Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا ناطقی از ثبت سومین شرکت تعاونی سهامی عام نزد سازمان بورس و اوراق بهادار خبر داد.

به گزارش برنا؛ علیرضا ناطقی از ثبت شرکت پست پیشگامان بادپا (تعاونی سهامی عام) با شماره ثبت 11829 مورخ 21/01/1400 در فهرست شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان ناشر اوراق بهادار خبر داد.

او افزود: این شرکت تعاونی به عنوان سومین شرکت تعاونی سهامی عام ثبت شده نزد سازمان بورس،  بعد از شرکت بیمه تعاون و خدمات فنی فولاد یزد (تعاونی سهامی عام) است و در نظر دارد نسبت به پذیرش و عرضه سهام خود در تابلوی اول فرابورس اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ناطقی با اشاره به نقش اساسی شرکت های تعاونی نوع جدید و به خصوص شرکت های تعاونی سهامی عام خاطر نشان کرد: شرکت پست پیشگامان بادپا اولین شرکت تعاونی اپراتور پست غیردولتی دارنده پروانه ایجاد و بهره‌برداری از شبکه ارائه خدمات پستی در کشور است که در قالب شرکت تعاونی سهامی عام موفق به دریافت پروانه فعالیت کارور (اپراتور) پستی غیردولتی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شده است. 

مدیر کل دفتر تعاونی های خدماتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:  این تعاونی همچنین در زمینه ایجاد بازار مجازی تولید و واردات و نصب و نگهداری دستگاه‌های فروش هوشمند  ATM فعالیت دارد و از مهمترین فعالیت‌های دیگر آن می‌توان به انجام مطالعات و ارائه طرح امور زیربنایی ISP و فیبرنوری و خدمات IT و ICT اشاره کرد. 

او افزود: ارائه تمام خدمات پستی در زمینه‌های فیزیکی، الکترونیکی، مالی و لجستیک با استفاده از فناوری های نوین اطلاعات، سرمایه گذاری داخلی و خارجی به عنوان هلدینگ در تمام موارد مرتبط با ارتباطات و فن، تامین و تجهیز نیروی انسانی برای اجرای خدمات پستی و حمل و نقل، تجارت الکترونیک و تجارت سیار و پرداخت و دریافت اینترنتی و فر‌یندهای چهارگانه قبول، جمع آوری، رهسپاری و توزیع با استفاده از فن‌آوریهای نوین اطلاعات از دیگر فعالیت های آن است.  

ناطقی تاکید کرد:  این شرکت تعاونی قصد دارد درشرکت های دانش بنیان، نوآور و استارت‌آپ ها در حوزه تخصصی پست و لجستیک و زنجیره تامین فراگیر و همچنین کارآفرینی و شتابدهی کسب و کارهای نو و کارآفرینانه در بخش تعاون نیز سرمایه گذاری و فعالیت مستمر داشته باشد.

شرکت پست پیشگامان بادپا (تعاونی سهامی عام) با سرمایه ای بالغ بر 3 هزار میلیارد ریال موفق شده است تعداد 115 نفر را  بطور مستقیم و بیش از 3 هزار نفر  را بطور غیرمستقیم مشغول به کار کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمان بورس و اوراق بهادار یزد سهام کار و رفاه اجتماعی واردات فناوری سرمایه گذاری نیروی انسانی تجارت الکترونیک تجارت سرمایه حمل و نقل سازمان بورس و اوراق بهادار سهام فولاد وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی شرکت تعاونی سهامی عام نزد سازمان بورس اوراق بهادار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۳۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل

معاون وزیر راه و شهرسازی از بررسی درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار ملک این تعاونی روی گسل در شهر شهید باقری خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، خسرو دانشجو دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران اظهار کرد: در خصوص پلاک ثبتی موصوف در شهرک شهید باقری به درخواست تعاونی مسکن کارکنان سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور، موضوع در دستور کار کمیته فنی شورای‌عالی شهرسازی و معماری قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به استقرار ملک شهرک شهیدباقری روی گسل موجود و برای استفاده حداکثری از توان علمی و اجرایی کشور با همکاری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به‌عنوان مرجع قانونی امکان حداکثر بارگذاری سازه‌ای با رعایت جمیع عوامل موثر از جمله مقررات ملی ساختمان تعیین و بر آن اساس میزان تراکم ساختمانی و سایر ضوابط شهرسازی و معماری مشخص و پس از طی روال قانونی ابلاغ شود.

وی همچنین یادآور شد: ضرورت تهیه طرح ویژه مجموعه مصلی امام‌خمینی (ره) و صیانت از حریم مصلی در جلسه شورای‌عالی با حضور وزیر راه و شهرسازی و اعضای شورا و نمایندگان مصلی امام‌خمینی، سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی، شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران مطرح و با توجه به نقش، جایگاه، اهمیت، رسالت ملی و فراملی مجموعه مصلی این طرح بررسی شد.

دانشجو گفت: این اراضی با در اختیار داشتن مجموعه‌ای از فرصت‌های مکانی با عملکردهای ویژه، نقش بی‌بدیلی در هویت فرهنگی شهر تهران دارد. بنابراین با هدف پاسخگویی به تغییر و تحولات رخ داده و ساماندهی وضعیت موجود و گذشت حدود دو دهه از تهیه طرح‌های مختلف برای این مجموع منحصر به فرد، تهیه طرح ویژه برای این مجموعه در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تبعات بند مشکل ساز بودجه بر صنعت بیمه و پیشنهاد عدم لحاظ بر درآمدها
  • درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
  • فعالیت ۱۰۴ هزار تعاونی در کشور
  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند
  • زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد
  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد