Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اصغر مکارم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به افزایش ۲ برابری  تعداد تخت‌های بخش مراقبت‌های ویژه ICU بیمارستان‌های جنوب استان کرمان گفت: هم اکنون ۸۰۰ تخت فعال بیمارستانی در منطقه فعال است و تمامی تجهیزات ضروری برای بخش‌های کرونایی به ویژه دستگاه اکسیژن ساز آماده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در شرایط کرونایی توجه ویژه‌ای به امکانات زیرساختی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت شد، از اجرای ۲۰۰ طرح زیرساختی در بخش بهداشت و درمان ۷ شهرستان جنوبی استان کرمان خبر داد.

مکارم بیان داشت: دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، جزو ۱۰ دانشگاه برتر کشور بوده که تمامی خانه‌های بهداشت مورد نیاز منطقه خود را احداث کرده است.

او از افزایش ۲ و نیم برابری تخت‌های بخش اورژانس بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه خبر داد و افزود: ۵۴ پزشک متخصص برای خدمت رسانی به منطقه جنوب کرمان جذب شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ورود روزانه ۲ هزار و ۵۰۰ کامیون حمل بار محصولات کشاورزی از نقاط مختلف کشور در منطقه جنوب کرمان، هم مرزی این منطقه با استان‌های مرزی با وضعیت قرمز، هرمزگان و سیستان و بلوچستان و ساکن شدن و تردد افراد غیربومی از استان‌های همجوار در مناطق ییلاقی ساردوئیه را از جمله مشکلات این منطقه برای مقابله با ویروس کرونا عنوان کرد. 

 انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمارستان دولتی علوم پزشکی کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۲۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت

رئیس دانشکده علوم پزشکی خوی گفت: با صدور مجوزهای جدید تاسیس، تعداد داروخانه‌ها در شهرستان خوی به بیش از دو برابر افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، صبح امروز _جمعه، هفتم اردیبهشت_ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی با همراهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی خوی از انبار دارویی این شهرستان بازدید به عمل آوردند.

حسین حبیب‌زاده در این بازدید اظهار کرد: طی دو سال گذشته به ۳۰ داروخانه جدید مجوز تأسیس صادر شده است.

وی افزود: با صدور مجوزهای جدید شمار داروخانه‌های این شهرستان از ۲۸ به ۵۸ داروخانه رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خوی گفت: با افزایش دو برابری تعداد داروخانه‌های خوی روند توزیع و تأمین دارو در شهرستان به استانداردها و شاخص‌های لازم نزدیک شد.

حبیب‌زاده ادامه داد: در این مدت همچنین با راه‌اندازی یک داروخانه شبانه‌روزی جدید تعداد داروخانه‌های شبانه‌روزی شهرستان نیز به ۹ داروخانه رسیده است.

کد خبر 748035

دیگر خبرها

  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی