Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه روز دوشنبه در یک نشست خبری اعلام کرد که واشنگتن باید در خصوص گزارش‌های منتشر شده مبنی بر جاسوسی از متحدان اروپایی خود توضیح بدهد.
ماکرون که پس از یک نشست مجازی با آنگلا مرکل صدراعظم آلمان پاسخگوی سؤالات خبرنگاران بود، در خصوص اخبار فاش شده درباره جاسوسی آژانس امنیت ملی آمریکا از مقامات بلندپایه چند کشور اروپایی گفت: «شنود مکالمات متحدان پذیرفتنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یک رویه قابل‌ قبول میان متحدان نیست.»
وی در ادامه تصریح کرد: «فرانسه و آلمان خواستار توضیحات کامل آمریکا درباره آنچه اتفاق افتاده، هستند.»
شبکه تلویزیونی دی آر دانمارک روز یکشنبه در گزارشی به نقل از چندین منبع آگاه فاش کرد که آژانس امنیت ملی امریکا در فاصله سال‌های 2012 تا 2014 با همکاری سازمان اطلاعات خارجی دانمارک از مقام‌های ارشد اروپایی از جمله آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان جاسوسی کرده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ماکرون جاسوسی رئیس جمهور فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۲۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال صدور مخفیانه حکم بازداشت مقامات اسرائیل

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که احتمال دارد حکم بازداشت مقامات این رژیم از سوی دیوان بین المللی دادگستری مخفیانه صادر شود.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارنوت به نقل از یک مقام صهیونیستی گزارش داد که احتمال دارد حکم بازداشت مقامات این رژیم توسط دیوان بین‌المللی دادگستری در لاهه مخفیانه صادر شود و آنها تنها پس از سفر به خارج از اراضی اشغالی از آن مطلع شوند.

بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، دولت آمریکا در تلاش است تا از صدور حکم بازداشت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی توسط دیوان لاهه جلوگیری کند.

از سوی دیگر، پایگاه خبری عبری زبان واللا نیز از تماس‌های بی‌وقفه نتانیاهو با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای جلوگیری از صدور حکم بازداشتش خبر داد.

به گزارش ایرنا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی به تازگی گزارش دادند که نتانیاهو نگران صدور حکم بازداشت خود از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری است و از این روی دست به دامان آمریکا شده است.

با وجود آنکه رژیم اسرائیل اتهام نسل‌کشی در غزه را رد می‌کند اما دیوان بین‌المللی دادگستری با بررسی شکایت دولت آفریقای جنوبی مبنی بر نسل‌کشی این رژیم در غزه موافقت کرده که این موضوع یکی از بی‌سابقه‌ترین انزواهای صهیونیست‌ها در مجامع بین‌المللی تاکنون بوده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • احتمال صدور مخفیانه حکم بازداشت مقامات اسرائیل
  • استولتنبرگ: آمریکا و متحدان اروپایی فقط وعده کمک به اوکراین داده‌اند
  • اروپا در حال سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز در حمایت از فلسطین است
  • درخواست نمایندگان پارلمان اروپا برای تقویت دفاع ضد جاسوسی
  • درخواست آمریکا پس از کمک به اوکراین چیست؟
  • دانشجویان ایران هم‌صدا با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی
  • دانشجویان آزاده جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  • افزایش خشم چین علیه اتهام زنی‌های جاسوسی از طرف آلمان
  • تور منطقه‌ای «جان بس» برای رایزنی درباره افغانستان