Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال اورتون ممکن است در اقدامی دراماتیک به رئال مادرید بازگردد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از اینکه زین‌الدین زیدان به دومین دوره حضورش در رئال مادرید پایان داد و طرفین به طور رسمی به همکاری‌شان با یکدیگر پایان دادند، رسانه‌های مختلف از افرادی همچون آنتونیو کونته، رائول و ژابی آلونسو به عنوان جانشینان احتمالی زیزو یاد کرده‌اند اما حالا نامی آشنا برای بازگشت به نیمکت مربیگری کهکشانی‌ها مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه رادیویی «کادنا سِر» اسپانیا گزارش داد؛ مدیران باشگاه رئال مادرید نسبت به بازگرداندن کارلو آنچلوتی به رئال مادرید علاقه‌مند هستند و او را گزینه مناسبی برای جانشینی زیدان می‌دانند. طبق این گزارش؛ رئالی‌ها از چهار روز پیش مذاکرات خود را با سرمربی ایتالیایی اورتون آغاز کرده‌اند و این باشگاه انگلیسی هم در حال یافتن جانشینی برای کارلتو است تا در صورت جدایی‌اش از جمع آبی‌پوشان مرسی‌ساید، گزینه‌ای داشته باشند.

زیدان: باشگاه رئال مادرید دیگر اعتقادی به من ندارد/ بازیکنان شگفت‌انگیزم با بردهای باشکوه مرا نجات دادند

سرمربی پیشین تیم‌های یوونتوس، میلان، چلسی، پاری‌سن‌ژرمن، بایرن مونیخ و ناپولی بین سال‌های 2013 تا 2015 هدایت رئال مادرید را برعهده داشت و در این مدت این تیم را به یک قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در سوپرجام اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها رساند.

آنچلوتی 61 ساله در حال حاضر تا سال 2024 با اورتون قرارداد دارد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اورتون کارلو آنچلوتی رئال مادرید زین الدین زیدان اورتون کارلو آنچلوتی رئال مادرید زین الدین زیدان یک قهرمانی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۲۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بر اساس گزارش سرویس رسانه‌ای الاتحاد عربستان؛ باشگاه‌های الاتحاد جده و رئال مادرید برای روند درمانی کریم بنزما به توافق رسیده‌اند. این مهاجم قرار است هفته آینده پس از پایان درمان مصدومیتش به عربستان بازگردد.

بیشتر بخوانید
کریم بنزما: الاتحاد شبیه به رئال‌مادرید نیست!

این فوتبالیست ۳۶ ساله در این فصل ۲۹ بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داد و ۱۳ گل به ثمر رساند.

کریم بنزما از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۲۳ برای رئال مادرید بازی کرد. او به عنوان عضوی از باشگاه مادریدی، پنج بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و چهار بار قهرمان اسپانیا شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229238 برچسب‌ها رئال مادرید

دیگر خبرها

  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید
  • برتری 5-3 بنفیکا مقابل رئال مادرید و کسب دومین قهرمانی در جام باشگاه های اروپا (1962/5/2) / فیلم
  • استیو مک منمن: تاثیر بلینگام از زیدان و رونالدو نازاریو در رختکن رئال مادرید بیشتر است
  • آنچلوتی: تعهد تیمی‌مان شگفت‌انگیز بود
  • اعتراف آنچلوتی بعد از متوقف کردن بایرن
  • آنچلوتی: رئال مادرید در سطح خودش ظاهر نشد؛ بازی برگشت در برنابئو هیجان‌انگیز است
  • شاهکار کارلتو؛ ادامه شکست‌ناپذیری کارلو آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ
  • لحظه به لحظه با ال‌کلاسیکوی فوتبال اروپا
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!