Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@02:32:13 GMT

«گیله‌وا» موقتا جایگزین «پاورچین» شد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۱۳۳۶

«گیله‌وا» موقتا جایگزین «پاورچین» شد

سریال «گیله‌وا» با بازی ستاره اسکندری و بهروز شعیبی از پنجشنبه به مدت چهار روز روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود.

به‌گزارش برنا، این شبکه پخش سریال «پاورچین» را به مناسبت ایام سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) متوقف می کند و مینی سریال «گیله‌وا» با بازی بهروز شعیبی در نقش میرزاکوچک‌خان جنگلی، از  پنجشنبه 13خرداد روی آنتن کانال فارسی این شبکه خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«گیله‌وا» از تولیدات سازمان رسانه ای اوج و محصول سال 1396 است. این مینی سریال با موضوعی عاشقانه ،نگاهی عاطفی  دارد به زندگی مردم شمال ایران در بستر اتفاقات تاریخی سال ۱۲۹۷  و روایتگر سبک زندگی و روابط اجتماعی و عاطفی مردم ایران و نقش انگلستان در امور داخلی کشور در صد سال گذشته است.

اردلان عاشوری نویسنده و کارگردان سریال «گیله وا» سال ۹۰ کتاب «قحطی بزرگ» محمد قلی مجد را  خواندکه روایتگر بخش‌های حساس و مهم از تاریخ معاصر کشور است و قابلیت قصه دراماتیک را داشت. از این رو شروع به تحقیق و پژوهش کرد و در مدت سه سال حدود ۵۰ کتاب در این زمینه مطالعه کرد و فیلمنامه سریال را نوشت که توسط حسین تراب نژاد بازنویسی نهایی شد.

سریال زندگی مردم و دلبستگی یک جوان را نمایش دهد. این عشق در بستر اتفاقاتی مثل جنبش جنگل و قیام میرزا کوچک خان جنگلی و قحطی رخ می‌دهد.

بیشتر لوکیشن‌های  «گیله وا» خارجی است و درطبیعت تصویربرداری شده است.

از بازیگران اصلی این مینی سریال می‌توان به حمیدرضا پگاه، ستاره اسکندری، امیرحسین صدیق، مهدی زمین‌پرداز، امیر حسین هاشمی، مهران رجبی و پریا مردانیان اشاره کرد.

همچنین حسین توشه، علی عطایی، ستاره حسینی، حدیث نیکرو، برت جان کورن، استوارت دنیسون، امیر حامد، سینا محمدی‌فر و ماهک خرسندی به نقش‌آفرینی در این اثر پرداخته‌اند.

این مینی سریال در ۷ قسمت و در شهرهای سیاهکل، کیاشهر و تهران تصویربرداری شده است.

سریال «گیله‌وا» هر روز ساعت ۱۸ به روی آنتن آی‌فیلم فارسی خواهد رفت و بازپخش آن نیز در ساعت ۰۲:۰۰ و ۱۰:۰۰ روز بعد خواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی رسانه ایران سبک زندگی مردم ایران عشق جنگل ستاره اسکندری آی فیلم بهروز شعیبی سریال پاورچین گیله وا مینی سریال گیله وا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۱۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در نشست خبری عوامل سریال  تلویزیونی «نون خ ۵» که ظهر امروز در اداره کل روابط عمومی سیما برگزار شد، مهدی فرجی تهیه‌کننده این مجموعه در پاسخ به پرسش خبرنگار آنا که از او درباره ماجرای شکایت حسین صفامنش از سعید آقاخانی به خاطر استفاده بی‌اجازه از یکی از قطعاتش در این مجموعه پرسیده بود، پاسخ داد.

 پیش از این حسین صفامنش نسبت به استفاده بدون اجازه از آثارش در یکی از قسمت‌های سریال «نون خ» اعتراض کرد و اعلام کرد به دنبال  پیگیری  قضایی و شکایت از سعید آقاخانی کارگردان این سریال است.

ویدئوی پاسخ فرجی را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازیگران جدید سریال «سلمان فارسی» مشخص شدند
  • «سلمان فارسی» یک پروژه جریان ساز است/ پخش سریال در ۱۴۰۵
  • میرباقری: تلاش می‌کنیم «سلمان فارسی» را ۱۴۰۵ به پخش برسانیم
  • از فصل دوم جایگزین نقش کژال شدم/ پیشنهادات کاری دیگری دارم اما تصمیم نگرفته‌ام
  • شرافتی: رانندگی مینی‌بوس در «نون‌خ۵» برای من چالش‌برانگیز بود
  • واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم
  • تاریخ و ساعت پخش سریال رخنه جایگزین نون خ ۵ از شبکه یک
  • تجارت خاموش گلرنگ با «افعی تهران» در شبکه‌های فارسی زبان خارج از کشور +عکس
  • شکایت رسمی علیه سعید آقاخانی و سریال نون خ
  • یک درگذشت، خبرهایی از حج و پخش ۳ سریال جدید از تلویزیون