Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@02:15:33 GMT

‌ستاد مرکزی شورای وحدت خوزستان افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۴۱۷۴

‌ستاد مرکزی شورای وحدت خوزستان افتتاح می‌شود

گروه استان‌ها ـ عضو هیئت رئیسه شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان با اشاره به افتتاح ستاد مرکزی این شورا گفت: نخستین همایش بزرگ فرهنگیان شورای وحدت نیروهای انقلابی حامی آیت الله رئیسی در اهواز برگزار می شود. - اخبار استانها -

اردشیر شریف زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: شورای وحدت نیروهای انقلابی خوزستان براساس رسالت دینی و انقلابی خود از نامزد اصلح آیت‌الله رئیسی حمایت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شورای وحدت در استان با استفاده از نیروهای مومن و متعهد ستادهای شهرستانی را راه اندازی کرده است که این ستادها بر محور اخلاق و ایجاد مشارکت بالا در حال فعالیت هستند.

عضو هیئت رئیسه شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان با اشاره به افتتاح ستاد مرکزی این شورا گفت: نخستین همایش بزرگ فرهنگیان شورای وحدت نیروهای انقلابی حامی آیت الله رئیسی در اهواز برگزار می شود.

مسئول ستاد انتخاباتی محسن رضایی در خوزستان منصوب شدانتخابات 1400| نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: ریشه تضرر سهامداران عملکرد ضعیف دولت بود / مردم به دنبال دولت انقلابی هستندمسئول ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در خوزستان منصوب شدانتخابات 1400| مازندرانی‌ها در تدارک انتخاباتی پرشور‌ / مردم چه مطالبه بر زمین ماند‌ه‌ای از رئیس جمهور آینده دارند؟ + فیلم

شریف‌زاده درباره جزئیات این همایش گفت: این همایش امروز با رعایت ضوابط بهداشتی در حسینیه امام حسین (ع) اهواز برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: ستاد مرکزی شورای وحدت استان خوزستان تا پایان هفته در اهواز افتتاح خواهد شد و احکام روسای ستادهای  28 شهرستان نیز صادر شده است.

شریف‌زاده گفت: حامیان سید ابراهیم رئیسی ضمن اعتقاد به یک رقابت سالم انتخاباتی، آماده تشریح برنامه ها و مواضع کاندیدای مورد حمایت خویش هستند.

انتهای پیام/341/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای وحدت نیروهای ستاد مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۴۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد جامع بیان کرد: ساخت این دیوار حائل از آبان ماه سال گذشته با هدف رفاه حال شهروندان و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی به ویژه ریزش سنگ هنگام باران آغاز و در آینده نزدیک به پایان خواهد رسید.

وی با بیان اینکه ساخت دیوار حائل خیابان چهار شهید خالدی به روش سنگچین به ارتفاع ۲ متر انجام خواهد شد ابراز امیدواری کرد: با ساخت پارک محله‌ای توسط شهرداری در امتداد دیوار حائل، این طرح هر چه سریع‌تر تکمیل شود.

معاون بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در خصوص جابه جایی ساکنین این منطقه (منبع آب اهواز) برای جلوگیری از خطرات احتمالی گفت: ساخت واحد مسکونی برای بخشی از ساکنین این منطقه بر عهده راه و شهرسازی است.

وی افزود: در این راستا کار ساخت حدود ۲۳۰ واحد برای جابه جایی ساکنین منطقه منبع آب در دست اجرا قرار گرفت و اکنون پیشرفت فیزیکی این واحد‌ها بیش از ۷۰ درصد است.

محله "منبع آب" یکی از مناطق حاشیه نشین در شهر اهواز است؛ این منطقه هرچند در حاشیه شهر قرار ندارد، اما با توجه به ساختار منازل مسکونی و معضلات آن به عنوان یکی از مناطق حاشیه‌نشین اهواز به شمار می‌آید.

 

دیگر خبرها

  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود