Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: بنابراین این درگیری بین دولت و آقای همتی یک برنامه از پیش تعیین شده بود و قصد داشتند این ناکارآمدی را از گردن همتی بازکنند.

سید حسین نقوی حسینی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، در رابطه با برکناری آقای همتی رئیس کل بانک مرکزی، اظهار کرد: همتی متعلق به دولت است و از جناح دولت است بنابراین برکناری وی حساب شده و دقیق بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این طور نیست که دعوایی درست شده باشد و بیان شود که، چون کاندیدا شده است دیگر نمی‌تواند رئیس بانک مرکزی باشد، زیرا اکنون تمام کاندیدا‌های ریاست جمهوری مسئولیت دارند و در حال انجام مسئولیتشان هستند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: بنابراین این درگیری بین دولت و آقای همتی یک برنامه از پیش تعیین شده بود و قصد داشتند این ناکارآمدی را از گردن همتی بازکنند.

نقوی حسینی در پاسخ به این سوال که آیا موافق شفافیت شورای نگهبان هستید؟، تصریح کرد: شفافیت باید در همه نهاد‌ها صورت گیرد مخصوصا شورای نگهبان، اما دلایل رد صلاحیت افراد باید توسط خودشان مطرح شود نه شورای نگهبان، زیرا شورای نگهبان سخنگوی افراد نیست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری همتی شورای نگهبان نقوی حسینی شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۵۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد

به گزارش خبرنگار مهر، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه) خود با اصحاب رسانه، اظهار کرد: ۱۰ طرح و لایحه، ۵ اساسنامه و ۳ استعلام دیوان عدالت اداری در شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت و پاسخ داده شد.

وی توضیح داد: طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها از سال گذشته در رفت‌وآمد بین مجلس و شورای نگهبان بود که ایرادات و ابهاماتی داشت و با رفع ابهامات، این طرح خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد و امیدواریم که این طرح به اهداف خود در جهت سامان‌دهی این موضوع بیانجامد.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) در جلسه اخیر شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت و مغایر با شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

در حال تکمیل

کد خبر 6096962 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • دفتر حسن روحانی : موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • دفتر حسن روحانی: موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • خبر خوش؛ طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تأیید شد
  • (ویدیو) واکنش سخنگوی شورای نگهبان به گفته‌های حسن روحانی
  • ایرادهای سابق شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد
  • پخش زنده| نشست خبری «هادی طحان‌نظیف» سخنگوی شورای نگهبان
  • نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان آغاز شد
  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند