Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، سرخیو آگوئرو شب گذشته توانست به اولین خرید تابستانی بارسلونا نام گیرد و با قرارداد 2 ساله به جمع بازیکنان این تیم اضافه شود.

آگوئرو در بدو ورود به تمجید از بارسلونا پرداخت و عنوان کرد که همیشه دوست داشته بازیکن آبی‌اناری‌ها شود.

ستاره آرژانتینی اظهار داشت: یک ماه و نیم پیش، وقتی بارسلونا از من خواست که به اینجا بیایم هیچ شک و تردیدی نکردم و به آنها گفتم با هیچ باشگاه دیگری مذاکره نخواهم کرد و به تیم شما خواهم پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آگوئرو ادامه داد: زمانی که یک بچه بودم، همیشه می‌گفتم که یک روز بارسلونا به من پیشنهاد خواهد داد ولی این اتفاق رخ نداد. به همین دلیل وقتی این موقعیت برای من پیشش آمد، درنگ نکردم و تصمیم گرفتم که به این باشگاه بیایم.

بازیکن سابق منچسترسیتی که به گلزن برتر این باشگاه بدل شد و توانست به یکی از برترین گلزنان تاریخ لیگ برتر انگلیس نام گیرد، اظهار داشت: وقتی قهرمان لیگ برتر شدیم در ضیافت ناهار خاطرم هست که پپ گواردیولا به من گفت به بهترین باشگاه دنیا می‌روی. خیلی خوشحالم و سعی دارم بهترین نمایشم را در این باشگاه به ثبت رسانم. من به اینجا آمدم تا بارسلونا را برای قهرمانی کمک کنم.

آگوئرو اظهار داشت: به غیر از فصل گذشته، من 9 فصل فوق العاده را با منچسترسیتی گذراندم. من توانستم به این باشگاه کمک کنم تا جوایز مختلف کسب کند. البته فصل پیش به دلیل مصدومیت زانو نتوانستم چند ماهی برای تیم بازی کنم و پس از مصدومیت نیز کرونا گرفتم و دوری من از فوتبال بیشتر شد. اما در چندین هفته گذشته احساس بهتری دارم. وضعیت زانویم عالی است و من می‌خواهم اینجا توانایی‌هایم را به نمایش گذارم.

ستاره آرژانتینی که یکی از دوستان نزدیک لئو مسی است در خصوص آینده این فوق ستاره بارسلونا نیز صحبت کرد و اظهار داشت: من با او زندگی کردم، با او هر روز صحبت می‌کنم و ما در تمرینات بسیار با هم خوش می‌گذرانیم. ما تمام سعیمان را برای بارسلونا به ثبت خواهیم رساند.

وی ادامه داد: به نظرم لئو می‌ماند و با بارسلونا ادامه می‌دهد. برایم افتخاری بزرگ است که در باشگاه بارسلونا در کنار مسی فوتبال بازی خواهم کرد.

آگوئرو پس از این قرارداد به اردوی تیم ملی آرژانتین رفت تا در کنار مسی به تیم ملی برای بازی‌های کوپا آمریکا کمک کند. باید دید همکاری این 2 زوج آرژانتینی در فصل بعد چقدر می‌تواند به آبی‌اناری‌ها کمک کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آگوئرو بارسلونا منچسترسیتی مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۳۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی به یاد مربی افسانه‌ای: چقدر زود رفتی تیتو!‏

به گزارش "ورزش سه"، تیتو ویلانوا، سرمربی بارسلونا در سال 2014 ‏درگذشت و دنیای فوتبال را سوگوار کرد. ‏

تیتو ویلانوا در روزهای درخشش لیونل مسی در بارسا سرمربی او بود. ‏این سرمربی اسپانیا با مسی در فصل 13-2012 قهرمانی تاریخی‌ای در ‏لالیگا به دست آورد. بارسای ویلانوا برای اولین بار با کسب 100 امتیاز ‏قهرمان اسپانیا شد و این رکورد را به نام خود ثبت کرد. ‏

اما در سال 2013 کمی بعد از آن قهرمانی تاریخی مشخص شد که ‏ویلانوا به سرطان غدد لنفاوری مبتلا است و او یک سال بعد از دنیا ‏رفت. ‏

تاثیری که ویلانوا بر بارسلونا و لیونل مسی گذاشته هرگز فراموش ‏نمی‌شود. رسانه‌های نزدیک به بارسا می‌گویند ویلانوا نقش مهمی در ‏ماندگار شدن این ستاره آرژانتینی در بلوگرانا داشته است. در سال ‌‏2019 حتی مارکا در گزارشی اعلام کرد ویلانوا در آخرین روزهای حضور ‏در بارسا مسی را متقاعد کرده بود که حتی به فکر ترک کردن بارسلونا ‏نباشد چرا که می‌تواند با پیراهن این تیم به اسطوره‌‌ای تاریخی تبدیل ‏شود. ‏

لیونل مسی که این روزها در اینترمیامی بازی می‌کند دهمین سالگرد ‏درگذشت سرمربی سابقش را فراموش نکرد و با انتشار یک استوری در ‏اینستاگرام نوشت: "10 سال گذشت، ما فراموشت نخواهیم کرد تیتو". ‏

دیگر خبرها

  • مسی به یاد مربی افسانه‌ای: چقدر زود رفتی تیتو!‏
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • خشم ژاوی پس از ماندن در بارسا؛ پولی نمی‌خواستم!
  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • وعده گواردیولا: مجانی به بارسا برمی‌گردم!
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود