Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@07:06:56 GMT

وزیر کشور تاجیکستان وارد تهران شد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۴۵۹۶

رمضان رحیم زاده وزیر کشور تاجیکستان با هدف گفتگو و رایزنی در خصوص مسائل دو جانبه ایران و تاجیکستان وارد تهران شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ رمضان رحیم‌زاده وزیر کشور تاجیکستان بامداد امروز با استقبال بابک دین‌پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور وارد تهران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سفر کاری که به مدت سه روز به طول خواهد انجامید، آقای رحیم‌زاده با رحمانی فضلی وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران درخصوص همکاری‌های دوجانبه در زمینه امنیت، مبارزه با تروریسم و افراط‌گرایی، امضای صورت‌جلسه همکاری درخصوص موضوعات امنیتی و سیاسی کشور، وارد گفتگو خواهند شد.

دیدار با سردار حسین اشتری از دیگر محور‌های مهم سفر وزیر کشور تاجیکستان به تهران است و قرار است در مراسم صبحگاهی یگان ویژه ناجا حضور یابد.

بازدید از مراکز تاریخی، فرهنگی و گردشگری شهر شیراز از دیگر برنامه‌های مهم وزیر کشور تاجیکستان در سفر سه روزه اش به ایران است.

پیشتر عیدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران در اسفند ماه سال گذشته طی سفر به دوشنبه پایتخت تاجیکستان با آقای رمضان رحیم‌زاده وزیر کشور تاجیکستان درخصوص مسائل منطقه خاورمیانه، افراطی گری، تروریسم، قاچاق انسان، قاچاق مواد مخدر و ناامنی بحث و گفتگو کرده بود و از این جهت سفر اقای رمضان رحیم‌زاده به ایران با هدف تحکیم بیشتر روابط دو جانبه کشور صورت می‌گیرد.

برچسب ها: وزیر کشور تاجیکستان ، وزارت کشور ، همکاری‌های دوجانبه ، مبارزه با تروریسم ، امنیتی و سیاسی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: وزیر کشور تاجیکستان وزارت کشور همکاری های دوجانبه مبارزه با تروریسم امنیتی و سیاسی وزیر کشور تاجیکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۴۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه«ایران اکسپو۲۰۲۴»

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی ظهر دوشنبه ضمن بازدید از ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران در تهران که برای روز سوم در نمایشگاه بین المللی تهران برپا است، با همراهی علیرضا فخاری، استاندار تهران و تیم اقتصادی از این رویداد اقتصادی بازدید کرد.

بر اساس این گزارش وحیدی با حضور در غرفه استان تهران مستقر در سالن ۴۱ این نمایشگاه توانمندی های این استان را مورد بررسی قرار داد.

گفتنی است که در این بازدید که با حضور محمد علیمهری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، برگزار شد نقاط ضعف و قوت، فرصت ها و چالش های پایتخت در حوزه اقتصادی را برای وزیر کشور بازگو کرد.

لازم به ذکر است که نمایشگاه «ایران اکسپو ۲۰۲۴» بزرگترین و مهم‌ترین رویداد تجاری در جهت ارتباط با بازارهای بین‌المللی در کشور ایران است که با پشتوانه سازمان توسعه تجارت جمهوری اسلامی ایران ششمین دوره آن از تاریخ هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز و ای رویداد تا ۱۲ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6092286

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه «اکسپو۲۰۲۴»
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه«ایران اکسپو۲۰۲۴»
  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • آغاز همکاری حمل ونقل بین المللی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار کلید خورد
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/ بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • خبر جدید وزیر صنعت برای متقاضیان خودرو/ علی‌آبادی: این خودرو‌ها را وارد کردیم؛ می‌توانید ثبت‌نام کنید و بخرید
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار