Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-08@23:47:48 GMT

آلگری خواهان اضافه شدن لوکاتلی به ترکیب یووه

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۱۲۳۰

آلگری خواهان اضافه شدن لوکاتلی به ترکیب یووه

خبرگزاری میزان – ماسیمیلیانو آلگری که چند روز پیش به طور رسمی جانشین آندره‌آ پیرلو در یوونتوس شد، در دومین دوره حضورش در این تیم خواهان ایجاد تغییراتی در ترکیب بانوی پیر است.

بر اساس گزارش نشریه «گاتزتا دلو اسپورت»؛ آلگری از مدیران باشگاه یوونتوس خواسته تا اولین خرید تابستانی این تیم، مانوئل لوکاتلی از ساسولو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هافبک ایتالیایی مدتی است که در رادار باشگاه یووه قرار دارد.

این هافبک دفاعی ۲۳ ساله در ساسولو عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته و مورد توجه چند باشگاه اروپایی از جمله منچسترسیتی، یوونتوس و میلان قرار دارد.

اخیراً نشریه انگلیسی «دیلی‌میل» مدعی شده بود، باشگاه ساسولو برای حفظ مانوئل لوکاتلی به تمامی پیشنهاد‌هایی که برای این بازیکن می‌شود، پاسخ منفی خواهد داد.

لوکاتلی که قرارداد فعلی او با باشگاه ساسولو تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۳ اعتبار دارد، در ماه آگوست ۲۰۱۸ از میلان به طور قرضی جدا و به ساسولو پیوست و در ادامه قراردادش با این باشگاه قطعی شد. بیشتر بخوانید: یوونتوس هم مشتری سائول شد

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۱۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل خشم آلگری: در این وضعیت ریسک نکنید

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا روبه‌روی رم به میدان رفت و به تساوی 1-1 برابر این تیم رضایت داد تا بار دیگر نتیجه نه‌چندان خوبی در مسابقات این فصل گرفته باشد.

یووه در حال حاضر با ۶۶ امتیاز از ۳۵ بازی در جایگاه سوم جدول رده‌بندی رقابت‌های سری ایتالیا قرار دارد و بولونیا با دو امتیاز کمتر در جایگاه چهارم ایستاده است و این نگرانی وجود دارد که آنها حتی فرصت کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را هم از دست بدهند.

برمر پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با درباره شرایط بازی اظهار داشت: «ما می‌خواستیم ببریم اما اتفاق رخ نداد و باید بیشتر تلاش کنیم. امروز فضاهایی وجود داشت اما نتوانستیم به خوبی از آنها استفاده کنیم. باید به تلاش کردن ادامه دهیم و امیدوارم که بتوانیم در دیدارهای آینده هم همین‌طور خوب بازی کنیم.»

او در پاسخ به سوالی درباره دلیل عصبانیت آلگری از بازیکنانش گفت: «من فکر می‌کنم او از دست ما عصبانی شد چون در دقایق پایانی ریسک زیادی انجام دادیم. با این حال از این موضوع به خوبی مطلع هستیم که باید کارمان را در سریع‌ترین زمان ممکن تمام کنیم و در همین مسیر پیش برویم.»

دیگر خبرها

  • پیروزی یوونتوس مقابل میلان در سن سیرو با تک گل دیوید ترزگه روی پاس تماشایی دل پیرو (سری آ - 8 می 2005) / فیلم
  • اسطوره یوونتوس در کلاس درس آلگری (عکس)
  • نان توت فرنگی یک نان خوش عطر و طعم و ساده
  • رسمی؛ میلان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴/۲۵ را کسب کرد
  • آنچلوتی و پرز، زوج قرن برای ساختن دهه شگفت‌انگیز
  • دلیل خشم آلگری: در این وضعیت ریسک نکنید
  • گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو در حضور آزمون