Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@13:34:10 GMT

انواع گجت های خاص و کاربردی

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۳۸۵۶

انواع گجت های خاص و کاربردی

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، گجت یا ابزارک‌هایی کوچک که در جهت افزایش رفاه حال انسان‌ها ساخته شده‌اند. گاهی ساخت این ابزارک‌ها با سرعت بسیار زیاد و غیرقابل پیش بینی اتفاق می‌افتد و بسیاری از افراد به علت رشد بی وقفه تکنولوژی و فناوری و همچنین وضعیت اقتصادی موجود علی‌رغم علاقه به سزایی که به این حوزه دارند، قادر به پیگیری مستمر یا خرید همه گجت‌های تولید شده‌ی مورد نیازشان نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتقاق خوشایندی که در این حوزه صورت گرفته است، ساخت تعدادی گجت کاربردی به قیمت مقرون به صرفه و در برخی موارد ارزان است تا همه افراد بتوانند متناسب به بودجه خود از این تکنولوژی بهره‌مند شوند.

خرید گجت خاص از ویوک و دیگر فروشگاه‌های عرضه کننده گجت‌های هوشمند امکان‌پذیر بوده و فرد می‌تواند بدون پرداخت هزینه‌های هنگفت، به گجت کاربردی مورد نیاز خود دست یابد. اما پیش از سر زدن به مراکز فروش حضوری یا اینترنی، ابزارک‌هایی هوشمند مثل فروشگاه ویوک، لازم است با تعدادی از پرکاربردترین گجت‌های هوشمند که قیمت تقریباً ارزانی دارند آشنا شد. در ادامه به معرفی و بررسی ویژگی‌ها، کاربرد و.... برخی از این ابزارهای هوشمند رفاهی می‌پردازیم تا بتوانید با شناخت و آشنایی با کاربرد گجت کاربردی مربوطه و همچنین نیاز سنجی منطبق بر شرایط زندگی‌تان برای خرید محصول مورد نیازتان اقدام کنید.

کیبورد تاشوی بلوتوث دار VERbatim

اولین گجت کاربردی که به بررسی آن خواهیم پرداخت، کیبورد تاشو است. اگر چه وظیفه تلفن‌های همراه برقراری ارتباط و تماس بین مخاطبین است، اما نسل جدید تلفن‌های همراه تحت عنوان گوشی‌های هوشمند، قابلیت‌های جدیدی از جمله تصویربرداری، تایپ و .... را نیز برای صاحبان خود فراهم می‌کنند. کاربرانی که از تلفن‌های همراه خود در راستای کاربردهای غیرضروری استفاده می‌کنند، دائماً نگران آسیب‌های احتمالی وارده به آن هستند. یکی از موارد به شدت آسیب‌زا برای مهم‌ترین بخش گوشی هوشمند، یعنی تاچ و ال سی دی، تایپ‌های طولانی مدت است. حال کیبورد تاشو به عنوان یک گجت کاربردی اما تقریباً ارزان‌قیمت، به کمک افرادی آمده است که نگران حفظ سلامتی صفحه گوشی خود هستند اما مجبور به نوشتن‌های طولانی در آن می‌باشند.

کیبورد تاشو به تمام تلفن‌های همراه و تبلت‌های لمسی مجهز به بلوتوث متصل شده و با فونت کوآرتی آماده استفاده می‌شود. از آن‌جا که این ابزارک هوشمند در ابعاد جهانی به عرضه می‌رسد و بلوتوث ساختاری بین‌المللی است، از قابلیت نصب و همخوانی با هر سیستم عاملی از قبیل آی او اس، اندروید و … برخوردار می‌باشد. این کیبورد اندازه تقریباً مناسبی دارد و امکان تا کردن و قرار گرفتنش در یک جلد محکم مشکی، امکان جابه جایی آن را راحت‌تر می‌کند.

لامپ‌های هوشمند

بسیاری از افراد علاقمند به حوزه فناوری‌های نوین، به دنبال طراحی یک خانه تمام دیجیتال و هوشمند می‌باشند. اولین قدم جهت ساخت خانه‌ای مدرن و هوشمند، به کارگیری لوازم هوشمند حتی در کوچک‌ترین سطوح است. یکی از این لوازم مورد نیاز، لامپ‌های هوشمند هستند. گفتنی است، این لامپ‌ها که در وهله اول، به صورت کاملاً سازگار با محیط زیست تولید شده‌اند، قابلیت اتصال به همه گوشی‌های هوشمند را دارا هستند.

این لامپ‌های هوشمند همچون همتایان سنتی‌شان نور سفید فوق‌العاده‌ای تولید می‌کنند و به جهت به کارگیری تکنولوژی‌های نوین در ساخت‌شان نور مطلوب‌تری به فضا بخشیده و قدرت روشنایی بیشتری دارند. اما این درخشش و قدرت تولید نور بیشتر نه تنها تفاوت کلیدی این گجت کاربردی با سیستم‌های قدیمی نیست، بلکه ممکن است، به نوعی فصل مشترک پیشرفته‌تر با نمونه‌های قدیمی محاسبه می‌شود. قابلیتی که گجت‌های مذکور را متفاوت و منحصر به فرد می‌سازد، قابلیت کنترل آن‌ها ار راه دور و به وسیله‌ی تلفن همراه متصلش است. کنترل لامپ‌های خانه از بخش‌های مختلف و حتی خارج از خانه، محبوبیت این ابزارک‌ها را به دنبال داشته و به زودی موجب محبوبیت بیش از پیش آن‌ها در بین عموم مردم خواهد شد.

دستگاه ALEXA یا AMAZON ECHO

زندگی در دنیای مدرن تا حدود زیادی مدیون خدمات شبکه جهانی اینترنت است. اینترنت در لحظه لحظه‌ی زندگی و فعالیت‌های انسان رسوخ کرده و بسیاری از افعال سخت گذشته را تسهیل بخشیده است. کنترل فعالیت‌های روزمره از قبیل سفارشات آنلاین از راه دور، برقراری یک ارتباط دوستانه یا کاری در بستر فضای ابری، کسب اطلاعات مختلف با استفاده از موتورهای جستجو و … نمونه‌هایی از خیل عظیم کاربردهای اینترنت در زندگی انسان امروزی است.

همان‌طور که می‌دانید گجت‌های هوشمند در راستای تکمیل این خدمات و آسان‌تر شدن زندگی انسان ساخته و روانه بازار شدند. از این رو گجت کاربردی معرفی شده در تیتر این بخش را می‌توان به عنوان یک دستیار هوشمند، برای کنترل فعالیت‌های اینترنتی در نظر گرفت. عملکرد این دستگاه به گونه‌ای است که با اعمال یک سری دستورات در آن، به صورت اتوماتیک آن اعمال را پیگیری می‌کند. به طور کلی این دستگاه به منظور بهره‌وری بیشتر از اینترنت و کمک به کنترل برنامه‌ها با حفظ وقت اضافی ساخته شده است.

تنظیم تمامی کارهایی که می‌توان با گوشی انجام داد، رزرو اینترنتی یک میز در رستوران، جستجو در موتورهای وب، تنظیم ساعت هشدار و … از جمله قابلیت‌های دستگاه الکسا به شمار می‌روند. با توجه به گستردگی دنیای تکنولوژی و تعداد شرکت‌های دانش بنیان در حال فعالیت در سراسر جهان تعداد گجت‌های هوشمند و کاربردی بسیار زیادی بوده و نمی‌توان توضیحات آن‌ها را در یک مطلب کوتاه گنجاند.

از دیگر اعضای دسته‌بندی انواع گجت کاربردی و ارزان قیمت می‌توان به؛

استیک استریمینگ روکو (مخصوص پورت)

دوربین هوشمند تحت شبکه

اسپیکر مکعبی آی هوم

پریزهای هوشمند

راکی پلی

کابل‌های قیچی شونده

ساعت‌های هوشمند

دسته‌های بازی

شارژرهای بی‌سیم و … اشاره نمود.

اگر به تکنولوژی و فناوری‌های نوین علاقمندید، پیشنهاد ویژه ما برای شما خرید گجت کاربردی از ویوک در انواع مختلف است‌. ویوک به عنوان یکی از مراجع معتبر عرضه و فروش انواع گجت‌های تولید شده توسط کمپانی‌های مختلف، آماده ارائه خدمات فروش ۲۴ ساعته به کاربران عزیز از سراسر کشور است. با خرید از ویوک به مزیت‌هایی چون تضمین اصالت و کیفیت کالا، ۱۵ روز زمان جهت برگشت کالا، ارسال در اسرع وقت و … دست خواهید یافت. با خرید از صفحه اینترنتی این مجموعه با داران بودن نماد الکترونیک اعتماد و درگاه پرداخت وجه ۱۰۰ درصد امن، قادر خواهید بود خریدی امن را به خود هدیه دهید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5225268

منبع: مهر

کلیدواژه: گجت کسب و کار تکنولوژی کسب و کار گروه خودروسازی سایپا گردشگری کتاب درسی استانبول گل و گیاه شمال کشور خانه سالمندان تولید نرم افزار لاستیک اتومبیل کسب و کارهای اینترنتی بانک قرض الحسنه مهر ایران کوله پشتی مناسب دکوراسیون منزل گجت های هوشمند تلفن های همراه گجت کاربردی ابزارک ها لامپ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۳۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمزه کازرونی مدیرعامل شرکت دانش بنیان فعال درزمینه تولید مواد نانو ساختار و  مستقر در پارک فناوری پردیس در خصوص فعالیت‌های این شرکت توضیح داد: حوزه فعالیت این شرکت در تولید کاتالیست‌ها و مواد نانوساختار است که از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده است. مأموریت شرکت، ورود در فناوری‌های سطح بالا در نانوفناوری است.

وی افزود: عمده محصولات تولیدی و فناوری‌های توسعه یافته در این شرکت دانش‌بنیان در اختیار چند شرکت محدود در جهان بوده که توسط متخصصان این شرکت بومی سازی شده است.

کازرونی نمونه‌هایی آورد و گفت: به عنوان نمونه در حوزه کاتالیست ها، این شرکت بر روی کاتالیست‌های ریفرمینگ نفتا فعالیت داشته است که در تولید بنزین کاربرد دارد.

کازرونی ادامه داد: از دیگر محصولات جدید این شرکت می‌توان به نانوافزودنی سوخت دیزل اشاره کرد که جزو آخرین فناوری‌های افزودنی سوخت می‌باشد و در اختیار یک شرکت آمریکایی بوده است که در داخل بومی سازی شده است.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان، در پایان از تولید لیسانس بر اساس فناوری ODH خبر داد و گفت: این لیسانس برای اولین بار در دنیا توسط این شرکت ایجاد شده و برنامه ریزی جهت توسعه فناوری آن در مقیاس صنعتی در حال اجرا است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم
  • انواع ورق صنعتی مهم کدام‌اند؟ چه کاربردی دارند؟
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • چگونه تقاضای افزایش حقوق بدهیم؟ ( 12 توصیه کاربردی)
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • درجه نفوذ قیر چیست و قیر درجه نفود چه کاربردی دارد؟
  • قیر امولسیون چیست و چه کاربردی در صنایع دارد
  • درباره کلاهبرداری به روش اسکیمر چه می‌دانید؟
  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی