Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@07:02:48 GMT

آئین خادمیاری افتخاری حضرت معصومه(س) در قم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۳۸۶۶

آئین خادمیاری افتخاری حضرت معصومه(س) در قم برگزار شد

ایسنا/قم کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی قم خادمیاران فرهنگی حضرت معصومه(س) شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی شعبان‌زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم در این مراسم، احیای امر اهل بیت علیهم السلام را رسالت دائمی کارکنان این اداره کل دانست و اظهار کرد: برنامه چهل سال دوم انقلاب اسلامی، پیشرفت است. نرم افزار پیشرفت، سبک زندگی است و نقطه مرکزی سبک زندگی موقعی اسلامی می‌شود که با امر اهل بیت علیهم السلام هماهنگ بشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین با درگاه زیارت بامعرفت، می‌توانیم سبک زندگی اهل بیتی را به خانه‌های مردم ببریم.
وی آموزش زیارت بامعرفت را یکی از مأموریت‌های مهم اداره کل تبلیغات اسلامی استان برشمرد و بیان داشت: کارکنان این اداره کل تصمیم گرفتند به عنوان خادمیاران فرهنگی حضرت معصومه(س) در احیای امر اهل بیت مشارکت کنند.
وی افزود: از این پس تمامی کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم با نیت خادمیاری وارد اداره می‌شوند و هر روز به صورت مستمر و منظم، جامعه هدفی که باید در طرح زیارت بامعرفت آموزش ببینند را رصد می‌کنند.
حجت‌الاسلام شعبان‌زاده گفت: وقتی آمادگی روحی و روانی در نیروهای اداره کل به وجود آمد که باید خادم فرهنگی این طرح بزرگ باشد، در گام بعدی همه فعالان فرهنگی موثر استان اعم از مبلغان و مبلغات، مسئولان هیأ‌ت‌های مذهبی، مداحان و شاعران آئینی، مدیران خانه‌ها و موسسات قرآنی، مدیران کانون‌های فرهنگی تبلیغی و بانیان و صاحبان محافل خانگی استان باید به حقیقت زیارت بامعرفت مجهز بشوند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به پیش‌بینی ایجاد زنجیره تواصی 200 هزار نفری کنشگران فرهنگی و مردم قم طی دو سال آینده، تأکید کرد که تا پایان شش ماهه نخست امسال حداقل 20 هزار نفر از مردم قم در طرح زیارت بامعرفت آموزش می‌بینند.
حجت‌الاسلام محسن نصری، راهیار طرح زیارت بامعرفت نیز در این مراسم از تهیه نرم‌افزار «شفیعه محشر» با چهار عنوان ولایت، معرفت، زیارت و کرامت خبر داد و گفت: طرح زیارت بامعرفت در دو حیطه آموزش و اجرا آغاز شده است. جامعه هدف آموزشی این طرح در فاز نخست، مبلغان دینی علاقه مند به ارائه برنامه‌های چند رسانه‌ای هستند که در 6 جلسه به صورت کارگاهی آموزش می‌بینند. جامعه هدف اجرای این برنامه نیز در مساجد، هیأت‌های مذهبی، دانشگاه‌ها، مدارس و مراکز اقامتی است.
حجت‌الاسلام علی اشرف عبدی، مدیر حرم حضرت معصومه(س) نیز با اشاره به استقبال تولیت آستانه مقدسه از طرح زیارت بامعرفت، ابراز امیدواری کرد که این طرح در سراسر کشور اجرا شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری منطقه قم کل تبلیغات اسلامی استان طرح زیارت بامعرفت حضرت معصومه س حجت الاسلام اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۳۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلمی از بخش نوزدان بیمارستان حضرت معصومه  در قم به خبرگزاری صداوسیما مدعی شده درمان و بهداشت  در این بیمارستان نامناسب  است.

.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

چند روز است که فرزندم  در بیمارستان کودکان قم در بخش نوزادان بستری است  و شاهد وضع تاسف بار بهداشت در این بخش هستیم بخشی که نوزادان در آن بستری هستند و باید بیشترین دقت در کنترل عفونت انجام شود.بیمارستان حضرت معصومه قم.بخش نوزادان

دیگر خبرها

  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • مرکز آموزش شهروندی در شهرک منظریه شهرکرد راه‌اندازی می‌شود
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود