کنند.

پیش از این برای فعال سازی خدمت بانکداری اینترنتی، مراجعه به یکی از شعب بانک ملت و احراز هویت حضوری الزامی بود.

بانکداری اینترنتی یکی از جامع‌ترین کانال‌های ارایه خدمات غیرحضوری بانک ملت است که بخش عمده‌ای از نیاز‌های بانکی مشتریان را برطرف می‌سازد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برای تعویض شناسنامه با چه مدارکی به کجا مراجعه کنیم؟
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت در این شهر
  • تهران، بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • تهران بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری
  • تنها ۸ درصد از فعالان اقتصادی گلستان شناسه «یکتا» دریافت کردند
  • شرایط دریافت وام ازدواج در سال ۱۴۰۳