Web Analytics Made Easy - Statcounter

مایکل فلن، مشاور امنیت ملی دولت سابق متعلق به دونالد ترامپ در آمریکا در حالی که اخیرا در اظهاراتی جنجالی خواستار اجرای کودتایی مشابه با کودتای اخیر ارتش میانمار در داخل آمریکا شده بود، از این اظهاراتش عقب نشینی کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه بیزینس اینسایدر، ماه فوره ارتش میانمار در کودتایی دولت منتخب این کشور را سرنگون و رهبرانش را بازداشت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مایکل فلن که برای مدت کوتاهی در دولت دونالد ترامپ به عنوان مشاور امنیت ملی خدمت کرد، در اظهار نظری تازه گفت که برای وقوع کودتای نظامی در آمریکا "دلیلی وجود ندارد". این اظهارنظر وی در حالی مطرح شد که او یک روز قبل از آن در یک کنفرانس "کیو انان" بر خلاف این صحبت را مطرح کرده و بر لزوم وقوع یک کودتای نظامی مشابه با کودتای میانمار در آمریکا تاکید کرده بود.

فلن در پستی در پیام‌رسان تلگرام که مورد علاقه گروه‌های راست افراطی است، نوشت: بگذارید خیلی صریح بگویم – به هر حال دلیلی برای وقوع یک کودتا در آمریکا وجود ندارد و من هیچ وقت خواستار اقدامی از این دست نشده و نمی‌شوم.

فلن خطاب به ۲۲۷۰۰۰ عضو کانالش در تلگرام نوشت: هرگونه گزارش درخصوص هر باور دیگر من یک ماجرای ساختگی گستاخانه مبتنی بر گزارشی تحریف شده از یک هیات در یک کنفرانس آمریکایی‌های وطن پرست است که همچون من عاشق این کشور هستند.

اما این صحبتهای فلن مغایر با آن چیزی هستند که او یک روز قبل از آن در کنفرانسی در شهر دالاس ایالت تگزاس مطرح کرد.

در جریان این کنفرانس، مایکل فلن در پاسخ به سوال یکی از مستمعین از خودش درخصوص تکرار کودتای میانمار در آمریکا گفت: این کودتا باید در اینجا رخ دهد.

ویدیوی این اظهار نظر جنجالی فلن بلافاصله در رسانه‌های اجتماعی پخش شده و او در پست تلگرامی‌اش ادعا کرد که رسانه صحبتهای او را "دستکاری" کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مایکل فلن آمریکا مایکل فلن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۴۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌نشینی اسرائیل از مطالبه اولیه خود درباره آزادی اسرا

به گزارش همشهری آنلاین، طبق ادعای منابع مورد استناد نیویورک‌تایمز اسرائیلی‌ها در پی ارزیابی‌هایی که نشان می‌دهند برخی از اسرا زنده نیستند اکنون خواستار آزادی ۳۳ اسیر هستند.

یک مقام اسرائیلی به نیویورک‌تایمز گفت که برخی از اسرایی که ما خواستار آزادی آنها بودیم در اسارت حماس جانشان را از دست داده‌اند.

روزنامه تایمز اسرائیل هم نوشته اسرائیل در توافق مبادله اسرا با حماس خواستار آزادی اسرایی شده که زن، کودک، مرد بالای ۵۰ سال و یا بیمار هستند.

کد خبر 848150 منبع: ایسنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین

دیگر خبرها

  • کودتای ۵۰ میلیاردی در استقلال | دلیل برکناری خطیر از مدیرعاملی مشخص شد
  • کودتا در استقلال برای ۵۰ میلیارد تومان؟
  • قدردانی جهاد اسلامی از جنبش‌های دانشجویی برای حمایت از غزه
  • منبع فلسطینی: اسرائیل از مواضع خود عقب‌نشینی کرد
  • آخرین تحولات و جزئیات مذاکرات قاهره از زبان منبع فلسطینی
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • عقب‌نشینی آمریکا از تحریم گردان نظامی افراطی رژیم صهیونیستی
  • تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!
  • گردباد در آمریکا/ ۵ نفر کشته و ۱۳۰ تَن زخمی شدند
  • عقب‌نشینی اسرائیل از مطالبه اولیه خود درباره آزادی اسرا