Web Analytics Made Easy - Statcounter

با دعوت کنفدراسیون هندبال آسیا از تیم های ملی بانوان کشورها مبنی بر ثبت نام در رقابت های قهرمانی زنان آسیا در کره جنوبی، فدراسیون هندبال ایران با ارسال نامه ای به صورت رسمی جهت شرکت در این رقابت ها ثبت نام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ این رقابت ها از 24 شهریور تا 3 مهرماه 1400 برگزار خواهد شد و در صورت حضور 12 تیم در این مسابقات، شش تیم برتر این رقابت ها جواز حضور در مسابقات قهرمانی زنان جهان 2023 را کسب خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در غیر اینصورت و حضور کمتر از 12 تیم، سهمیه آسیا پنج تیم خواهد بود. 

رئیس فدراسیون هندبال در این خصوص گفت: پس از بررسی هایی که انجام دادیم، با وجود هزینه ها و محدودیت ها، تصمیم گرفتیم از این فرصت هم برای رشد و توسعه هندبال بانوان کشورمان استفاده کنیم و با مشخص شدن زمان و مکان این رقابت ها و اعلام رسمی زمان ثبت نام از سوی کنفدراسیون هندبال آسیا، آمادگی خود را برای شرکت در رقابت های قهرمانی زنان آسیا به صورت رسمی اعلام کردیم چرا که نمی خواستیم این شانس را از دختران ارزشمند هندبالیست کشورمان بگیریم.   علیرضا پاکدل افزود: البته با توجه به شرایط تغییر چندین باره زمان برگزاری مسابقات، مطمئن نبودن از برگزاری این رقابت ها در تاریخی مشخص و روشن نبودن تعداد تیم های صعودکننده به رقابت های جهانی نمی توانستیم زودتر از این زمان تصمیم گیری کنیم چرا که باید تمامی شرایط را در نظر می گرفتیم. به امیدخدا در چند روز آینده کادرفنی تیم ملی بانوان هم معرفی و اردوهای این تیم را بلافاصله آغاز خواهیم کرد تا بانوان هندبالیست کشورمان در بهترین شرایط ممکن تمرینات خود را زیر نظر کادرفنی تیم ملی برگزار کنند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۳۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سازمان تیم‌های ملی فدراسیون هندبال اعلام کرد؛ نخستین اردوی تیم ملی هندبال بانوان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و سومین اردوی تیم هندبال جوانان دختر ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان دختر جهان بصورت مشترک از ۱۱ تا ۱۷ اردیبهشت در سمنان برگزار می‌شود.

۲۰ بازیکن به اردوی بزرگسالان و ۲۱ بازیکن به اردوی جوانان دعوت شده‌اند.

مینا وطن پرست، هانیه لک، آرزو محمدی، الناز یحی پور، هانیه کریمی، آرزو کیانی آرا، زهرا فقیهی، مهربان بدوی، مبینا حسن زاده، عطیه شهسواری، سارا موسوی، رویا نوروزی، بهار ایزدگشب، زینب بذرافکن، ستاره رحمانیان، فاطمه مهری، فاطمه خلیلی، ملیکا محمدی، مریم کار اندیش و حدیث نوروزی ۲۰ بازیکنی هستند که به اردوی تیم ملی هندبال دعوت شده‌اند و تمرینات خود را زیر نظر مریم فخری و نشمین شافعیان انجام خواهند داد.

همچنین الناز یارمحمدی، زهرا افشاری، محدثه شبانی، زهرا فتوتی، مائده عشاقی، آرزو بهمئی، سنا باقری، فاطمه مریخ، نسترن گودرزی، شهرزاد نصوحی، آسمان بدوی، سبا زنگنه، هستی دخایی، سعیده غضنفری، غزاله مهری، صبا دهقانی، هستی آریان فر، الهه نیکان، سوفیا فیلسوف، فاطمه شاهین و آریانا متابعان نیز به اردوی تیم جوانان دختر ایران فراخوانده شده‌اند.

مریم رضائیان (سرپرست)، نشمین شافعیان (سرمربی)، نسترن ابریشم کار (پزشکیار) و شادی باقری (روانشناس) تیم جوانان را در این اردو همراهی خواهند کرد.

گفتنی است؛ بیستمین دوره هندبال قهرمانی بانوان آسیا آذر امسال و بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی دختران جوان جهان ۳۰ خرداد تا ۱۰ تیر به میزبانی مقدونیه شمالی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • حضور شمشیربازان چادرملو در رقابت‌های انتخابی آسیا
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک