Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا عسگریان معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: طرح حمایت از ایتام از نظر پیشرفت کاری، به بالای ۶۰ درصد از رقم موردنظر خود رسیده است.

معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) با تاکید بر حمایت‌های سازمان بسیج ادامه داد: بسیج هم در این پویش پای کار آمده و کمک زیادی به پیشرفت این طرح کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد:  رویکرد بسیج این بود که این کار در طول زمان و آرام آرام انجام شود و خود بسیج هم یک میلیون حامی به کمیته امداد معرفی خواهد کرد.

عسگریان با اشاره به اینکه طرح ایران مهربان از ولادت حضرت علی (ع) تا عید غدیر اجرا می‌شود، گفت: گزارش‌های ما نشان می‌دهد که  این طرح سیر صعودی دارد.

معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: با این‌حال برای عملیاتی‌تر شدن و دقیق‌تر شدن این موضوع پیگیری‌های زیادی انجام می‌شود تا بعد از عید غدیر هیچ یتیمی بدون حامی نباشد.

بیشتر بخوانید

ارائه الگوی اشتغال امداد در اجلاس سالانه جهانی کار آغاز واکسیناسیون عمومی با واکسن کووایران برکت بعد از صدور مجوز

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشارکت مردمی ایران مهربان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۱۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد

ابراهیم ابراهیمی رئیس کمیته امداد سردشت بشاگرد گفت: ۵۰۰ کیسه آرد به ارزش بیش از ۵۰ میلیون تومان از محل کفارات جمع آوری شده در روز عید فطر امسال تهیه و بین مددجویان بخش گافر و پارامون توزیع شد.

وی افزود: اکنون هزار و ۶۵۰ خانوار در سردشت از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • حمایت کمیته امداد از بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو
  • رئیس جدید اداره امور شعب استان گلستان معرفی شد
  • اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • موزه نادر، خانه‌ای برای ادب‌ورزی/ مهمانی هر روز هفته با یار مهربان
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال