Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مجید حسینی با اشاره به اردوی تیم ملی گفت: اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم اما هوا به شدت گرم بود. باید خودمان را با شرایط وفق دهیم. باید تلاش کنیم تا از بازی‌ها سربلند خارج شویم.

وی در خصوص اردوی کیش افزود: امیدوارم اردوی کیش این کمک را کرده باشد تا در بحرین کمی راحت‌تر کار را دنبال کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: خیلی به این تیم امیدوار هستم. جای اشتباه نیست. اگر همه بازیکنان خودشان باشند می‌توانیم موفق باشیم. نباید احساسی شویم. باید با آرامش کار را پیش ببریم و روی کار خودمان تمرکز کنیم تا راحت نتیجه بگیریم.

حسینی اضافه کرد: امیدوارم اولین مسابقه را با برد آغاز کنیم و کار را پیش ببریم.

وی تاکید کرد: کاری به حواشی نداریم. باید هر بازی ۹۰ دقیقه در زمین پشت هم باشیم. این باور را دارم تا به عنوان تیم نخست به مرحله بعد صعود کنیم.

مدافع باشگاه ترابزون اسپور ترکیه در مورد آینده‌اش گفت: قراردادم با ترابزون تمام شده و از چند تیم، پیشنهاد خوب دارم و احتمالا در ترکیه بمانم. البته در ترابزون اسپور نخواهم ماند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۱۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جمعی از مدیران، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم صبح امروز دوشنبه در «موسسه خیریه حامی‌یار» در شهر اراک حضور یافتند و لحظات شادی را برای کودکان مبتلا به سرطان رقم زدند.

کودکان «موسسه خیریه حامی‌یار» که هواداران تیم فوتبال آلومینیوم اراک هم هستند و شناخت خوبی از سرمربی و بازیکنان تیم دارند، پیروزی ارزشمند مقابل پرسپولیس در جام حذفی را تبریک گفتند و برای شاگردان سیدمجتبی حسینی در راه رسیدن به قهرمانی در این رقابت‌های حذفی آرزوی موفقیت داشتند.

بازیکنان آلومینیوم اراک ضمن اهدای لباس تیم به کودکان این موسسه، به آنها قول دادند که همواره در کنارشان خواهند بود و مجددا با آنها دیدار می‌کنند.

همچنین محمد رجائیان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم به کودکان «موسسه حامی‌یار» اعلام کرد در آینده این کودکان در محل تمرین تیم حضور پیدا خواهند کرد و در کنار بازیکنان، به انجام بازی بپردازند.

دیگر خبرها

  • مقصر جریمه شدن اشتباهی رانندگان کیست؟
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • خبر خوب به اردوی پرسپولیس رسید | بیرانوند به ال کلاسیکوی ایرانی می‌رسد + جزئیات
  • علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟
  • علت صدور «برگ جریمه رانندگی اشتباهی» چیست؟
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود
  • ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا