Web Analytics Made Easy - Statcounter

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود گفت: همایش «ما ملت امام حسینیم» به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) برگزار می ‌شود.

«ابراهیم اسبری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همایش «ما ملت امام حسینیم» به مناسبت سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و شهدای قیام ۱۵ خرداد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در جوار بارگاه نورانی امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) شهر لاهرود برگزار می ‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خادم افتخاری و رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود با بیان اینکه ما عزت و آزادی خود را مدیون و مرهون امام خمینی (ره) و شهدا هستیم، تصریح کرد: این مراسم معنوی به همت ستاد برگزاری مراسمات شهر لاهرود و با همکاری و مشارکت هئیت امنا و کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) این شهر روز پنج شنبه 13 خرداد ماه ساعت 10:30 قبل از ظهر برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بزرگداشت امام (ره) برای ما جنبه اعتقادی، ایمانی، انقلابی، عاطفی و ملی دارد، اذعان داشت: حجت الاسلام محمد عابدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان مشگین شهر سخنران ویژه این مراسم معنوی خواهد بود و مادحین سید محمد عاملی اردبیلی و سجاد جواد زاده مشگینی در رثای اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و امام راحل (ره) و شهیدان گرانقدر به مداحی و نوحه خوانی می پردازند.

 

اسبری خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه ناشی از شیوع بیماری کرونا برنامه های ایام سوگواری و عزاداری سالگرد ارتحال امام خمینی (ره ) بر اساس دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا و با محدودیت در آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) برگزار خواهد شد تا زمینه پیشگیری از شیوع این بیماری فراهم شود.

 

خادم افتخاری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود یادآور شد: امام خمینی (ره) شخصیت بزرگواری بود که انگیزه الهی داشت و بدین جهت انقلاب کرد تا اسلام را احیا کند و محض رضای خدا لحظه ای از تلاش و کوشش شبانه روزی برای اسلام غافل نشد.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل امامزاده سید ابراهیم خراسانی ع سالگرد ارتحال امام مراسم سالگرد ارتحال امام ره اردبیل امامزاده سید ابراهیم امام خمینی شهر لاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۳۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای

رئیس دانشگاه معارف اسلامی گفت: همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه در قم برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام والمسلمین شاکری ظهر امروز در نشست خبری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای که سالن جلسات دانشگاه معارف اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: به عنوان دانشگاه معارف اسلامی وظیفه داریم از ظرفیت اندیشمندان صاحب فکر استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه نسبت به شخصیت مقام معظم رهبری غفلت جدی داشته‌ایم، مطرح کرد: مقام معظم رهبری در تبیین دین بسیار موفق بوده و قدرت ارتباط‌گیری بالایی دارند.

رئیس دانشگاه معارف اسلامی با بیان اینکه این پژوهش‌ها می‌تواند نگرش امام را گسترش دهد، عنوان کرد: به همین منظور نشست‌های متعددی با مسئولان استانی برگزار شده است که حدود 80 مقاله از این بستر دریافت شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون حدود 146 مقاله پذیرش شده است، خاطرنشان کرد: در کنار ارسال مقالات شاهد ارسال چکیده مقاله‌ها نیز بوده‌ایم که در پایان یک جلد از آن‌ها منتشر خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاکری با بیان اینکه همایش چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: مهمانان ویژه این همایش نیز آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان از اعضای بیت مقام معظم رهبری خواهند بود.

وی اظهار داشت: این همایش در سالن شهید سلیمانی دانشگاه معارف اسلامی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج برگزار شد
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • واکنش ابراهیم رئیسی به درگذشت عروس امام خمینی
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»