Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرامی، گفت:رعایت قانون و پرهیز از اعمال سلیقه موجب افزایش اعتماد مردم و گرم شدن فضای انتخابات خواهد شد.

حسن بهرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: مدیریت صحیح انتخابات باید مبتنی بر قوانین باشد ضمن اینکه اعضای هیات باید اصل بی طرفی و قانون محوری را اولویت خود در امور مربوط به انتخابات قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان روانسر افزود: برگزاری انتخابات پیش رو به صورت سالم و با مشارکت آگاهانه و حضور حداکثری مردم، هدف همه مسئولان و متولیان ، ناظران و بازرسان انتخابات است تا نقشه های دشمن عملی نشود.

 

وی خاطر نشان کرد: همه ما موظف هستیم زمینه حضور حداکثری مردم برای برگزاری انتخابات پرشور را فراهم  چون مشارکت حداکثری توطئه‌های استکبار علیه انقلاب اسلامی را خنثی می‌کندپس ضروری است مردم با حضور پرشور و جدی بار دیگر اقتدار نظام را در جهان به نمایش بگذارند.

 

بهرامی تصریح کرد: حضور مردم درعرصه انتخابات نشان می‌دهد فشارها، سختی‌ها و تحریم‌ها نتوانسته این ملت را از مسیر ارزشمند و عزت مندی که انتخاب کرده‌است، باز داردو حضور حماسی مردم پیامی را به همه جهان مخابره خواهد کرد و نشان می‌دهد که مردم پای این نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

 

رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان روانسر  گفت:در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۶۷ بازرس و ۹ سربازرس مسوولیت بازرسی انتخابات در این شهرستان را بر عهده دارند.

 

پایان پیام/712

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات سالم هیئت نظارت بر انتخابات حضور حداکثری درانتخابات انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۴۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نراقی: فردا دانشجویان ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکا و اروپا تجمع می‌کنند

 دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور: فردا ظهر در دانشگاه‌های سراسر کشور تجمعاتی با حضور حداکثری دانشجویان در حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در گفتگو با دانشجو گفت: خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در حمایت از مردم فلسطین و غزه بی نظیر است.

وی افزود: اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان را محکوم می‌کنیم و در همین راستا از فردا ظهر در دانشگاه‌های سراسر کشور تجمعاتی با حضور حداکثری دانشجویان در حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • ۳۱۰ نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت در شهر مشهد جان باختند
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • ملزم بودن رعایت پرهیز‌های دارویی آنتی بیوتیکی طیور زنده قبل از ارسال به کشتارگاه‌ها
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • نراقی: فردا دانشجویان ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکا و اروپا تجمع می‌کنند
  • لزوم پرهیز از مجادله‌های بیهوده در سطح جامعه