Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@22:43:45 GMT

کارتون/ آن مرد با کلید آمد با بیل می‌رود!

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۴۵۴۱

کارتون/ آن مرد با کلید آمد با بیل می‌رود!

روحانی که در تبلیغات انتخابات خرداد ماه ۹۲ از نماد کلید برای برداشتن تحریم‌ها و رونق اقتصادی استفاده کرد امروز در سخنانی عجیب گفت: ما دو بیل می‌خواستیم یک بیل برای اینکه به کمر کرونا بزنیم یک بیل هم می‌خواستیم به کمر تحریم بزنیم.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روحانی که در تبلیغات انتخابات خرداد ماه ۹۲ از نماد کلید برای برداشتن تحریم‌ها و رونق اقتصادی استفاده کرد امروز در سخنانی عجیب گفت: ما دو بیل می‌خواستیم یک بیل برای اینکه به کمر کرونا بزنیم یک بیل هم می‌خواستیم به کمر تحریم بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا این سوال از رئیس جمهور مطرح می‌شود که تحریم‌هایی که قرار بود با تدبیر و کلید تدبیر برطرف شود چگونه شد که در پایان دولت دست به بیل شدید؟

منبع: دانا

کلیدواژه: یک بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۴۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش یک روحانی به ماجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس

زی‌سان: ژوزه مورایس سرمربی سپاهان، اعلام کرد دین رحمت و مهربان را برگزیده و مسلمان شده است.

به گزارش زی‌سان، مورایس پرتغالی که از سال گذشته هدایت سپاهان را بر عهده گرفته، از آیین مسیحیت به دین اسلام و مذهب شیعه گرویده است. این خبر در نشست مطبوعاتی سپاهان و پس از پیروزی مقابل استقلال ملاثانی اعلام شد.

او که گفته می‌شود به زودی با یک زن مسلمان ایرانی پیوند ازدواج خواهد بست، یکی از ده‌ها ستاره و چهره نامدار فوتبال است که دین اسلام را برای ادامه زندگی برگزیده است. 

پیش از مورایس، چهره‌های نامداری نظیر فرانک ریبری، کلارنس سیدورف، نیکولاس آنلکا، پل پوگبا و. مسلمان شده بودند.

tags # ژوزه مورایس ، شیدا مقصودلو سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی ایتالیا در یورو 2000 به روایت کارتون / فیلم
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • کتاب نامداران موسیقی سنندج رونمایی شد
  • حاجی می‌گفت: می‌توانیم چند بار اسراییل را شخم بزنیم
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • بهترین زمان برای مسواک زدن چه وقتی است؟
  • (عکس) واکنش یک روحانی به نقش یک زن در مسلمان شدن مورایس
  • واکنش یک روحانی به ماجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس
  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»