Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد -  با حمایت ۲۴۰ میلیاردریالی  بانک کشاورزی یک واحد گاوداری شیری ۲ هزار راسی در استان آذربایجان غربی راه‌اندازی شد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، روستای قباق تپه در شهرستان سلماس یکی از هزاران روستایی است که با حمایت بانک کشاورزی، میزبان یکی از بزرگترین طرح های تولیدی کشور شده است.  شرکت کشت و صنعت و دامپروری پگاه سلماس ، با احداث  بزرگ ترین طرح گاوداری شیری در استان آذربایجان غربی با حمایت ۲۴۰ میلیاردریالی  بانک کشاورزی برای ۱۵۵ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده و تحول عظیمی در اشتغال زایی و رونق اقتصادی منطقه و همچنین سیر صعودی میزان تولیدات داخلی به وجود آورده  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجتمع بزرگ تولیدی شامل گاوداری تمام صنعتی شیری به ظرفیت ۲۰۰۰ راس در زمینی به مساحت (مسقف و غیر مسقف)بیش از ۲۱۰ هزار متر مربع احداث شده است که ۸۰هزارمتر مربع،مساحت فضای انبارها، اداری و خدماتی  و فضای سیلو  است.

مهندس رضا سلطانی فرد مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری پگاه سلماس با تاکید بر حمایت ۲۴۰ میلیارد ریالی بانک کشاورزی و همراهی بانک با این پروژه، اظهار داشت: این طرح با ظرفیت ۲۰۰۰ راس دام مولد راه اندازی شده است که با ظرفیت کامل می تواند میزان تولید  روزانه شیر در این مجتمع ۴۸ تن و ۲۱۶ تن گوشت قرمز در سال تولید کند.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری پگاه سلماس با اشاره به اینکه تولید شیر خام مهم ترین مرحله تولید و فرآوری محصولات لبنی است گفت: این دامداری از مدرن ترین دامداری های کشور است و به منظور افزایش رفاه و سلامت دام ها و همچنین افزایش کیفیت و کمیت شیر تولیدی، از سیستم فری استال استفاده شده است.

 

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بانک کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۵۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گندم بالای ۱۲ درصد رطوبت خریداری نمی‌شود

مدیرکل غله استان ایلام گفت: امسال سازمان هدف‌مندی یارانه‌ها از طریق بانک کشاورزی عامل پرداخت هزینه گندم است و گندم بالای ۱۲ درصد رطوبت خریداری نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، اصغر باباخانی _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت‌_ در نشست شورای کشاورزی شهرستان دره شهر با اشاره به اینکه امسال به دلیل بارش باران میزان برداشت محصولات در سه شهرستان چهار برابر افزایش داشت، اظهار کرد: محصولات گندم استان ایلام کیفیت بالایی دارد.

وی با بیان اینکه شهرستان دره شهر سرآمد تولید گندم استان ایلام است، افزود: تعاون روستایی تمام زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را برای دریافت گندم فراهم کند.

مدیرکل غله استان ایلام خاطرنشان کرد: امسال سازمان هدف‌مندی یارانه‌ها از طریق بانک کشاورزی عامل پرداخت هزینه گندم است و گندم بالای ۱۲ درصد رطوبت خریداری نمی‌شود.

باباخانی با بیان اینکه اگر مرکز خریدی اقدام به خرید کند باید کمبود گندم را بر عهده بگیرد، تصریح کرد: مراکز تحویل گندم لیست روزانه خرید به بانک‌ها معرفی کنند تا پرداخت سریع‌ترین انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه تمام سیلوها باید توسط شبکه بهداشت و درمان ضدعفونی شود، اضافه کرد: در صورت نیاز به مجوز خرید گندم در فضای باز با تمهیدات و شرایط لازم انجام شود.

هوشنگ طاهری، فرماندار دره‌شهر اضافه کرد: به توجه به افزایش باران در شهرستان، پیش‌بینی برداشت ۳۴ هزار تن گندم را داریم.

وی با اشاره به اینکه مشکلی بابت سیلوی تحویل گندم به ویژه محصول دروم نداریم، ادامه داد: تمهیدات لازم برای ورود کُمباین مورد نیاز و تأمین سوخت ماشین‌آلات کشاورزی اندیشیده شده است.

کد خبر 751892

دیگر خبرها

  • گندم بالای ۱۲ درصد رطوبت خریداری نمی‌شود
  • اهتمام بانک کشاورزی به تحقق امنیت غذایی با مشارکت مردم
  • هشدار برای شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در گاو شیری
  • راه اندازی سامانه پیش بینی ماهانه و فصلی بارش کشور
  • راه اندازی ۳۵ مرکز خرید گندم و کلزا در لرستان
  • اختصاص بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مکانیزاسیون کشاورزی به گیلان
  • اهداء ۲ دستگاه اکسیژن ساز به بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر سلماس
  • ارسال فایل ۱۰۳ هزار تن گندم خریداری شده به بانک کشاورزی ایلام
  • آلودگی آب رودخانه روستای سنقرآباد به لطف گاوداری + فیلم
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری