Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@09:27:49 GMT

حضور ایران در مسابقات هندبال زنان آسیا

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۴۸۰۶

حضور ایران در مسابقات هندبال زنان آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس، دعوت کنفدراسیون هندبال آسیا از تیم های ملی بانوان کشورها مبنی بر ثبت نام در رقابت های قهرمانی زنان آسیا در کره جنوبی، فدراسیون هندبال ایران با ارسال نامه ای به صورت رسمی جهت شرکت در این رقابت ها ثبت نام کرد.

این رقابت ها از ۲۴ شهریور تا ۳ مهرماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد و در صورت حضور ۱۲ تیم در این مسابقات، ۶ تیم برتر این رقابت ها جواز حضور در مسابقات قهرمانی زنان جهان ۲۰۲۳ را کسب خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در غیر اینصورت و حضور کمتر از ۱۲ تیم، سهمیه آسیا ۵ تیم خواهد بود. 

پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در این خصوص گفت: پس از بررسی هایی که انجام دادیم، با وجود هزینه ها و محدودیت ها، تصمیم گرفتیم از این فرصت هم برای رشد و توسعه هندبال بانوان کشورمان استفاده کنیم و با مشخص شدن زمان و مکان این رقابت ها و اعلام رسمی زمان ثبت نام از سوی کنفدراسیون هندبال آسیا، آمادگی خود را برای شرکت در رقابت های قهرمانی زنان آسیا به صورت رسمی اعلام کردیم چرا که نمی خواستیم این شانس را از دختران ارزشمند هندبالیست کشورمان بگیریم. 

علیرضا پاکدل افزود: البته با توجه به شرایط تغییر چندین باره زمان برگزاری مسابقات، مطمئن نبودن از برگزاری این رقابت ها در تاریخی مشخص و روشن نبودن تعداد تیم های صعودکننده به رقابت های جهانی نمی توانستیم زودتر از این زمان تصمیم گیری کنیم چرا که باید تمامی شرایط را در نظر می گرفتیم.

وی افزود: در چند روز آینده کادرفنی تیم ملی بانوان هم معرفی می شوند و اردوهای این تیم را بلافاصله آغاز خواهیم کرد تا بانوان هندبالیست کشورمان در بهترین شرایط ممکن تمرینات خود را زیر نظر کادرفنی تیم ملی برگزار کنند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۴۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران

مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات آغاز شده و در دومین روز خود در حال پیگیری است.

تیم دوومیدانی ایران که با ۹ ورزشکار عازم این رقابت‌ها شده است، در دومین روز این مسابقات موفق شد به دومین مدال خود دست پیدا کند.

مهدی هفت‌چشمه در رقابت ماده پرتاب چکش با ثبت حد نصاب ۶۶.۶۴ متر در جایگاه دوم ایستاد و به مدال نقره دست پیدا کرد.

علی سروری دیگر نماینده ایران در این ماده نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از مدال کوتاه ماند.

پیش از این نازنین فاطمه عیدیان در ماده دوی ۴۰۰ متر مانع اولین مدال طلای تیم ایران در این مسابقات و همچنین اولین مدال طلا دختران دوومیدانی ایران در قهرمانی جوانان آسیا را به دست آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا