Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@00:05:07 GMT

اوضاع وخیم احسان حدادی در آستانه المپیک

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۴۵۴۰

اوضاع وخیم احسان حدادی در آستانه المپیک

یک پزشک در مورد وضعیت دیسک کمر احسان حدادی می‌گوید تعجب می‌کنم که مشکل او بیش‌تر از درد کمر نیست چون وضعیت در عکس‌ها بدتر از چیزی است که احساس می‌کند.

به گزارش مشرق، احسان حدادی، قهرمان پرتاب دیسک آسیا به تازگی با مشکل دیسک کمر مواجه شده که تمرینات او را تحت تاثیر قرار داده است.

این ورزشکار که اکنون در آمریکا به سر می‌برد به دلیل مشکل دیسک کمر خود نمی‌تواند پرتاب‌های بلندی انجام دهد و قرار است برای بررسی وضعیت و درمان به ایران برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوضاع حدادی در آستانه بازی‌های توکیو احتمال آماده نبودن و حتی نرسیدنش به المپیک را مطرح کرده است که پس از بررسی‌های پزشکی نظر نهایی اعلام می‌شود.

در فیلمی که فدراسیون دوومیدانی منتشر کرده، دکتر پاکزاد که حدادی در آمریکا به او مراجعه کرده توضیحاتی در مورد وضعیت آسیب‌دیدگی‌ این ورزشکار ارائه می‌دهد و می‌گوید: مقداری عضله‌ها سفت شده و این درد گاهی به پا می‌رسد. احساس می‌کنم به دلیل این مشکل پتانسیل کاملی ندارد. خطرات اولیه مشکل مقداری درد است و به مرور می‌تواند به عصب ضرر بزند و باعث شود که به طور دائمی ضرر ببیند. البته در حال حاضر به این مرحله نرسیده است اما سورپرایزم که مشکل این ورزشکار بیش‌تر از این نیست چون در عکس‌ها وضعیت بدتر از چیزی است که حس می‌کند.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین احسان حدادی دوومیدانی پرتاب دیسک المپیک 2020 ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۴۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی

در مراسمی با حضور جمعی از مسئولین و اهالی، کلنگ احداث المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی در آرامستان زادگاه این شهید واقع در روستای علی آباد دشتابی بر زمین زده شد.

شهید انتظامی احسان بابائی به همراه ۱۰ نفر از همرزمانش بامداد روز جمعه (۲۴ آذر ماه ۱۴۰۲) در عملیات تروریستی جیش الظلم به مقر انتظامی شهرستان راسک سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • صلیب سرخ: شرایط انسانی در افغانستان وخیم و نیازمند رویکرد جدیدی است
  • از ساخت داروی درمان دیسک کمر تا تلاش موفق کشتی‌گیران فرنگی برای کسب تمام سهمیه‌های المپیک
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • عفونت چشم کار دست زارع داد/آخرین وضعیت یزدانی برای حضور در المپیک
  • تاریخ‌سازی خشن‌ترین دختر ایران در آستانه المپیک
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • تعطیلی جایگاه زباله غیر مجاز دستک آستانه اشرفیه
  • بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد
  • ۶۵ درصد تلفات جاده ای گیلان راکب موتورسیکلت و عابران پیاده هستند