Web Analytics Made Easy - Statcounter



قاتل جوان مینودشتی در کمتر از یک ساعت به دام افتاد و راهی زندان شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "علی اکبر بای" اظهار داشت: شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر یک فقره درگیری در یکی از محلات شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران مشاهده شد که جوان ۳۳ ساله‌ای با سلاح سرد توسط فردی مجروح شده و جهت مداوا به بیمارستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ بای با بیان اینکه مجروح بعلت شدت جراحات و خونریزی در گذشت، تصریح کرد: اقدامات فنی و تخصصی پلیس برای دستگیری قاتل فراری آغاز شد و سرانجام در کمتر از یک ساعت با اشراف اطلاعاتی ماموران، مخفیگاه متهم شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی مینودشت خاطرنشان کرد: متهم ۲۴ ساله در مقر انتظامی و در تحقیقات مقدماتی به ارتکاب قتل بدلیل اختلافات خانوادگی و مالی اقرار کرد و ضمن تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۱۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد

سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی شادگان گفت: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • رابطه عاشقانه به خون کشیده شد / قتل هولناک زن جوان با ضربات چاقو
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • رابطه عاشقانه درخیابان گاندی با ۲۰ ضربه چاقو به خون کشیده شد
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد