Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترکیب تیم‌های پرورش اندام، فیزیک کلاسیک، ماسکولار، فیزیک و فیتنس اعزامی به بازی‌های جهانی فیتنس اسپانیا اعلام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، بازی های جهانی فیتنس طی روزهای ۷ لغایت ۱۳ تیر ماه سال جاری به میزبانی اسپانیا برگزار می شود که چندی قبل فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام رشته های دیگری همچون فیزیک، بادی کلاسیک، فیزیک کلاسیک و پرورش اندام را هم در این بازی ها گنجاند و بر همین اساس نفرات منتخب اعزامی به بازی‌های جهانی اسپانیا از سوی فدراسیون معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصر خدامی و مانی سالاری به عنوان نمایندگان رشته فیزیک و وحید حنیفه لو، محمد مهام، پیام حسن‌نژاد و امیر غلام زادگان به عنوان ملی پوشان رشته فیتنس معرفی شدند.   همچنین علیرضا حسنوند و ایرج بیدی منتخبان رشته فیزیک کلاسیک، مجتبی بحرینی منتخب رشته بادی کلاسیک؛ امیر خاکیان و فرهنگ عباسیان ملی پوشان رشته پرورش اندام و آرش آرمیده نماینده رشته ماسکولار کشورمان هستند.   کادرفنی تیم اعزامی را آقایان مسعود ذات پرور و موسی اسماعیل پور به عنوان مربی و حسین رجبی به عنوان سرپرست تشکیل می دهند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پرورش اندام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۲۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی

اگر ثابت شود که سیاستمداران در فوتبال اسپانیا نقش تعیین کننده ای داشته اند، باشگاه های لالیگایی پاسوز این تخلف می شوند. 

طرفداری | در حالی که تحقیقات درباره یک فساد چند میلیون دلاری در جریان است، روز پنجشنبه به دستور دولت اسپانیا، کمیته ویژه‌ای برای نظارت بر فدراسیون سلطنتی فوتبال اسپانیا ایجاد شد. 

اتهامات فساد به دوران ریاست لوییس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا که از سال 2018 تا 2023  فدراسیون را رهبری می کرد، باز می گردد.  این پرونده حول محور به‌روزرسانی‌های روبیالس در سوپرجام اسپانیا در سال 2020 متمرکز است، زمانی که این مسابقات از یک رقابت دو تیمی به یک تورنمنت چهار تیمی تبدیل شد و در عربستان سعودی برگزار شد. طبق گزارش آسوشیتدپرس، قرارداد انتقال سوپرجام به خاورمیانه در آن زمان 42 میلیون دلار ارزش داشت.

به گزارش آاس، اگر ثابت شود که در این میان مداخله سیاسی وجود داشته، تیم ملی اسپانیا و باشگاه های لالیگایی ممکن است از حضور در رقابت های تحت نظر یوفا (یورو، لیگ قهرمانان اروپا و ...) محروم شوند. یوفا و فیفا هر دو این پرونده را زیر نظر دارند. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • رئال سوسیداد - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • ترکیب آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران اعلام شد
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • ادامه دیدار نیمه‌تمام اودینزه - آاس رم؛ حضور سردار آزمون در ترکیب رسمی
  • رقابت ۲ هزارو ۵۰۰ داوطلب رشته ریاضی فیزیک در آذربایجان غربی
  • منچستریونایتد - شفیلدیونایتد؛ ترکیب رسمی
  • اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!