Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@02:50:25 GMT

اصلاح هندسی 6 نقطه شهر قزوین در سال 99

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۲۶۵۴

اصلاح هندسی 6 نقطه شهر قزوین در سال 99

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین از اصلاح هندسی 6 نقطه در این شهر طی سال 99 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ شیما زرآبادی‌پور در این باره اظهار کرد: سال 99 تعداد 6 نقطه از شهر قزوین اصلاح هندسی شد که شامل ورودی باغ نشاط، بلوار حکیم، خیابان ورودی بیمارستان کوثر، تقاطع خیابان قائم-پیروزی، تقاطع بلوار باهنر-مدیریت و همچنین میدان مادر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اصلاح هندسی‌ها به وسیله سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری به عنوان یکی از 6 زیرمجموعه‌ی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک صورت گرفته و در سال جاری نیز اصلاح هندسی برخی نقاط دیگر در دستور کار قرار دارد.

این مسئول با بیان اینکه اصلاح هندسی تقاطع صدا و سیما نیز در کمیته فنی شورای ترافیک استان تصویب شده است، ادامه داد: پروژه‌های اصلاح هندسی از جمله پروژه‌هایی هستند که در کاهش آمار تصادفات تاثیر بسزایی دارند.

زرآبادی‌پور در خصوص پروژه‌های در دست اقدام این سازمان نیز بیان کرد: اصلاح هندسی دوربرگردان غرب میدان مادر، تثبیت نیوجرسی شهرک ولایت و باغ نشاط، مناسب‌سازی معابر از جمله بلوار پرستار، پیغمبریه، نادری جنوبی و بلوار غدیر و همچنین نصب تابلوهای راهنمای مسیر با اولویت هسته مرکزی شهر و مبادی ورودی شهر از جمله این اقدامات است.

وی با اشاره به هوشمندسازی سه تقاطع به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های در دست اقدام سازمان حمل‌ونقل و ترافیک اضافه کرد: اجرای رنگ‌آمیزی طولی و عرضی معابر سطح شهر و تعمیر و ‌نگهداری چراغ‌های راهنمایی، مسیرهای دوچرخه و تابلوهای ترافیکی نیز در دست اقدام است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری قزوین حمل ونقل و ترافیک اصلاح هندسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۲۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای رهایی از مشکلات ترافیکی باید به سمت استفاده از فناوری‌های مدرن حرکت کرد

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه گفت: برای رهایی از مشکلات ترافیکی باید به سمت فناوری‌های مدرن، دیتامحور، اطلاعات محور و هوشمندی ترافیک در حوزه حمل‌ونقل حرکت کنیم که برگزاری نمایشگاه‌هایی همچون حمل‌نقل دانش‌بنیان می‌تواند این مسئله را به‌ویژه در دانشگاه‌ها و میان قشر دانشجو ایجاد کند.

سیدمحسن واعظی‌فر در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با ابراز خرسندی از برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: به خود می‌بالم که علم و فناوری همکاران ما در شهر و کشور رشد پیدا کرده است تا جایی که در حمل و نقل هوشمند حرف برای گفتن دارند.

وی با تاکید بر اینکه دنیا نیز در حوزه حمل‌ونقل هوشمند رشد بسیاری پیدا کرده است و رو به جلو حرکت کرده است که امیدواریم ما نیز به سرعت آن‌ها برسیم، اضافه کرد: معضل کشور ما سوخت ارزان بود و به همین دلیل حمل‌ونقل عمومی و انبوه‌بر به‌ویژه هوشمند بودن مسیر و ترافیک تا حدودی مغفول واقع شد.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه تصریح کرد: این موضوع به دلیل ارزان بودن سوخت بود اما در حال حاضر جامعه نشان داد که حتی اگر سوخت به صورت رایگان در اختیار مردم قرار بگیرد، دیگر نمی‌شود برای آلودگی ناشی از سوخت کاری کرد.

وی ادامه داد: برای رهایی از مشکلات ترافیکی باید به سمت فناوری‌های مدرن، دیتامحور، اطلاعات محور و هوشمندی ترافیک در حوزه حمل و نقل حرکت کنیم که برگزاری این نمایشگاه‌ها می‌تواند این مسئله را به ویژه در دانشگاه‌ها و میان قشر دانشجو ایجاد کند.

کد خبر 750132

دیگر خبرها

  • آغاز ایمن سازی بزرگراه شهید خرازی حد فاصل بلوار اردستانی و پژوهش
  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح
  • شناسایی قطعی ۸۸۷ نقطه حادثه‌خیز در کشور طی یک سال گذشته
  • برای رهایی از مشکلات ترافیکی باید به سمت استفاده از فناوری‌های مدرن حرکت کرد
  • نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک سنندج
  • تحقق شعار سال در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان اصفهان
  • کمبود پارکینگ و نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک در سنندج
  • انجام ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری در تقاطع مدافعان سلامت قم
  • نقش حمل‌ونقل عمومی در کاهش ترافیک کلان‌شهر مشهد
  • نقش حمل‌ونقل عمومی در کاهش ترافیک کلان‌شهرها