Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیاری از صنایع به کاتالوگ محصولات خود اعتماد می کنند. کاتالوگ های چاپی همیشه یک ابزار بازاریابی ضروری برای تجارت چه در حوزه های B2B و چه B2C بوده اند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام چاپ آرمانی، تجارت الکترونیکی جهانی در حال پیشرفت است و افراد بیشتری خرید آنلاین می کنند. این یک چالش برای بسیاری از صنایع ایجاد می کند زیرا آنها عادت به کار با کاتالوگ های چاپی دارند، بنابراین برای آنها دشوار است که روند را دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیایید نگاهی دقیق تر به نقش چاپ کاتالوگ دیجیتال در تجارت الکترونیکی داشته باشیم.

کاتالوگ دیجیتال تجارت الکترونیک چیست؟

کاتالوگ دیجیتال سندی آنلاین است که محصولات یا خدمات شما را در دنیای چاپ دیجیتال به نمایش می گذارد، به عنوان یک لینک مستقیم قابل دسترسی است و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. این کلید تبدیل مشتریان بالقوه به خریداران است. کاتالوگ های دیجیتال در تجارت الکترونیکی به خریداران این امکان را می دهند تا اطلاعات خاص محصول را در چند ثانیه پیدا کنند: توضیحات کالا ، قیمت ها یا تصاویر محصول. چنین کاتالوگ هایی می توانند به ایجاد تجربه ای همه جانبه و غنی از اطلاعات برای خریداران آنلاین کمک کرده و احتمال حرکت آنها در مسیر خرید را بیشتر کنند.

چالش های اصلی انتقال کاتالوگ های چاپی خود به دیجیتال چیست؟

کاتالوگ های دیجیتال اگر به خوبی انجام شوند می توانند به شما کمک کنند فرصت های جدید را بدست آورید. با استفاده از کاتالوگ محصولات آنلاین، می توانید به کانال های جدید گسترش پیدا کنید، با تأمین کنندگان جدید کار کنید، فروش را افزایش دهید و موارد دیگر. با این حال، ممکن است هنگام کار با کاتالوگ های دیجیتال با برخی از مشکلات روبرو شوید.

1.انتخاب ابزار مناسب.

آیا می خواهید مطمئن شوید که خریداران از خرید محصولات شما راحت هستند؟ سپس، بسته به نیاز شغلی خود، باید یک راه حل مناسب برای فهرست آنلاین انتخاب کنید. در حالی که ابزارهای مختلفی برای ایجاد کاتالوگ تجارت الکترونیکی وجود دارد، همه آنها مناسب نیستند. برای انتخاب صحیح، از ابزاری استفاده کنید که دارای یک آزمایش آزمایشی هستند، بنابراین می توانید عملکرد این ابزار را کاوش کنید و ببینید چه کاری می تواند برای تجارت شما انجام دهد. نسخه آزمایشی به شما کمک می کند تا قالب مورد نظر خود را برای فهرست های خود تعیین کنید و چگونه می توانید آنها را تقویت کنید. به عنوان مثال برخی از ابزارهای کاتالوگ به شما امکان می دهند فیلم ها، تصاویر پاپ آپ، پیوندها و سایر تعاملی را اضافه کنید که می تواند کاتالوگ محصول شما را غنی کرده و جذابیت بیشتری برای خریداران ایجاد کند.

باید به خاطر داشته باشید که گرچه کاتالوگ های چاپی برای یافتن چیزی آسان ورق می خورند، کاتالوگ های مجازی باید از ساختار مناسبی برخوردار باشند. اطلاعات باید واضح، دقیق و به راحتی قابل دسترسی باشد. می توانید یک لیست از محتویات یا ابزار جستجو اضافه کنید، بنابراین مشتریان شما در عرض چند ثانیه آنچه را که نیاز دارند پیدا می کنند. علاوه بر این، در حالی که یک راه حل را انتخاب می کنید، به رابط کاربری آن نزدیکتر شوید: باید برای شما کاربر پسند و راحت باشد. بنابراین، وقت خود را برای درک نحوه کار این ابزار هدر نخواهید داد.

2. مدیریت کاتالوگ محصولات تجارت الکترونیکی.

این یک فرآیند استراتژیک برای ارائه اطلاعات جامع و صحیح در کاتالوگ محصولات شما در همه کانالهای فروش است. چه داده های محصول شما توسط شرکت شما ایجاد شده باشد و چه توسط تأمین کنندگان شما، شما باید صحت آن را مدیریت کنید. کاتالوگ های تجارت الکترونیکی معمولاً چندین مدیر را درگیر می کنند، بنابراین می توانند در ایجاد و تحویل کاتالوگ محصولات به روز شده از طریق کانال های توزیع مشکل ایجاد کنند. علاوه بر این، به روزرسانی منظم کاتالوگ های عظیم به زمان و تلاش نیاز دارد.

خوشبختانه با جابجایی کاتالوگ ها به صورت آنلاین می توانید روند کار را ساده کنید. با استفاده از کاتالوگ های دیجیتالی، نیازی به چاپ مجدد نسخه جدید و توزیع مجدد آن ندارید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که مجدداً پرونده را با فهرست محصولات خود بصورت آنلاین بارگذاری کنید و بلافاصله در دسترس مشتریان شما قرار می گیرد- در بیشتر موارد با همان لینک مستقیم که قبلاً برای آنها ارسال کرده اید. و مدیران فروش شما همیشه اطلاعات صحیحی را در دسترس خواهند داشت. یک برد-برد آشکار!

3. ساخت کاتالوگ های کاربر پسند

همه مشاغل سعی می کنند بهترین تجربه کاربری ممکن را به مشتریان خود ارائه دهند. این بدان معناست که نه تنها دسترسی کاتالوگ های تجارت الکترونیکی در رایانه های رومیزی و دستگاه های تلفن همراه امکان پذیر است، بلکه همچنین می توان آنها را به خوبی سازمان یافته نگه داشت. حتی اگر مطمئن هستید کاتالوگ های چاپی شما مشتری مدار هستند و اطلاعات مفصلی را ارائه می دهند، کاتالوگ های دیجیتال الزامات خاص خود را دارند. با انتخاب گزینه جستجو، فیلتر و مرتب سازی اطلاعات فروشگاه اینترنتی وب، به مشتریان خود اطمینان حاصل کنید که می توانند به راحتی فهرست محصولات شما را مرور کنند. این کار را می توانید با برچسب گذاری منظم و دسته بندی تمام محصولات خود انجام دهید.

اجازه ندهید چالش های فوق شما را از حرکت دیجیتالی باز دارد. انتشار کاتالوگ در قالب آنلاین دارای مزایای فراوانی است. با کاتالوگ های مجازی دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه صرف چاپ و توزیع نخواهید داشت. قالب آنلاین امکانات جدیدی مانند توزیع از طریق سیستم عامل های آنلاین، ارسال کاتالوگ در شبکه های اجتماعی و موارد دیگر را برای شما باز می کند. این به کاهش هزینه های چاپ، آگاهی از نام تجاری و جلب مخاطبان بیشتری از خریداران آنلاین کمک خواهد کرد. و اگر این کافی نیست.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کاتالوگ های دیجیتال تجارت الکترونیکی کاتالوگ های دیجیتال تجارت الکترونیکی کاتالوگ های چاپی کاتالوگ محصولات کاتالوگ محصول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۴۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم درباره زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان

به گزارش تابناک، رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: درباره متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان لازم است این توضیح را بدهم که از اول فروردین‌ماه لازم‌الاجراست منتها با توجه به این‌که برنامه هفتم همچنان مورد ایراد شورای نگهبان است باید این ایرادات رفع شده تا تبدیل به قانون شود.

حمیدرضا حاجی‌بابایی اظهار داشت: متناسب سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین‌ماه لازم‌الاجراست منتها بعد از رفع ایرادات شورای نگهبان در دستور کار قرار می‌گیرد.

 رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی جدول هفت لایحه بودجه گفت: این جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌ها است، دولت اعتبارات دستگاه‌ها را به صورت تجمیعی آورده است. برای اولین‌بار به دو جدول ۷ و ۱-۷ تقسیم شده که جدول «۷» مربوط به حقوق و مزایا و جدول ۱-۷ مربوط به برنامه‌ها است.

رئیس کمیسیون تلفیق اظهار کرد: اعتراضی بود که چرا اعتبارات برخی دستگاه‌ها افزایش داشته که معلوم شد که برای حقوق و دستمزد نیست و به خاطر برنامه آن دستگاه‌ها ما در نهایت تغییرات اساسی درباره اعتبار دستگاه‌ها نداشتیم و تغییرات جزئی اعمال شده، بنابراین جدول هفت عینا طبق پیشنهاد دولت به تصویب رسید.

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ همچنین تصریح کرد: درباره متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان لازم است این توضیح را بدهم که از اول فروردین‌ماه لازم‌الاجراست؛ منتها با توجه به این‌که برنامه هفتم همچنان مورد ایراد شورای نگهبان است، باید این ایرادات رفع شده تا تبدیل به قانون شود. بعد از آن احکام بازنشستگان زده خواهد شد و بودجه آن هم پیش‌بینی شده است.

منبع: ايسنا

دیگر خبرها

  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آنان انجام می‌شود
  • بازنشستگان بخوانند/ واریزی بزرگ به حساب بازنشستگان در راه است؟
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی کردستان در حال انجام است
  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • اعلام مشخصات تاکسی‌های برقی/ سقف تعداد تاکسی‌های برقی متناسب با زیرساخت شهر‌ها
  • خبر مهم درباره زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • مزیت خرید کتاب الکترونیک چیست؟
  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل
  • عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟