Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-04@23:25:53 GMT

دخالت‌های دولت در پول ملی باید قطع شود

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۴۵۱۲

‍‍‍‍‍‍

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دخالت‌های دولت در پول ملی باید قطع شود، گفت: مهمترین مانع رشد اقتصادی و عامل اصلی مشکلات کشور، دولت‌ها هستند و نقطه تحول نیز خود دولت است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

  محسن رضایی میرقائد، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز(سه‌شنبه، ۱۱ خرداد) در ادامه برنامه‌های انتخاباتی خود در جمع فعالان اقتصادی و در نشستی که در محل اتاق بازرگانی تهران برگزار شد، گفت: من برای میتینگ دادن اینجا نیامده‌ام و درد مشترک ما اقتصاد و هدف ما توسعه پایدار اقتصاد کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تاریخ گویای پیش‌بینی‌های درست بنده در خصوص مشکلات اقتصادی امروز است، البته به فضل الهی نخواهیم گذاشت این شرایط پایدار باشد.

رضایی دهه ۹۰ را دهه فرصت‌های از دست رفته دانست و گفت: در ۵۰ سال گذشته برای نخستین بار است که استهلاک سرمایه‌گذاری از سرمایه‌گذاری جدید بیشتر است و همه بر شرایط و مشکلات اقتصادی آشنا هستید.

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید جلوی اشتباهات را بگیریم و نگذاریم دولت‌های گذشته تکرار شود. ممکن است به نقطه غیرقابل بازگشت برسیم که زیبنده مردم ما نیست. مهمترین مانع رشد اقتصادی و عامل اصلی مشکلات کشور، دولت‌ها هستند و نقطه تحول نیز خود دولت است، دخالت‌های دولت در پول ملی باید قطع شود.

رضایی ادامه داد: دولت باید در اقتصاد که در حال توسعه است، نقش داشته باشد. دولت می‌تواند شتاب دهنده خوبی باشد تا اینکه توسعه اقتصادی در ایران سرعت گیرد، اما شتاب دهنده نباید خودش رقیب بخش خصوصی شود.

وی صنعتی شدن در ایران را عقیم دانست و گفت: ما سعی خواهیم کرد که شرایط را اصلاح کنیم. من اگر رئیس جمهور شوم، خواهید دید که جایگاه واقعی اتاق بازرگانی را باز خواهم گرداند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: محسن رضایی ، نامزد ریاست جمهوری ، انتخابات ریاست جمهوری ، سیزدهمین دوره انتخابات

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: محسن رضایی نامزد ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۴۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونسیسائو: اجازه دهید دور از سر و صدا بمانم!

به گزارش "ورزش سه"، انتخابات ریاست باشگاه پورتو هفته قبل با پیروزی ویلاش بواش به پایان رسید و دوران ریاست چهار دهه ای پینتو داکاستا تمام شد. مربی سابق پورتو حالا رئیس جدید است و باید دید او برای نیمکت تیمش چه تصمیمی خواهد گرفت. این در حالی است که قبل از انتخابات، داکاستا قرارداد کونسیسائو را تمدید کرده بود.

دو روز پیش در جریان بازی والیبال زنان پورتو، دوربین ها داکاستا و ویلاش بواش را در حالی شکار کردند که به گرمی با هم خوش و بش می کردند و یکدیگر را در آغوش گرفتند.

دیروز وقتی از کونسیسائو در مورد این برخورد گرم سوال شد، او پاسخ داد: «این یک نشانه مثبت و خوب برای باشگاه بود. کسی که در انتخابات شکست خورد، به فرد پیروز تبریک گفت و مشخص شد اختلاف و دشمنی وجود ندارد. من البته مجبور نیستم در این رابطه توضیح بدهم. حالا یک رئیس جدید داریم و در این رابطه خودش توضیح خواهد داد. من مربی تیم هستم و وظیفه ام آماده کردن تیم برای بازی های پیش رو است. ترجیح می دهم دور از سر و صدا و حاشیه بمانم. در مجموع خوشحال شدم که آنها را در جوی دوستانه و صمیمی دیدم.»

دیگر خبرها

  • محمودزاده: رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ 
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ
  • کونسیسائو: اجازه دهید دور از سر و صدا بمانم!
  • رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند؛ مجلس در زمینه چای دبش و پتروشیمی باختر کوتاهی کرد
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • گام اول به سمت دولت تنظیم‌گر برداشته شد
  • شبکه ملی تنظیم‌گری ایران رونمایی شد