Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران بیان کرد تقوم پیشنهادی نقل و انتقالاتی هیچ تداخلی با پنجره سوم ارایه شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا ندارد و کاملا با آن هماهنگ است و نقشه راهی برای باشگاه‌هاست

فریبرز محمود زاده صحبت هایی را در مورد باشگاه های ایرانی عنوان کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، فریبرز محمودزاده در مورد پنجره سوم نقل و انتقالاتی که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای باشگاه های حاضر در یک شانزدهم لیگ قهرمانان در نظر گرفته گفت:

AFC با توجه به شرایط کرونایی و اینکه فاصله زمانی ایجاد شده بین دو مرحله مسابقاتی لیگ قهرمانان زیاد است مجاب شده که پنجره نقل و انتقالاتی سومی برای باشگاه‌های صعود کرده در نظر بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مدیران فدراسیون و سازمان لیگ  فوتبال ایران از قبل در جریان چنین تصمیمی بودند و بر همین اساس هم جلسات کارشناسی متعددی در روزهای گذشته در سازمان لیگ برگزار کردیم تا تاریخ پیشنهادی تقویم مسابقاتی و نقل و انتقالاتی را با هماهنگی همین پنجره نقل و انتقالات سوم از طریق فدراسیون به فیفا اعلام کنیم.

او تصریح کرد:

اکنون تمامی تیم‌ها چه آنهایی که در مرحله یک شانزدهم لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند چه تیم‌هایی که در رقابت‌های لیگ برتر 1401-1400 حضور دارند می‌توانند بعد از تایید نهایی تقویم پیشنهادی نقل و انتقالاتی و مسابقاتی از سوی فیفا نقشه راه خود را برای فصل آینده ترسیم کنند. بازه زمانی نقل و انتقالاتی پیش فصل حداقل 40 روز است که تیم‌ها می‌توانند در این زمان به جذب بازیکن برای فصل آینده اقدام کنند و فرصت مناسب هم برای قرار گرفتن بازیکنان در فضای تیمی بر اساس سلیقه مربیان وجود دارد. 

محمودزاده با اشاره به سیستم TMS  عنوان کرد:

براساس قوانین باید تقویم‌های پیشنهادی هر سه لیگ حرفه‌ای، آماتور و لیگ بانوان به فیفا برای اعمال در سیستم TMS   ارایه شود و نمی‌توان فقط تاریخ یکی از این مسابقات را به فیفا ارایه کرد. اکنون منتظریم تا این تقویم پیشنهادی مسابقاتی و نقل و انتقالاتی ارایه شده به تایید نهایی فیفا برسد و به این ترتیب این تقویم‌های نقل و انتقالاتی و مسابقاتی نقشه‌ راهی برای باشگاه‌های لیگ برتر، لیگ دسته اول و لیگ بانوان خواهد بود که براساس آن بتوانند به بهترین نحو از این زمان استفاده کنند. تقوم پیشنهادی نقل و انتقالاتی که به فیفا ارایه کرده‌ایم هیچ تداخلی با پنجره سوم ارایه شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا ندارد و کاملا با آن هماهنگ است. 

رییس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد اینکه در سایر موارد مانند تعداد سهمیه‌های لیگ برتری و ... تغییراتی در نقل و انتقالات فصل آینده انجام شده یا نه گفت:

فعلا تقویم پیشنهادی نقل و انتقالاتی به فیفا ارایه شده و در مورد چگونگی، تعداد و نوع بازیکنان( داخلی و خارجی) و تعداد سهمیه‌های بازیکنان لیگ برتری  در آینده و با توجه به مصوبات هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران و هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تصمیم گیری خواهد شد.

محمودزاده با اشاره به بازگشت تقویم مسابقات و نقل انتقالاتی به دوران پیش از کرونا عنوان کرد:

در تقویم‌های پیشنهادی مسابقاتی و نقل و انتقالاتی به فیفا تلاش کرده‌ایم که زمان این تقویم‌ها به زمان پیش از کرونا برگردد. زیرا در دو فصل اخیر با توجه به شرایط کرونایی تقویم های نقل و انتقالاتی و مسابقاتی تغییر کرده بود ولی در تلاش هستیم که این تقویم‌ها به قبل از کرونا و شرایط معمولی برگردد. 

اخبار داغ 

تجاوز به لیلای 12 ساله در خانه پدری اش / در تهران اتفاق افتاد قابل توجه پرسپولیسی ها؛ یک معلول مستمری بهزیستی را به حساب باشگاه پرسپولیس ریخت! دلایل 5 گانه استعفای اعضای هیات مدیره استقلال  شایعه تماس رامین رضاییان با رییس فدراسیون فوتبال هالند، کوادرادو و ادوارد مندی، بهترین های لیگ قهرمانان فصل 21-2020 تیم های راه یافته به لیگ قهرمانان اروپا 22-2021 + سیدبندی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پیشنهادی نقل و انتقالاتی فدراسیون فوتبال لیگ قهرمانان فوتبال ایران برای باشگاه سازمان لیگ ارایه شده تقویم ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۳۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت های زهره هراتیان درباره درگذشت دکتر اشرفی: هر مسابقه‌ای باید تحت نظر فیفا باشد؛ آمبولانس و دکتر آنجا نبود!

صحبت های زهره هراتیان درباره درگذشت دکتر اشرفی: هر مسابقه‌ای باید تحت نظر فیفا باشد؛ آمبولانس و دکتر آنجا نبود!

دیگر خبرها

  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم
  • تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • اطلاعیه جدید سامانه تجارت/ تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • افزایش حداقل دستمزد به‌جای حق مسکن/ پیشنهادی بررسی می‌شود که کارگران پس از ۵ سال کار دائمی شوند
  • منچستریونایتد و یک دهه اشتباه در سیاست های نقل و انتقالاتی! (زیرنویس فارسی)
  • تخمین بازه زمانی پروسه طلاق در نبود شوهر با مشاوره حقوقی
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • صحبت های زهره هراتیان درباره درگذشت دکتر اشرفی: هر مسابقه‌ای باید تحت نظر فیفا باشد؛ آمبولانس و دکتر آنجا نبود!
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران