Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین زاده معاون جوانان اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه، تاب آوری افراد در مقابل ناملایمات و افزایش تحمل را از اهداف این طرح عنوان کرد و گفت: برای اجرای این طرح در مرحله اول ۵۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شد.

حسین زاده با بیان اینکه این کلاس‌ها با حضور روانشناسان برگزار شد گفت: در هر دوره حدود ۳۰ نفر آموزش‌های لازم را فراگرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه استان کرمانشاه در زمینه طرح تاب آوری در کشور پیشرو است افزود: با اجرای این طرح ۱۰۰ آسیب اجتماعی شناسایی شد.

معاون جوانان اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود: فقر، اعتیاد، همسر آزاری، کودک آزاری، کودکان کار، برخورد‌های قومی و قبیله‌ای در صدر آسیب‌های اجتماعی قرار دارد.

 انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۲۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ،رئیس سازمان مدیریت بحران کشور  گفت : مسؤلان دولت گذشته بدون توجه به وضعیت این بناها، با برگزاری یک جشن رسانه ای، اعلام کردند که بازسازی خرابی‌های زلزله تمام شده است.

محمد حسن نامی دیروز در سفری دو روزه با هدف بازدید از برخی حوزه‌های مدیریت بحران و ساختمان‌های آسیب دیده از زلزله ۱۳۹۶ به استان کرمانشاه سفر کرده است.

برنامه سفر معاون وزیر با حضور در شهرستان سرپل ذهاب با دیدار با خانواده شهدا و بازدید از ساختمان‌های زلزله زده و آسیب دیده شهرستان آغاز شد.

بازدید از آبشوران، قره سو، سالن‌های چند منظوره شهر کرمانشاه، بافت فرسوده کرمانشاه و... از دیگر برنامه‌های معاون وزیر است.

دیگر خبرها

  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • تلگراف: انهدام تانک‌های آبرامز ناتو را آسیب پذیر کرده است
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه