Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، علیرضا احمدی رئیس شورای مرکزی و سیاستگذاری نهضت هرخانه یک ستاد آیت الله رئیسی در نشست خبری تشریح برنامه‌های این نهضت که صبح امروز در خبرگزاری فارس برگزار شد، گفت: از زمان نام نویسی آیت الله رئیسی ایشان بحث نهضت هرخانه یک ستاد را مطرح کردند که این موضوع طرح خوبی برای مشارکت عمومی مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز حتی یک رای هم می تواند در سرنوشت کشور تاثیر گذار باشد، افزود:  آیت الله رئیسی در جهت منافع نظام وارد انتخابات شدند. ما نیازمند یک نهضت برای حضور مردمی هستیم و وظیفه داریم در این نهضت مردم را آگاه کرده و به سمت مشارکت عمومی در انتخابات ریاست جمهوری سوق دهیم.

احمدی تصریح کرد: سفرهای استانی آیت الله رئیسی باعث فعال شدن کارخانه ها و مراکز تولیدی بسیاری در سطح کشور شد. شاید وظیفه ای در این حوزه و موضوعات نداشت و باید دولت اقدام به این کار جهادی می‌کرد که کوتاهی شد. امروز باید با برنامه تاثیر گذار وارد عرصه شد و مشکلات مردم را برطرف کنیم.

وی اضافه کرد: برای نهضت هرخانه یک ستاد سامانه ای را راه اندازی کردیم که هر فردی تمایل داشت خانه اش را تبدیل به ستاد کند، ثبت نام کند.

وی ادامه داد: هر رای مردم باعث می شود دشمنان اسلام به سمت ناامیدی رفته و کشور اقتدار خود را حفظ کند. رئیس جمهوری که با رای بالا سر کار بیاید دارای قدرت زیادی در فعالیت های کلان است.

وی گفت: به سمتی حرکت کنیم که تنش رفتاری و اخلاقی ایجاد نشود. در واقع معنویت و اخلاق لازمه هر فعالیتی است. باید اثبات کنیم که آیت الله رئیسی می تواند مشکلات را برطرف کند.کسانی هم که در شهر و روستا منصوب می شوند حق تجمل گرایی را ندارند ایشان به هر قیمتی خواستار رئیس جمهور شدن نیست.

احمدی ادامه داد: امروز جوانان همه گرفتار مشکلات اقتصادی و اجتماعی هستند و دنبال کسی هستند که مشکلات آنها را برطرف کند. از رسانه ها درخواست داریم نسبت  به بداخلاقی ها حساس باشند.

ادامه دارد...

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری آیت الله رئیسی علیرضا احمدی آیت الله رئیسی یک ستاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۴۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل

رئیس‌جمهور همزمان با روز کارگر از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_همزمان با روز کارگر با حضور در کارخانه ایران خودرو دیزل ضمن بازدید از بخش‌هایی از کارخانه از جمله سالن خط تولید، با تعدادی از کارگران نیز گفت‌وگویی صمیمانه و چهره به چهره داشت و وضعیت شغلی و معیشتی آنها را جویا شد.

این کارخانه در مساحتی بالغ بر ۷۶۰ هزار متر مربع با ۵ هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل سالانه ۲۲ هزار دستگاه محصولات باری کشنده شامل کامیون، کشنده و کامیونت و ۱۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه محصولات مسافری شامل ون، اتوبوس و مینی بوس تولید می‌کند.

یادآور می شود؛ کارخانه ایران خودرو دیزل با اهتمام ویژه دولت مردمی به امر تولید، در سال گذشته رشد تولید بیش از ۶۰۰ درصدی را محقق کرده و برای افزایش آن تا سال ۱۴۰۴ نیز هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 749319

دیگر خبرها

  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • مناظره در باره نقش مردم در حکومت در دیدگاه های آیت الله مصباح یزدی و آیت الله مرتضی مطهری
  • (تصاویر) این زن زندگی خود را وقف گربه‌ها کرد
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است