Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران گفت: هرگونه عادی انگاری و رها کردن مسأله نظارت و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی می تواند شرایط را به حالت صعودی برگرداند.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛انوشیروان محسنی بندپی در جلسه‌ ستاد مقابله با کرونا استان تهران اظهار داشت:  در این استان نسبت به پیک بیماری ۴۹ درصد کاهش بستری بیماران عادی را داریم ضمن اینکه ۲۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ درصد بستری بیماران ویژه کاهش پیدا کرده است و شاهد کاهش ۴۹ درصدی فوتی ها  در سطح استان هستیم.

وی تصریح کرد: این آمار نشان دهنده آن است که توانسته ایم با اتخاذ تدابیر و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اطلاع رسانی خوبی که در رسانه ها و همکاری مردم و اصناف وجود داشته،  توفیقاتی را برای استان تهران با پیچیدگی های خاص خود در مدیریت بیماری کرونا  کسب کنیم.

استاندار تهران ادامه داد: واقعیت این است که هنوز به درجه ای از ثبات و پایداری نرسیدیم و هرگونه عادی انگاری و رها کردن مسأله نظارت و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی می تواند شرایط را به حالت صعودی برگرداند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار تهران کرونا فوتی های کرونایی عادی انگاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۱۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت/ کاهش بالغ بر ۵۰ درصدی تخلفات حریم

مدیرکل حریم شهر تهران از هوشمندسازی پایش حریم پایتخت با استفاده از سامانه «سپاس» خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری شهر،  علی اکبر فسایی، مدیرکل حریم شهر تهران در این باره اظهار کرد: قراردادی را با سازمان جغرافیایی کشور برای استفاده از سامانه «سپاس» منعقد کرده‌ایم. به طوری که این سامانه با کمک یک اپلیکیشن تصاویر ماهواره ای تغییرات حریم را هشدار می دهد و بر اساس آن هشدار، نظارت های ما هدفمند می شود. طبق این قرارداد این سامانه هر ۱۰ الی ۱۴ روز بروزرسانی دارد.

وی با اعلام اینکه تخلفات حریم از ۸۰۰۰ مورد تخلف در سال ۱۴۰۱ به ۳۴۴۴ مورد در سال ۱۴۰۲ کاهش پیدا کرده است، تصریح کرد: این تخلفات شامل دیوارکشی، فنس کشی و حتی ویلاسازی و لاکچری سازی می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان/ برخورد قضایی با ۱۵۰ کار فرمای متخلف
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • تشکر از داوطلبان آزمون سراسری برای رعایت دستورالعمل‌ها
  • شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف اولین روز کنکور
  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت/ کاهش بالغ بر ۵۰ درصدی تخلفات حریم
  • اعلام هشدار نارنجی بارندگی در استان سمنان
  • کاهش پرونده‌های رسوبی در سازمان قضایی نیروهای مسلح
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در کردستان