Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، وزارت گردشگری دولت نجات ملی یمن اقدام امارات در انتقال تورهای گردشگری از رژیم صهیونیستی به جزیره سقطری را محکوم کرد.
 
به گزارش شبکه المیادین، وزارت گردشگری یمن گفت: انتقال تورهای گردشگری اسرائیل به سقطری نقشه امارات برای اجرای برنامه‌های رژیم صهیونیستی در جزایر یمن را فاش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وبگاه آمریکایی «میدل ایست مانیتور» روز گذشته در گزارشی فاش کرد که امارات بدون اجازه گرفتن از مقامات یمنی، اقدام به راه‌اندازی پروازهایی برای گردشگران اسرائیلی از سرزمین‌های اشغالی به جزیره «سقطری»، در جنوب شرقی یمن و در اقیانوس هند کرده است.
 
این وبگاه آورده است که صدها گردشگر و توریست خارجی طی روزها و هفته‌های گذشته با ویزای ابوظبی پا به مجمع الجزایر سقطری گذاشته‌اند.
 
دولت نجات ملی یمن بارها درباره نقشه ابوظبی برای اشغال مجمع الجزایر راهبردی سقطری یمن و ملحق کردن آن به امارات هشدار داده است.
 
طی روزهای اخیر نیز مقامات صنعاء بارها تاکید کردند که گزینه مناسب را در برخورد با اشغالگری امارات در جزایر یمنی به کار خواهند گرفت و صبر آنها طولانی نخواهد بود.
 
در حال حاضر مجمع الجزایر سقطری به ظاهر در کنترل شورای انتقالی جنوب(گروه وابسته به امارات) در یمن است.
 
چندی پیش نیز رسانه‌ها از همکاری امارات و رژیم صهیونیستی برای ایجاد پایگاه جاسوسی در جزیره سقطری خبر دادند و اعلام کردند، همکاری اسرائیل و امارات برای ایجاد پایگاه‌های اطلاعاتی و جاسوسی در جزیره سقطری یمن با هدف نظارت بر تکاپو و فعالیت «انصارالله» و تسلط بر دریانوری در منطقه است.
 
انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۱۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر تندرو صهیونیستی پس از واژگونی خودرویش به بیمارستان انتقال یافت

وزیر تندروی رژیم صهیونیستی پس از واژگونی خودروی خود، به دلیل برداشتن جراحت به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های صهیونیستی امروز جمعه گزارش کردند «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت ملی رژیم صهیونیستی در نزدیکی محل عملیات با سلاح سرد در منطقه الرمله دچار حادثه رانندگی شد و به بیمارستان منتقل شد.

روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» نوشت خودروی بن گویر هنگام خروج از صحنه عملیات در الرمله واژگون شد و وی به بیمارستان «شامیر» (آساف هروفیه) در شهر «بئر یعقوب» منتقل شد و وضعیت سلامتی وی تقریبا خوب ​​است.

دفتر بن گویر هم در بیانیه‌ای اعلام کرد: خودروی ایتامار بن گویر، وزیر امنیت ملی دچار سانحه رانندگی شد. وضعیت وی خوب است و برای درمان به بیمارستان منتقل شده است‌.

قابل ذکر است که بن گویر به دلیل وقوع عملیات با سلاح سرد که توسط یکی از اهالی منطقه الرمله انجام شد، در این منطقه حاضر شد.

در این عملیات یک زن صهیونیستی مجروح شد و عامل عملیات به شهادت رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید جمعی از نمایندگان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • سفر به دنیای زیبایی و ابتکار؛ تور سوئیس با ما
  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله | مقاومت محیط‌ بانی در برابر اقدام غیر قانونی میراث فرهنگی | توضیحات فرمانده یگان محافت محیط زیست
  • طغیان ساکنان جزایر قناری/ درخواست محدود شدن تعداد گردشگران
  • وزیر تندرو صهیونیستی پس از واژگونی خودرویش به بیمارستان انتقال یافت
  • وزرای دفاع عضو شانگهای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند
  • طرح انتقال تعطیلات پایان هفته اقدام منفی برای تجارت؛ شعار سال محقق می‌شود؟
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد