Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@20:45:32 GMT

حزب حاکم کره شمالی یک عنوان حکومتی جدید تعریف کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۳۹۷۵

حزب حاکم کره شمالی یک عنوان حکومتی جدید تعریف کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی مدعی است که حزب حام کره شمالی در راستای ایجاد یک عنوان حکومتی جدید، اصلاحاتی در قوانین خود ایجاد کرده است.

این خبرگزاری به نقل از یک منبع ناشناس نوشت: فردی که از این پس عنوان «دبیر اول» را از آن خود می کند؛ ریاست جلسات را به نیابت از کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در اختیار خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که کیم جونگ اون در ماه میلادی ژانویه، با ارتقای جایگاه خود به دبیرکلی حزب کارگران کره شمالی، قدرت خود را بیش از پیش تثبیت کرد.

اکنون وی به دنبال آن است تا در مقایسه با پدرش که دولتی نظامی محور داشت؛ حزب را بیش از پیش در مسائل حکومتی دخیل کند.

کیم جونگ اون نیز از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ عنوان دبیر اولی حزب را بر عهده داشت. در تعریف جدید، «دبیر اول» بالاترین مقام را در میان هفت دبیر حزب خواهد داشت و احتمال می رود که این وظیفه به «جو یونگ وون» محول شود که یکی از پنج عضو اصلی حاکم بر کمیته مرکزی حزب حاکم چین است.

کد خبر 5225282 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: کره شمالی کیم جونگ اون حزب کارگران کره شمالی فلسطین رژیم صهیونیستی عراق ایالات متحده امریکا سوریه روسیه بشار اسد عربستان سعودی انتخابات سوریه نبرد شمشیر قدس جنگ 12 روزه غزه حشد شعبی نتانیاهو فرانسه کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۳۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های بخش کشاورزی بر اساس اطلس موجود تعریف شود

استاندار مازندران با تاکید بر تعریف و تدوین برنامه‌های بخش کشاورزی استان براساس اطلس موجود، آن برنامه را رفع موانع تولیدکنندگان و شناسایی فرصت‌ها در این حوزه مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یوسف نوری در جلسه شورای سیاست‌گذاری توسعه بخش کشاورزی این استان با محوریت «تولید دام سبک و سنگین در راستای تأمین گوشت قرمز» کشاورزی را پایه و پیشران استان مازندران دانست و اظهار کرد: وظیفه دولت، تسهیل‌گری و مرتفع کردن مشکلات پیش‌روی تولیدکنندگان است.

وی افزود: موانع پیش‌روی تولیدکننده باید مرتفع و کشاورزی در روستاها به درستی تقویت شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه تولیدکنندگان حوزه کشاورزی برنامه‌های خود را مکتوب کنند تا برای آن تصمیم‌گیری و چاره‌اندیشی شود، در مورد واحدهای راکد در این استان عنوان کرد: این واحدها فرصت‌های مهم تولید هستند که باید به سرعت رفع موانع شده و با کمک بخش خصوصی به چرخه تولید باز گردند.

نوری ادامه داد: بسیاری از موانع موجود توسط جهاد کشاورزی مازندران شناسایی شد اما اقدام عملی آنچنان که باید صورت نگرفت، بنابراین در این بخش نیازمند اطلسی هستیم تا برنامه‌های خود را بر اساس اطلس موجود تعریف کنیم.

وی با تاکید بر اینکه وقتی اطلس وجود داشته باشد، موانع برطرف و فرصت‌ها شناسایی و تقویت می‌شوند، اظهار داشت: نهادهایی زیر نظر مقام معظم رهبری هستند که می‌توانند به مردمی‌سازی این موضوع کمک کنند.

کد خبر 751337

دیگر خبرها

  • برای عمق بخشی به مسائل باید از همدلی استفاده کرد
  • ببینید | روایت فرمانده سپاه از تماس دور از انتظار آمریکایی‌ها برای تعریف از شناور ایرانی!
  • برنامه‌های بخش کشاورزی بر اساس اطلس موجود تعریف شود
  • (ویدئو) چرا همه عاشق آهنگی درباره کیم جونگ اون شده‌اند؟
  • با ۲۱ میلیون نفر بی سواد دمکراسی حاکم می شود؟
  • ببینید | واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره‌ای که بحرانی از او در برنامه تعریف کرد
  • سرمربی پرسپولیس و بهترین تعریف از گل شهاب!
  • فداکاری معلمان فلسطینی در شرایط جنگی حاکم بر نوار غزه/عکس
  • فداکاری معلمان فلسطینی در شرایط جنگی حاکم بر نوار غزه+ تصاویر
  • افراد حاکم بر تلویزیون سرمایه‌ها را از بین بردند/ گفتگو