Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورا‌های حل اختلاف خراسان رضوی به صورت از پیش اعلام نشده از مجتمع سه شورا‌های حل اختلاف مشهد بازدید کرد. خبرگزاری میزان – محمود رفسنجانی، معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورا‌های حل اختلاف خراسان رضوی همراه مدیران و مسئولان شورا‌های حل اختلاف استان خراسان رضوی در دیداری از پیش اعلام نشده به مجتمع سه شورا‌های حل اختلاف مشهد رفت و با قضات، اعضای شورای حل اختلاف دیدار و گفت‌وگو داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بازدید، رفسنجانی با حضور در شعبات حقوقی و اجرای احکام، به گفت‌وگو با اعضا پرداخت و به مشکلات آن‌ها از نزدیک رسیدگی کرد.   بیشتر بخوانید: بازدید از پیش اعلام نشده رئیس کل دادگستری استان ایلام از حوزه قضایی ایوان وی در گفت‌وگو با اعضا ضمن قدردانی از زحمات اعضای شورا‌های حل اختلاف، به اهمیت رفع اختلاف طرفین از طریق صلح و سازش تأکید کرد و با اشاره به سیاست‌های ابلاغی رئیس قوه قضاییه در جهت تحقق و تعالی سند تحول قضایی گفت: از موارد مهم در این سند توسعه روش‌های حل اختلاف و جایگزین رسیدگی قضایی است و این امر را باید نشانگر اهمیت نهاد مقدس شورا‌های حل اختلاف دانست.

رئیس شورا‌های حل اختلاف خراسان رضوی در گفت‌وگو با سرپرست مجتمع سه شورا‌های حل اختلاف مشهد در جریان آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده ها، آمار صلح و سازش این مجتمع و مشکلات شعب قرار گرفت و دستور انجام اقدامات لازم برای رفع مشکلات و ارتقاء سطح کمی و کیفی شورا‌ها را صادر کرد.

انتهای پیام/ برچسب ها: شورای حل اختلاف دادگستری خراسان رضوی بازدید سرزده

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شورای حل اختلاف دادگستری خراسان رضوی بازدید سرزده رئیس شورا های حل اختلاف خراسان رضوی پیش اعلام نشده گفت وگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۲۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد

سرهنگ هادی امیدوار گفت: این تصادف صبح امروز در بزرگراه شهید میرزایی حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا اول خیابان مسلم رخ داد.

وی افزود: در این حادثه خودرو پژو پارس از مسیر اصلی منحرف شد و پس از برخورد با آیلند میانی با پاکبان برخورد کرد.

رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: طبق بررسی اولیه، راننده، مقصر حادثه است اما علت دقیق حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • سیلاب در محور قدیم رباط سنگ -رباط سفید -مشهد
  • آغاز به کار شورا‌های همیار طبیعت خراسان رضوی
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود
  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • هوای مشهد امروز ۱۳ اردیبهشت سالم است
  • پیش بینی بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات