Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-02@14:49:15 GMT

دستبند پلیس بر دستان 3 زن مواد فروش در اراک

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۴۹۲۲

دستبند پلیس بر دستان 3 زن مواد فروش در اراک

در عملیات دستگیری زنان خرده فروش مواد مخدر در اراک ۱۸۵۰ بسته کوچک هروئین کشف شد.

در پیگیری گزارش‌های مردمی، ماموران انتظامی در عملیاتی در کوی سجادیه شهر اراک با دستگیری سه زن خرده فروش مواد مخدر، یک کیلو و ۸۵۰ گرم هروئین در قالب ۱۸۵۰ بسته کوچک آماده فروش کشف کردند.

سرهنگ امیر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: در پیگیری گزارش‌های مردمی اعلام شده به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر خرید و فروش مواد مخدر توسط چند زن در کوی سجادیه شهرستان اراک، بررسی موضوع به صورت تخصصی از سوی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ مختاری افزود: با مراقبت‌های نامحسوس ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اراک، محل فعالیت این افراد در یک منزل مسکونی شناسایی شد و با هماهنگی انجام گرفته با مرجع قضائی، عملیات دستگیری آنان در دستور کار قرار گرفت.

او اضافه کرد: سرانجام در عملیاتی غافلگیرانه، محل فعالیت این افراد مورد بازرسی قرار گرفت و مقدار یک کیلو و ۸۵۰ گرم هروئین در قالب ۱۸۵۰ بسته کوچک آماده فروش از آنان کشف شد.باشگاه خبرنگاران 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۴۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در خفر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ حجت‌اله احمدیان اظهارداشت: در پی اعلام خبری مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان این که اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

دیگر خبرها

  • فیلم| کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان!
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر