Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@03:50:31 GMT

۱۰۳ هزار نفر در گچساران واجد شرایط رای هستند

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۲۱۴۷

۱۰۳ هزار نفر در گچساران واجد شرایط رای هستند

به گزارش ایرنا علیرضا اتابک روز سه شنبه در شورای اداری گچساران افزود: از این تعداد هشت هزارو ۱۰۰ نفر در سطح شهرستان برای نخستین بار در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت خواهند کرد.

وی بیان کرد: پیش‌بینی لازم در زمینه تامین زیرساخت‌های ارتباطی، تجهیزات و بهره‌ گیری از نیروی انسانی لازم جهت انتخاباتی  پیش رو در این شهرستان دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گچساران گفت: رعایت اصل بی طرفی و صیانت از آرای مردم از مهمترین اولویت‌ها برای مجریان برگزاری انتخابات است.

اتابک اظهار داشت: با تلاش و همت متولیان امر انتخابات و دستگاهای اجرایی  و ایفای نقش آنها،  باید زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود.

اتابک  با بیان اینکه دستگاه های اجرایی باید امکانات خود را در برگزاری انتخابات بکار گیرند افزود: همچنین باید در انتخابات پیش رو قانون را سرلوحه خود قرار دهند.

وی بیان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات در تحقق اهداف و دستاوردهای نظام بی بدیل است و اعضای امور هماهنگی انتخابات در شهرستان گچساران در تلاش هستند تا با برگزاری یک انتخابات قانونمند، در تحقق این مهم نقش آفرین باشند.

اتابک گفت: تمامی امکانات دستگاه های دولتی باید در اختیار امر انتخابات باشد تا با تمامی توان در برابر هجمه های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی مقابله کنیم.

فرماندار گچساران افزود: انتظار ما از دستگاه های دولتی این است که به وظایف خود در  امر انتخابات را انجام دهند و تنها به مردم محوری انتخابات تکیه نکنند.

وی در ادامه گفت: داوطلبان انتخابات پیش رو پایبند به قانون باشند و از تجمعات، دورهمی ها و و ریخت پاش های آنچنانی پرهیز کنند و در این زمینه تاکنون تذکراتی به آنها داده شده است.

اتابک با بیان اینکه  هم اکنون در آستانه سالگرد ارتحال امام (ره) هستیم گفت: قیام ۱۵خرداد بود که زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی افزود: اندیشه ها و افکار امام خمینی (ره ) توطئه های دشمنان علیه انقلاب را نقش بر آب کرد.

اتابک گفت: اقدامات مناسب در زمینه زیر ساخت های مختلف از جمله آب، برق، توسعه روستاها، مخابرات در هشت سال گذشته در این شهرستان انجام شد.

وی طرح آبیاری باباکلان ، دشت امامزاده جعفر و لیشتر از مهمترین طرح های اجرا شده در این شهرستان اعلام کرد و گفت: این طرح های آبی  در ایجاد اشتغال پایدار شهرستان می توانند نقش مهمی را ایفا کند.

۲۰۷شعبه اخذ رای در حوزه گچساران ، باشت در نظر گرفته شد

 معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گچساران نیز گفت: برای برگزاری انتخابات پیش رو در حوزه گچساران ، باشت ۲۰۷ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شد که ۱۴۶ شعبه در گچساران و ۶۱ شعبه نیز در شهرستان باشت و بخش بوستان است.

سید مرتضی سجادپورعنوان کرد: در شهرستان گچساران تعداد شعب اخذ رأی در نظر گرفته شده برای این دوره از انتخابات به نسبت آمار دوره گذشته هشت درصد معادل ۱۰ شعبه افزایش داشته است.

وی ابراز کرد: این اقدام در راستای حفظ سلامتی و جلوگیری از ازدحام و شلوغی مردم در پای صندوق‌های رای بویژه در شعبی که در ادوار گذشته با جمعیت زیاد رای دهندگان روبرو بود انجام شد.

دبیر ستاد انتخابات گچساران گفت: از این تعداد شعب اخذ  ۷۶ مورد در شهر و ۷۰ شعبه در روستاهاست.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گچساران افزود: از مجموع صندوق ‌های رای در نظر گرفته شده در گچساران ۱۳۱صندوق ثابت و ۱۵ صندوق به صورت سیار کار جمع آوری آرای حوزه گچساران را بر عهده خواهند داشت.

وی بیان کرد: از این تعداد شعب اخذ رای ۵۶ شعبه در مدارس، ۵۹ در مساجد و حسینیه ها و مابقی در ادارات و اماکن بهداشتی دایر خواهد شد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ جلسه شورای اداری گچساران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ جلسه شورای اداری گچساران انتخابات ۱۴۰۰ جلسه شورای اداری گچساران اخبار کنکور فرماندار گچساران نظر گرفته شد پیش رو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۲۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: ۶ اعتبارنامه منتخبان مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی در استان تائید و صادر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سیدعلی مهاجر ظهر امروز در جلسه ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی گفت: هم‌دلی هماهنگی و هم‌افزایی در خانواده انتخابات از جمله ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخابات که به خوبی نقش‌آفرین بود، انتخاباتی در بالاترین سطح کیفی برگزار شد.

وی افزود: اقدامات پیش‌گیرانه‌ای که در این ستاد با راهبری مدیرکل دادگستری استان انجام گرفت، کمک بسیاری در برگزاری موفق انتخابات بود که جای قدردانی دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: 6 اعتبارنامه منتخبین مردم استان در مجلس شورای اسلامی که به عهده استان بود در هیئت‌های اجرایی شهرستان‌ها با تایید هیئت نظارت صادر شده که در مرحله بعد باید به تأیید وزارت کشور و شورای نگهبان نیز برسد.

مهاجر افزود: دور دوم انتخابات را منحصر به شهرستان گنبدکاووس نمی‌دانیم و با تاکید استاندار، کل استان در کنار فرمانداری گنبدکاووس برای برگزاری انتخابات، به بهترین شکل هستند.

وی تصریح کرد: براساس قانون فقط افرادی می‌توانند در این دوره شرکت کنند که یا در دور نخست رای نداده باشند یا در حوزه انتخابیه گنبد کاووس رای داده باشند و این خصوصیت توسط دستگاه‌های احراز هویت به سادگی قابل تشخیص خواهد بود.

انتهای پیام/581

 

دیگر خبرها

  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • اجلاسیه شهدای ارتش استان در گچساران
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • هزار و ۶۴۵ حلقه چاه آب مجاز صنایع در خراسان رضوی واجد شرایط هوشمندسازی هستند
  • استان سمنان ۵ هزار واجد شرایط واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت دارد
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران