Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@16:31:24 GMT

پردیسان، نیازمند مرکز انتقال خون

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۵۴۴۰

پردیسان، نیازمند مرکز انتقال خون

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،علیرضا کبیری معاون فنی اداره کل انتقال خون با بیان اینکه زمین این مرکز در منطقه پردیسان جانمایی شده است گفت: مراحل اداری ساخت این مرکز نیز به پایان رسیده و مشکلی از نظر زیرساخت‌های فنی نیز وجود ندارد.

کبیری تنها مشکل ساخت این مرکز را نبود اعتبارات لازم دانست و افزود: بهترین راه برای ساخت هر چه سریع‌تر مرکز انتقال خون پردیسان استفاده از ظرفیت خیران سلامت است که البته در این زمینه رایزنی‌هایی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فنی اداره کل انتقال خون عنوان کرد: برخی خیران برای کمک به بخش‌هایی از ساخت این مرکز اعلام آمادگی کرده اند، اما هنوز اعتبار کافی فراهم نشده است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتقال خون اهدای خون انتقال خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۵۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم

سید محمدجواد سجادی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در یک ساختمان ۴ طبقه در شهرک پردیسان گفت: بعد از ظهر امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه، ساعت ۱۸:۵۱ آتش‌سوزی طبقه چهارم آپارتمان مسکونی در شهرک پردیسان به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی قم اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله ۳ دستگاه خودرو اطفاء حریق و ۱ دستگاه خودرو ویژه نردبان به همراه ۱۲ نفر آتش‌نشان به محل آتش‌سوزی اعزام و واحد‌های عملیاتی در ساعت۱۸:۵۲ به محل حریق رسیدند و مشغول عملیات اطفاء و نجات شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با تأکید بر اینکه آتش‌سوزی از طبقه چهارم ساختمان آغاز شده و دود غلیظ مسیر‌های خروج را مسدود کرده بود، ادامه داد: خوشبختانه با سرعت عمل بالای آتش‌نشانان، آتش‌سوزی در لحظات اولیه مهار شد و شهروندانی که در طبقات گرفتار شده بودند از طریق راه‌پله و خودرو ویژه نردبان از داخل ساختمان خارج شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به اینکه این حادثه خسارت جانی در پی نداشته است، گفت: علت حادثه توسط تیم علت‌یابی حریق در حال بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ساخت یادمان شهدای گناباد نیازمند تامین اعتبار است
  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • انتقال مجموعه آرادکوه نیازمند عزم جدی متولیان امور است
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • طرح نهضت ملی مسکن رضوانشهر در مرحله صدور پروانه
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد