Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-06@22:27:29 GMT

یحیی سنوار: عدد ۱۱۱۱ را خوب به خاطر بسپارید

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۴۶۰۲

یحیی سنوار: عدد ۱۱۱۱ را خوب به خاطر بسپارید

یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در نوار غزه تاکید کرد که عدد «۱۱۱۱» را از طرف حماس، مقاومت و گردان‌های قسام خوب به خاطر بسپارید.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سنوار اظهار داشت که جزئیات بیشتر در مورد این رقم را به زودی خواهید فهمید.

این گزارش می‌افزاید: احتمالا عدد ۱۱۱۱ به تعداد اسرای فلسطینی اشاره دارد که قرار است در جریان مبادله اسرا با رژیم صهیونیستی آزاد شوند و ۴ عدد یک هم بیانگر اسارت ۴ نظامی اسرائیلی نزد گردان‌های قسام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آنگونه که برخی منابع اعلام کرده‌اند، پرونده مبادله اسرا بین حماس و رژیم صهیونیستی شاهد پیشرفت‌هایی بوده و احتمال می‌رود قرارداد مبادله اسرا به زودی به امضا برسد.

یحیی سنوار در اظهارات روز دوشنبه خود تاکید کرد که تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهیم مسئله عمران و بازسازی باریکه غزه یا لغو محاصره به موضوع مبادله اسرا پیوند داده شود و این دو مسئله کاملا جدا از هم هستند.

این اظهارات سنوار بعد از دیدار او با فرستاده رییس جمهوری مصر، بیان شد. رییس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه ظهر روز دوشنبه با عباس کامل رییس سازمان اطلاعات دیدار کرد.


سفر هیئت اسرائیلی به قاهره برای بررسی پرونده مبادله اسرا


در همین پیوند، شبکه عبری زبان کان اعلام کرد که یک هیئت رسمی اسرائیلی قرار است هفته آینده برای پیگیری و بررسی پرونده مبادله اسرا با جنبش حماس راهی قاهره شود.

این شبکه افزود که در صورت امضای توافق مبادله اسرا، در میان اسرای فلسطینی که قرار است آزاد شوند، شماری از افرادی نیز وجود خواهند داشت که به دست داشتن در کشتن اسرائیلی‌ها متهم هستند.

شبکه کان افزود که مذاکرات برای مبادله اسرا بین مقاومت و رژیم صهیونیستی قبل از آغاز جنگ اخیر با پیشرفت‌هایی همراه بود.

به گفته این شبکه، رژیم صهیونیستی حدود یک ماه و نیم پیش لیستی از اسرایی که حاضر به آزادی آن‌ها شده را در اختیار حماس قرار داده بود.

این شبکه همچنین بیان کرد که این لیست شامل حدود ۱۰۰ اسیر فلسطینی می‌باشد.

شبکه کان همچنین فاش کرد که یک مسئول بلندپایه اسرائیلی در همان موقع برای پیگیری پرونده مبادله اسرا راهی یکی از کشور‌های عربی شد و خواستار کمک به پیشبرد این پرونده شد، اما در نهایت نتیجه‌ای حاصل نشد و اکنون پیگیری این پرونده به مصری‌ها سپرده شده است.

یکی از پیش شرط‌های حماس در مورد پرونده مبادله اسرا، آزادی تمامی اسرایی است که به موجب قرارداد شالیت آزاد شده و پس از آن به اسارت گرفته شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: یحیی سنوار عدد 1111 تبادل اسرا پرونده مبادله اسرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۴۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، شاگردانش باید از بازی امروز مقابل نساجی درس بگیرند.

طرفداری | اوسمار ویرا پس از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل نساجی در هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر صحبت کرد.

اوسمار ویرا اظهار داشت:

می‌خواستم یادی کنم از کسانی که 23 سال پیش در بازی پرسپولیس و شموشک خانواده خودشان را از دست دادند و روز گذشته سالگرد آن روز بود. می‌خواهم بدانند که ما همیشه به یاد آنها هستیم. همچنین می‌خواستم از کسانی که نزدیکان خودشان را در سیل برزیل از دست دادند یاد کنم. آنجا نزدیک جایی است که من زندگی می‌کنم و به بازیکنانم هم گفتم که به خاطر برد خوشحالم، اما به یاد آن دوستانم هستم.

وی در ادامه افزود:

امروز بازی بود که می‌توانیم از آن درس بگیریم. در نیمه اول خوب بازی کردیم و شانس‌هایی داشتیم، اما به خاطر جو ورزشگاه و اتفاقاتی که افتاد نتوانستیم بیشتر از یک گل بزنیم. در نیمه دوم به خاطر اخراجی که داشتیم بیشتر دفاعی بازی کردیم، اما به خاطر پتانسیل بازیکنان‌مان توانستیم یک گل بزنیم و بازی را حفظ کنیم و به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره جو ورزشگاه وطنی قائمشهر تصریح کرد:

تقریباً می‌دانستیم حضور تماشاگران را، چون په په لوسادا قبلاً در نساجی بوده است و در این مورد به ما اطلاع داده بود. بازی آخر فصل قبل هم در ورزشگاه تقریباً هوادار پرسپولیس بودند، اما امروز وقتی دیدم اکثریت هواداران نساجی هستند برایم جالب و زیبا بود. می‌خواهم دوباره به آنها تبریک بگویم به خاطر این جوی که وجود دارد.

اوسمار در واکنش به سؤالی درباره بازی هجومی تیمش گفت:

از وقتی از تابستان 2022 به اینجا آمدم هدف ما همیشه حمله کردن بوده است. تفکر یحیی گل‌محمدی هم همیشه حمله رو به جلو بود. ما چیزی را ادامه می‌دهیم که یحیی (گل‌محمدی) شروع کرده است و آن را جلو می‌بریم و بهتر می‌کنیم.

وی در مورد بحث تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس و اینکه آیا قرارداد آنها با نظر او تمدید می‌شود، گفت:

الان تمرکز ما بیشتر روی قهرمانی است و دفاع از چیزی که پارسال به آن رسیدیم. تمرکز ما روی آن است و امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند و آنها را نگه دارد. جلوتر که رفتیم درباره این موضوع تصمیم می‌گیریم.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • معترضان صهیونیست تظاهرات سکوت برگزار کردند
  • اسماعیل هنیه: آماده توافق آتش‌بس جامع هستیم
  • مذاکرات آتش‌بس غزه در قاهره هیچ پیشرفتی نداشت
  • متن توافق پیشنهادی مبادله اسرا بین حماس و اسرائیل منتشر شد
  • پیش‌نویس توافق مبادله اسرا: آزادی 800 اسیر فلسطینی در قبال 33 اسیر اسرائیلی
  • رسانه عبری متن توافق پیشنهادی مبادله اسرا را منتشر کرد
  • رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه رفت
  • رجز خوانی رژیم صهیونیستی در آستانه نشست قاهره
  • عاموس گلعاد: سنوار برای ما شروط تعیین می کند